Dział pomocy > Pomoc techniczna

Obowiązkowo przeczytaj zanim utworzysz nowy wątek!

(1/1)

inomushis:

::: Przeczytaj cały post do końca, a nie tylko jego pierwszy punkt :::

W związku z nagminnie powtarzającymi się identycznymi pytaniami i problemami - obowiązkowo - zanim utworzysz nowy wątek w dziale "Pomoc techniczna":

* Użyj wyszukiwarki, aby znaleźć na forum zagadnienia podobne do Twojego - wysoce prawdopodobne jest to, że ktoś spotkał już podobny problem i znalazł rozwiązanie
* Sprawdź czy podobny problem nie był zgłaszany i rozwiązany w systemie Gitlab: https://git.ttsk.ngo/td2dev/simulator/issues (symulator), https://git.ttsk.ngo/td2/td2-game-package/issues (scenerie)
* Sprawdź dokładnie, czy Twój komputer spełnia wymagania techniczne dotyczące uruchomienia symulatora. Szczególnie ważne jest stabilne połączenie internetowe: https://wiki.td2.info.pl/index.php?title=Wymagania_sprz%C4%99towe
* Upewnij się, że korzystasz z najnowszej wersji symulatora - link do pobrania znajdziesz zawsze na stronie głównej, w nagłówku
* Jeśli problem dotyczy launchera - sprawdź ten wątek: https://td2.info.pl/pomoc-techniczna/(watek-zbiorczy)-najczestsze-bledy-zwiazane-z-launcherem-rozwiazania oraz te instrukcje:
 https://wiki.td2.info.pl/index.php?title=Instalacja
* Jeśli problem dotyczy rozgrywki w trybie multiplayer (widoczność scenerii, możliwość uruchomienia MP, itd) - sprawdź tą instrukcję: https://wiki.td2.info.pl/index.php?title=Jak_sprawdzi%C4%87_czy_mam_dobrze_ustawiony_firewall_i_proxy%3F
* Jeśli nadal Twój problem nie jest rozwiązany - utwórz nowy wątek na forum, który zawiera jasny i klarowny TYTUŁ. Tematy w stylu "nie działa", "a dlaczemu się nie odpala" będą usuwanie.
Ponadto:


* jeśli Twój problem dotyczy launchera- dołącz plik LOG z ostatniego uruchomienia. Znajdziesz go w folderze C:\Users\TwójUżytkownik\Documents\TTSK\Launcher\Logs
* jeśli Twój problem dotyczy symulatora - dołącz plik LOG z ostatniego uruchomienia. Znajdziesz go w folderze C:\Users\TwójUżytkownik\Documents\TTSK\TrainDriver2\Logs
* jeśli z Twoim problemem wiążą się komunikaty błędów, wyskakujące okna i inne objawy wizualne - wykonaj zrzuty ekranu i dołącz je na forum - mamy nawet własny hosting obrazków: https://img.ttsk.ngo/
* obowiązkowo zamieść w temacie informacje na temat swojego komputera - jaki system operacyjny używasz, jaki procesor, ile pamięci RAM, ile masz wolnego miejsca na dysku - systemowym i w miejscu instalacji symulatora oraz jakiej przepustowości jest Twoje łącze internetowe.
* nie zawsze sugeruj się odpowiedziami użytkowników :) Ci mniej doświadczeni, często mogą wprowadzać w błąd czy postawić błędną diagnozę - dlatego w pierwszej kolejności zwróć uwagę na odpowiedzi Zespołu Symulatora

Tematy będące rażącymi duplikatami, nie zawierające logów, screenów czy specyfikacji sprzętowej będą usuwane bez rozpatrzenia!

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

Idź do wersji pełnej
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod