Z twojej wypowiedzi wynika niewiele dodatkowych informacji, więc pokrótce opiszę możliwe postępowanie:
1. Jeżeli problemem było tylko zbyt duże natężenie prądu, to musisz ustawić nastawnik jazdy i bocznikowania na pozycje zerowe, a następnie odblokować przekaźnik nadmiarowy silników trakcyjnych-klawisz n, na koniec załączyć ponownie wyłącznik szybki (Shift M).
2. Może się też zdarzyć załączenie przekaźnika nadmiarowego przetwornicy-wtedy należy wyłączyć sprężarkę i przetwornicę, odblokować przetwornicę-klawisze Shift X, następnie załączyć wyłącznik szybki (Shift M), potem przetwornicę (X) i po chwili sprężarkę(C).
Osobiście najczęściej spotykam się właśnie z takimi sytuacjami i myślę, że Twój problem mógł być z nimi związany.
Ponadto przejrzyj instrukcję wysłaną przez @DJ_Tomek