« dnia: 23 Grudnia 2019, 12:10:07 »
::: Przeczytaj cały post do końca, a nie tylko jego pierwszy punkt :::W związku z nagminnie powtarzającymi się identycznymi pytaniami i problemami - obowiązkowo - zanim utworzysz nowy wątek w dziale "Pomoc techniczna":
- Użyj wyszukiwarki, aby znaleźć na forum zagadnienia podobne do Twojego - wysoce prawdopodobne jest to, że ktoś spotkał już podobny problem i znalazł rozwiązanie
- Sprawdź czy podobny problem nie był zgłaszany i rozwiązany w systemie Gitlab: https://git.ttsk.ngo/td2dev/simulator/issues (symulator), https://git.ttsk.ngo/td2/td2-game-package/issues (scenerie)
- Sprawdź dokładnie, czy Twój komputer spełnia wymagania techniczne dotyczące uruchomienia symulatora. Szczególnie ważne jest stabilne połączenie internetowe: https://wiki.td2.info.pl/index.php?title=Wymagania_sprz%C4%99towe
- Upewnij się, że korzystasz z najnowszej wersji symulatora - link do pobrania znajdziesz zawsze na stronie głównej, w nagłówku
- Jeśli problem dotyczy launchera - sprawdź ten wątek: https://td2.info.pl/pomoc-techniczna/(watek-zbiorczy)-najczestsze-bledy-zwiazane-z-launcherem-rozwiazania oraz te instrukcje:
https://wiki.td2.info.pl/index.php?title=Instalacja - Jeśli problem dotyczy rozgrywki w trybie multiplayer (widoczność scenerii, możliwość uruchomienia MP, itd) - sprawdź tą instrukcję: https://wiki.td2.info.pl/index.php?title=Jak_sprawdzi%C4%87_czy_mam_dobrze_ustawiony_firewall_i_proxy%3F
- Jeśli nadal Twój problem nie jest rozwiązany - utwórz nowy wątek na forum, który zawiera jasny i klarowny TYTUŁ. Tematy w stylu "nie działa", "a dlaczemu się nie odpala" będą usuwanie.
Ponadto:
- jeśli Twój problem dotyczy launchera- dołącz plik LOG z ostatniego uruchomienia. Znajdziesz go w folderze C:\Users\TwójUżytkownik\Documents\TTSK\Launcher\Logs
- jeśli Twój problem dotyczy symulatora - dołącz plik LOG z ostatniego uruchomienia. Znajdziesz go w folderze C:\Users\TwójUżytkownik\Documents\TTSK\TrainDriver2\Logs
- jeśli z Twoim problemem wiążą się komunikaty błędów, wyskakujące okna i inne objawy wizualne - wykonaj zrzuty ekranu i dołącz je na forum - mamy nawet własny hosting obrazków: https://img.uetam.pl/
- obowiązkowo zamieść w temacie informacje na temat swojego komputera - jaki system operacyjny używasz, jaki procesor, ile pamięci RAM, ile masz wolnego miejsca na dysku - systemowym i w miejscu instalacji symulatora oraz jakiej przepustowości jest Twoje łącze internetowe.
- nie zawsze sugeruj się odpowiedziami użytkowników
Ci mniej doświadczeni, często mogą wprowadzać w błąd czy postawić błędną diagnozę - dlatego w pierwszej kolejności zwróć uwagę na odpowiedzi Zespołu Symulatora
Tematy będące rażącymi duplikatami, nie zawierające logów, screenów czy specyfikacji sprzętowej będą usuwane bez rozpatrzenia!
« Ostatnia zmiana: 14 Stycznia 2023, 18:36:07 wysłana przez Stasiu »

Zapisane