Train Driver 2

Dział pomocy => Pomoc techniczna => Wątek zaczęty przez: Dawid69 w 08 Listopada 2020, 13:38:32

Tytuł: Odmowa dostępu do ścieżki logu
Wiadomość wysłana przez: Dawid69 w 08 Listopada 2020, 13:38:32
Cześć,
dyżurowałem do 5 i wszystko było w porządku. Od 1,5 godziny próbuję uruchomić launcher i wyskakuje mi błąd jak w załączniku.
Uruchamiałem od nowa kompa, przeinstalowałem launcher i nic. Macie jakiś pomysł co z tym zrobić?

Będę bardzo wdzięczny za pomoc :)
Tytuł: Odp: Odmowa dostępu do ścieżki logu
Wiadomość wysłana przez: Pwq_yt w 09 Listopada 2020, 03:21:52
Właśnie teraz (09.11.2020) została wypuszczona wersja 2020.1.1. Spróbuj zrobić aktualizację właśnie na tą wersje i powiedz co wtedy ci wyskakuje, jeżeli nie, poszukaj informacji na ten temat w tym wątku: https://td2.info.pl/pomoc-techniczna/(watek-zbiorczy)-najczestsze-bledy-zwiazane-z-launcherem-rozwiazania/
Tytuł: Odp: Odmowa dostępu do ścieżki logu
Wiadomość wysłana przez: Stasiu w 09 Listopada 2020, 11:27:15
(https://img.ttsk.ngo/images/2020/11/09/image.png)

Dlaczego w katalogu OneDrive? To może być problemem, szczególnie jak "dawid" to inne konto na komputerze niż to z którego aktualnie korzystasz