Train Driver 2
Dział pomocy => Pomoc techniczna => Wątek zaczęty przez: Witek w 13 Maja 2020, 18:36:10
-
Na ogół słyszałem, że jeśli mam ClientTimeout, to problem gdzieś u mnie leży - pewnie problemy z internetem.
W tej jednak sytuacji u mnie internet generalnie działa bez zarzutów. Mimo to, od kilku dni mam problem z tym komunikatem, a dziś nawet nie mogę wejść chociaż na kilka-kilkanaście minut, bo od razu wywala.
Wie ktoś może co może być powodem i jak to naprawić? Zrobiłem test internetu, ale nie znam się na tym zbytnio, więc podeślę może tu.
Z góry dzięki za wszelką pomoc
-
Nie tylko ty tak masz ;) - jaki masz net?
-
Zwykły, od jakiejś prywatnej, regionalnej firmy z tego co wiem. Łączenie jest przez router Wifi. Nigdy wcześniej takiego problemu nie miałem w sumie. Jak już wywaliło, to servertimeout. Jak dla mnie trochę dziwne...
-
Ja się zaczołem zastanawiac czy net nie jest za szybki ;)
[URL=https://www.speedtest.pl/](https://www.speedtest.pl/test/245456639) (https://www.speedtest.pl/test/245456639)
-
Mam taki sam problem. Nie wiem co jest przyczyną, na pewno nie mój internet. Te ClientTimeouty to raz ich nie ma, a raz są, a czasami to tak często że grać nie można, ale ostatni raz kiedy dostałem ClientTimeouta to było dawno temu. Po jakimś czasie samo ustało i teraz się spokojnie gra. Po prostu przejdą same, trzeba poczekać (przynajmniej tak było w moim przypadku). Tyle mam do powiedzenia.
-
Też mam ten błąd, zawsze sprawdzam czy mi wyszukuje strony w przeglądarce wtedy i zawsze mi wyszukuje, a w tedeku "ClientTimeout"...
Ewnetualnie co, to relog albo wjazd na nową scenerię (jeśli wywali na wyjeździe)