W związku z ciągłymi zapytaniami dotyczącymi problemów z uruchomieniem wersji 2021.1.2 postanowiłem poniżej podać rozwiązanie, aby uniknąć zakładania coraz to nowych, niepotrzebnych wątków na forum.
Wykonaj krok po kroku każdą z poniższych czynności:
1. Upewnij się, że oprogramowanie
.NET Framework jest aktualne. Windows automatycznie powinien Cię poinformować o najnowszej wersji. Jeśli nie, zrób to ręcznie i postępuj zgodnie z instrukcją aktualizacji.
2. Uruchom Launcher i wejdź w "Menedżer wersji"
3. Jeśli pobrałeś już nową wersję, Kliknij na wersję z listy - 2021.1.2 i wybierz przycisk "Przywróć" i wyszukaj w folderze pliku .exe
4. Wybierz opcję "Domyślna"
5. Uruchom Launcher ponownie - Symulator powinien się uruchomić bez najmniejszych problemów
W przypadku, gdyby błąd nadal występował, zalecam zapoznanie się z treścią zawartą w tym oto
FAQPozdrawiam,
Quentis