Autor Wątek: Info: Obowiązkowo przeczytaj zanim utworzysz nowy wątek!  (Przeczytany 39218 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline inomushis

  • Zasłużony
  • Weteran
  • Grupa I
  • *
  • Wiadomości: 285
  • Siła reputacji: 149
  • inomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezes
Obowiązkowo przeczytaj zanim utworzysz nowy wątek!
« dnia: 23 Grudnia 2019, 12:10:07 »

::: Przeczytaj cały post do końca, a nie tylko jego pierwszy punkt :::

W związku z nagminnie powtarzającymi się identycznymi pytaniami i problemami - obowiązkowo - zanim utworzysz nowy wątek w dziale "Pomoc techniczna":


Ponadto:

  • jeśli Twój problem dotyczy launchera- dołącz plik LOG z ostatniego uruchomienia. Znajdziesz go w folderze C:\Users\TwójUżytkownik\Documents\TTSK\Launcher\Logs
  • jeśli Twój problem dotyczy symulatora - dołącz plik LOG z ostatniego uruchomienia. Znajdziesz go w folderze C:\Users\TwójUżytkownik\Documents\TTSK\TrainDriver2\Logs
  • jeśli z Twoim problemem wiążą się komunikaty błędów, wyskakujące okna i inne objawy wizualne - wykonaj zrzuty ekranu i dołącz je na forum - mamy nawet własny hosting obrazków: https://img.ttsk.ngo/
  • obowiązkowo zamieść w temacie informacje na temat swojego komputera - jaki system operacyjny używasz, jaki procesor, ile pamięci RAM, ile masz wolnego miejsca na dysku - systemowym i w miejscu instalacji symulatora oraz jakiej przepustowości jest Twoje łącze internetowe.
  • nie zawsze sugeruj się odpowiedziami użytkowników :) Ci mniej doświadczeni, często mogą wprowadzać w błąd czy postawić błędną diagnozę - dlatego w pierwszej kolejności zwróć uwagę na odpowiedzi Zespołu Symulatora


Tematy będące rażącymi duplikatami, nie zawierające logów, screenów czy specyfikacji sprzętowej będą usuwane bez rozpatrzenia!
« Ostatnia zmiana: 14 Stycznia 2023, 18:36:07 wysłana przez Stasiu »