Autor Wątek: Bug/Błąd: Odmowa dostępu do ścieżki logu  (Przeczytany 991 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Dawid69

  • Weteran
  • Wiadomości: 2
  • Siła reputacji: 127
  • Dawid69 prezesDawid69 prezesDawid69 prezesDawid69 prezesDawid69 prezesDawid69 prezesDawid69 prezesDawid69 prezesDawid69 prezesDawid69 prezesDawid69 prezesDawid69 prezes
Odmowa dostępu do ścieżki logu
« dnia: 08 Listopada 2020, 13:38:32 »
Cześć,
dyżurowałem do 5 i wszystko było w porządku. Od 1,5 godziny próbuję uruchomić launcher i wyskakuje mi błąd jak w załączniku.
Uruchamiałem od nowa kompa, przeinstalowałem launcher i nic. Macie jakiś pomysł co z tym zrobić?

Będę bardzo wdzięczny za pomoc :)

Offline Pwq_yt

  • Weteran
  • Grupa I
  • *
  • Wiadomości: 82
  • Siła reputacji: 60
  • Pwq_yt prezesPwq_yt prezesPwq_yt prezesPwq_yt prezesPwq_yt prezesPwq_yt prezesPwq_yt prezesPwq_yt prezesPwq_yt prezesPwq_yt prezesPwq_yt prezesPwq_yt prezes
    • TD2
Odp: Odmowa dostępu do ścieżki logu
« Odpowiedź #1 dnia: 09 Listopada 2020, 03:21:52 »
Właśnie teraz (09.11.2020) została wypuszczona wersja 2020.1.1. Spróbuj zrobić aktualizację właśnie na tą wersje i powiedz co wtedy ci wyskakuje, jeżeli nie, poszukaj informacji na ten temat w tym wątku: https://td2.info.pl/pomoc-techniczna/(watek-zbiorczy)-najczestsze-bledy-zwiazane-z-launcherem-rozwiazania/
Cheese.

Offline Stasiu

  • Global Moderator
  • Weteran
  • Sponsor
  • *
  • Wiadomości: 475
  • Siła reputacji: 464
  • Stasiu prezesStasiu prezesStasiu prezesStasiu prezesStasiu prezesStasiu prezesStasiu prezesStasiu prezesStasiu prezesStasiu prezesStasiu prezesStasiu prezes
  • BTTW
Odp: Odmowa dostępu do ścieżki logu
« Odpowiedź #2 dnia: 09 Listopada 2020, 11:27:15 »


Dlaczego w katalogu OneDrive? To może być problemem, szczególnie jak "dawid" to inne konto na komputerze niż to z którego aktualnie korzystasz
Prościutko, kolejka po lewej, jeden krzyżyk dla każdego