Autor Wątek: Issue/Problem: websocket interrupt connection  (Przeczytany 707 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Cesare

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 10
  • Siła reputacji: 83
  • Cesare prezesCesare prezesCesare prezesCesare prezesCesare prezesCesare prezesCesare prezesCesare prezesCesare prezesCesare prezesCesare prezesCesare prezes
  • Distance Travelled: 2925 km
  • Trains Routed: 864
websocket interrupt connection
« dnia: 26 Grudnia 2019, 12:38:48 »
Taki problem się pojawił po odpaleniu TD2 poraz pierwszy na laptopie. Windows oczywiście 64-bitowy. Launcher działa normalnie po odpaleniu td2 nie pojawia się menu z przyciskami. Przy wyłączonym antywirusie i firewallu to samo. Poniżej  specyfikacja i log.

Specyfikacja komputera:
Intel® Core™ i5-1035G4, 8GB RAM
Intel® Iris™ Plus Graphics
WIN10 64

Cytuj
[12/26/2019 12:15:20][Warning]: Your current multi-scene setup has inconsistent Lighting settings which may lead to different lighting when loading scenes individually or in a different order! Consider homogenizing the following:
1/3 scenes have different Realtime GI settings.
1/3 scenes use different skyboxes.

[12/26/2019 12:15:21][Warning]: Unknown parameter: -language
[12/26/2019 12:15:21][Log]: Premium login detected. Disabling free users counter.
[12/26/2019 12:15:28][Log]: Websocket interrupt connection, retrying in 5 seconds...
[12/26/2019 12:15:33][Log]: Websocket interrupt connection, retrying in 5 seconds...
[12/26/2019 12:15:38][Log]: Websocket interrupt connection, retrying in 5 seconds...
[12/26/2019 12:15:43][Log]: Websocket interrupt connection, retrying in 5 seconds...
[12/26/2019 12:15:48][Log]: Websocket interrupt connection, retrying in 5 seconds...



Any thought?
« Ostatnia zmiana: 26 Grudnia 2019, 12:48:01 wysłana przez Cesare »

Offline inomushis

  • Developer
  • Supporter
  • *
  • Administrator SWDR
  • Wiadomości: 293
  • Siła reputacji: 135
  • inomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezes
  • Distance Travelled: 3392 km
  • Trains Routed: 823
Odp: websocket interrupt connection
« Odpowiedź #1 dnia: 26 Grudnia 2019, 13:20:15 »
Brak połączenia z naszym serwerem na port 9640. Obstawiam włączone proxy w ustawieniach Windowsa, albo połączenie przez VPN - obu tych kombinacji nie obsługujemy.

Offline Cesare

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 10
  • Siła reputacji: 83
  • Cesare prezesCesare prezesCesare prezesCesare prezesCesare prezesCesare prezesCesare prezesCesare prezesCesare prezesCesare prezesCesare prezesCesare prezes
  • Distance Travelled: 2925 km
  • Trains Routed: 864
Odp: websocket interrupt connection
« Odpowiedź #2 dnia: 26 Grudnia 2019, 13:42:22 »
Brak połączenia z naszym serwerem na port 9640. Obstawiam włączone proxy w ustawieniach Windowsa, albo połączenie przez VPN - obu tych kombinacji nie obsługujemy.

proxy wyłączone vpn też i to samo. Na komputerze stacjonarnym w tej samej sieci wszystko śmiga jak przeciąg na domyślnych ustawieniach.

Offline inomushis

  • Developer
  • Supporter
  • *
  • Administrator SWDR
  • Wiadomości: 293
  • Siła reputacji: 135
  • inomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezes
  • Distance Travelled: 3392 km
  • Trains Routed: 823

Offline Cesare

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 10
  • Siła reputacji: 83
  • Cesare prezesCesare prezesCesare prezesCesare prezesCesare prezesCesare prezesCesare prezesCesare prezesCesare prezesCesare prezesCesare prezesCesare prezes
  • Distance Travelled: 2925 km
  • Trains Routed: 864
Odp: websocket interrupt connection
« Odpowiedź #4 dnia: 26 Grudnia 2019, 17:40:58 »
Sprawdź jeszcze wg. tej instrukcji: https://wiki.td2.info.pl/index.php?title=Jak_sprawdzi%C4%87_czy_mam_dobrze_ustawiony_firewall_i_proxy%3F

Sprawdziłem zgodnie z instrukcją. Wszystko jest na zielono i dalej nie działa.
« Ostatnia zmiana: 26 Grudnia 2019, 17:48:02 wysłana przez Cesare »

Offline Cesare

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 10
  • Siła reputacji: 83
  • Cesare prezesCesare prezesCesare prezesCesare prezesCesare prezesCesare prezesCesare prezesCesare prezesCesare prezesCesare prezesCesare prezesCesare prezes
  • Distance Travelled: 2925 km
  • Trains Routed: 864
Odp: websocket interrupt connection
« Odpowiedź #5 dnia: 01 Stycznia 2020, 12:04:04 »
Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł co można sprawdzić?

Offline kojonek2

  • Developer
  • Wiadomości: 312
  • Siła reputacji: 99
  • kojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezes
  • Distance Travelled: 5471 km
  • Trains Routed: 1066
Odp: websocket interrupt connection
« Odpowiedź #6 dnia: 01 Stycznia 2020, 14:16:06 »
Próbowałeś zrobić hotspot z telefonu i zobaczyć czy wtedy działa, aby wyeliminować problemy z twoją siecią?

Offline Cesare

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 10
  • Siła reputacji: 83
  • Cesare prezesCesare prezesCesare prezesCesare prezesCesare prezesCesare prezesCesare prezesCesare prezesCesare prezesCesare prezesCesare prezesCesare prezes
  • Distance Travelled: 2925 km
  • Trains Routed: 864
Odp: websocket interrupt connection
« Odpowiedź #7 dnia: 05 Stycznia 2020, 16:12:27 »
Próbowałeś zrobić hotspot z telefonu i zobaczyć czy wtedy działa, aby wyeliminować problemy z twoją siecią?

Kojonek
Tak, i jest to samo. Udało mi się wejść do trybu offline i z sieci domowej i przez komórkę ale TD2 nie pobiera danych z serwera TD2 takich jak profil wiec to raczej problem samego laptopa i jego konfiguracji niż sieci. Po wejściu w tryb wieloosobowy z menu,  przycisk trybu maszynisty i trybu dyżurnego są nieaktywne, a profil pusty. Komunikat "websocket interrupt connection"ciągle się pojawia i ciągle jest próba połączenia po 5 sekundach. Juz nawet skopiowałem konfiguracje antywirusa i zapory ze stacjonarnego kompa, gdzie w tej samej sieci wszystko działa ale też bez zmian. Więc bardzo to jest dziwne. Jeszcze mi przychodzi do głowy całkowite odinstalowanie ESETa i sprawdzenie ale nie wiem czy to coś da.