Autor Wątek: Wywalający się program  (Przeczytany 2142 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Amersand

  • User
  • Wiadomości: 7
  • Siła reputacji: 18
  • Amersand zwrotniczyAmersand zwrotniczyAmersand zwrotniczy
  • Distance Travelled: 2027 km
Wywalający się program
« dnia: 20 Lutego 2020, 22:01:55 »
Dzień dobry.
Przejrzałem forum i nie znalazłem podobnych problemów.
Zawiesza mi się sceneria i wyskakuje komunikat: TrainDriver2 - Unity 2018.3.2f1_b3c100a4b73a
Jest to irytujące zarówno dla mnie jak i z pewnością dla dyżurnych.
Proszę o pomoc

Offline kojonek2

  • Developer
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 398
  • Siła reputacji: 134
  • kojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezes
  • Distance Travelled: 7124 km
  • Trains Routed: 1489
Odp: Wywalający się program
« Odpowiedź #1 dnia: 20 Lutego 2020, 22:52:02 »
Spróbuj przesłać logi z ostatniej rozgrywki w której wystąpił błąd

Offline Amersand

  • User
  • Wiadomości: 7
  • Siła reputacji: 18
  • Amersand zwrotniczyAmersand zwrotniczyAmersand zwrotniczy
  • Distance Travelled: 2027 km
Odp: Wywalający się program
« Odpowiedź #2 dnia: 20 Lutego 2020, 23:11:51 »
[02/20/2020 21:43:08][Warning]: Your current multi-scene setup has inconsistent Lighting settings which may lead to different lighting when loading scenes individually or in a different order! Consider homogenizing the following:
2/3 scenes have different Realtime GI settings.
1/3 scenes use different skyboxes.

[02/20/2020 21:43:09][Log]: Loading Polish string resources: 557
[02/20/2020 21:43:13][Log]: System.Byte[]
[02/20/2020 21:43:16][Warning]: Serialization depth limit 7 exceeded at 'Assets.Scripts.Sim.LDS::Element.inputs'. There may be an object composition cycle in one or more of your serialized classes.

Serialization hierarchy:
8: Assets.Scripts.Sim.LDS::Element.inputs
7: Assets.Scripts.Sim.LDS::Element.inputs
6: Assets.Scripts.Sim.LDS::Element.inputs
5: Assets.Scripts.Sim.LDS::Element.inputs
4: Assets.Scripts.Sim.LDS::Element.inputs
3: Assets.Scripts.Sim.LDS::Element.inputs
2: Assets.Scripts.Sim.LDS::Element.inputs
1: IOGroup.elements
0: Assets.Scripts.Sim.LDS::Prog.ioGroups

[02/20/2020 21:47:07][Log]: Can't change CrcCheckEnabled while being connected. CrcCheckEnabled stays True
[02/20/2020 21:47:08][Log]: 21:47:08.04 Pobieranie scenerii: Witonia 7dea425b.sc
[02/20/2020 21:47:08][Log]: Received your UserID from server. Updating local value to: 1683c35c-f7ad-4fc3-bead-55272e7f0de2
[02/20/2020 21:47:09][Log]: 21:47:09.93 Ładowanie scenerii: Witonia 7dea425b.sc ...
[02/20/2020 21:47:09][Log]: Loading C:\Users\User\AppData\Local\Temp\OnRailTeam\TrainDriver2\Cache\Scenery\Witonia 7dea425b.sc
[02/20/2020 21:47:10][Warning]: Duplicate id found 418 sign_w4v1(Clone) *
[02/20/2020 21:47:15][Log]: 50 unique tracks in cache, 88 tracks reused
[02/20/2020 21:47:15][Warning]: NULL TRACK in signal railway_weight! Searching for track...
[02/20/2020 21:47:15][Error]: NULL TRACK in signal railway_weight (railway_weight)!

 
[02/20/2020 21:47:15][Log]: 21:47:15.97 Przygotowywanie scenerii
[02/20/2020 21:47:16][Warning]: All colliders found 59517
[02/20/2020 21:47:16][Warning]: Disable 59216 from 59517 colliders
[02/20/2020 21:47:16][Log]: Recreating terrain mesh
[02/20/2020 21:47:17][Log]: Mesh recreated
[02/20/2020 21:47:17][Log]: 21:47:17.23 Inicjalizacja obiektów
[02/20/2020 21:47:17][Log]: Look rotation viewing vector is zero
[02/20/2020 21:47:17][Log]: 21:47:17.64 Inicjalizacja pojazdu gracza
[02/20/2020 21:47:17][Log]: 21:47:17.71 Łączenie siatek obiektów
[02/20/2020 21:47:18][Log]: 21:47:18.28 Uruchamianie symulacji...
[02/20/2020 21:47:18][Log]: Found on route Lc track 0: W27 speed 70 km/h, Signal Wt_A, circuits: Wt_it1L, Wt_ItToA
[02/20/2020 21:47:18][Log]: Hide: Automatic W8 on route Lc track 0
[02/20/2020 21:47:18][Log]: Found on route KW track 0: W27 speed 70 km/h, Signal , circuits: Wt_it1K
[02/20/2020 21:47:18][Log]: Hide: Automatic W8 on route KW track 0
[02/20/2020 21:47:18][Log]: Finished Loading Scenery
[02/20/2020 21:47:18][Log]: No previous scenery found. Checking if slots are avaiable.
[02/20/2020 21:47:20][Warning]: Your current multi-scene setup has inconsistent Lighting settings which may lead to different lighting when loading scenes individually or in a different order! Consider homogenizing the following:
1/2 scenes have different Realtime GI settings.

[02/20/2020 21:47:20][Log]: SceneryLoaded has been called in TrainController. Checking signals and initializing train.
[02/20/2020 21:47:20][Log]: Signals found in scenery.
[02/20/2020 21:47:20][Log]: 21:47:20.48 Wybrany pojazd: EP07-1056
[02/20/2020 21:47:20][Warning]: Cant find relay XWDOA
[02/20/2020 21:47:20][Warning]: Cant find relay XWDOB
[02/20/2020 21:47:20][Warning]: Cant find relay XWSM
[02/20/2020 21:47:20][Log]: Alerter running with LD handle
[02/20/2020 21:47:20][Log]: Alerter enabled
[02/20/2020 21:47:20][Warning]: BoxColliders does not support negative scale or size.
The effective box size has been forced positive and is likely to give unexpected collision geometry.
If you absolutely need to use negative scaling you can use the convex MeshCollider. Scene hierarchy path "EP07-1056/main/B/303e-caba/kabina_b/sw-przyc-przyrzadow"
[02/20/2020 21:47:20][Warning]: BoxColliders does not support negative scale or size.
The effective box size has been forced positive and is likely to give unexpected collision geometry.
If you absolutely need to use negative scaling you can use the convex MeshCollider. Scene hierarchy path "EP07-1056/main/A/303e-caba/kabina_b/sw-przyc-przyrzadow"
[02/20/2020 21:47:20][Log]: ChatMessage: Łączenie się ze scenerią...
[02/20/2020 21:47:20][Log]: GetSceneryProperties
[02/20/2020 21:47:20][Log]: GetSceneryProperties sfn: Witonia 7dea425b.sc
[02/20/2020 21:47:20][Log]: TrainController has been set in ElectricEngine. Setting up LD variables.
[02/20/2020 21:47:21][Warning]: Parent of RectTransform is being set with parent property. Consider using the SetParent method instead, with the worldPositionStays argument set to false. This will retain local orientation and scale rather than world orientation and scale, which can prevent common UI scaling issues.
[02/20/2020 21:47:21][Warning]: Parent of RectTransform is being set with parent property. Consider using the SetParent method instead, with the worldPositionStays argument set to false. This will retain local orientation and scale rather than world orientation and scale, which can prevent common UI scaling issues.
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Natwork spawning consist with 33 params
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Turning on space program prevention
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Joined Room
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Lets try to instantiate 208Kf_PKPC_Gbs_01
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Fail
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Lets try to instantiate 208Kf_PKPC_Gbs_01
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Success :-)
[02/20/2020 21:47:21][Log]: 43 and 42 are now connected with True
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Fail
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Lets try to instantiate 208Kf_PKPC_Gbs_01
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Success :-)
[02/20/2020 21:47:21][Log]: 44 and 43 are now connected with True
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Fail
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Lets try to instantiate 429W_PKPC_Eaos-w_01
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Success :-)
[02/20/2020 21:47:21][Log]: 45 and 44 are now connected with True
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Fail
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Lets try to instantiate 429W_PKPC_Eaos-w_01
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Success :-)
[02/20/2020 21:47:21][Log]: 46 and 45 are now connected with True
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Fail
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Lets try to instantiate 429W_PKPC_Eaos-w_01
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Success :-)
[02/20/2020 21:47:21][Log]: 47 and 46 are now connected with True
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Fail
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Lets try to instantiate 429W_PKPC_Eaos-w_01
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Success :-)
[02/20/2020 21:47:21][Log]: 48 and 47 are now connected with True
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Fail
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Lets try to instantiate 29R_PLPOL_Zaekk_01
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Success :-)
[02/20/2020 21:47:21][Log]: 49 and 48 are now connected with True
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Fail
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Lets try to instantiate 29R_PLPOL_Zaekk_01
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Success :-)
[02/20/2020 21:47:21][Log]: 50 and 49 are now connected with True
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Fail
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Lets try to instantiate 29R_PLPOL_Zaekk_01
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Success :-)
[02/20/2020 21:47:21][Log]: 51 and 50 are now connected with True
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Fail
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Lets try to instantiate 29R_PLPOL_Zaekk_01
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Success :-)
[02/20/2020 21:47:21][Log]: 52 and 51 are now connected with True
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Fail
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Lets try to instantiate 412W_PKPC_Eaos_10
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Success :-)
[02/20/2020 21:47:21][Log]: 53 and 52 are now connected with True
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Fail
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Lets try to instantiate 412W_PKPC_Eaos_10
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Success :-)
[02/20/2020 21:47:21][Log]: 54 and 53 are now connected with True
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Fail
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Lets try to instantiate 412W_PKPC_Eaos_08
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Success :-)
[02/20/2020 21:47:21][Log]: 55 and 54 are now connected with True
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Fail
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Lets try to instantiate 208Kf_PKPC_Gbs_01
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Success :-)
[02/20/2020 21:47:21][Log]: 56 and 55 are now connected with True
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Fail
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Lets try to instantiate 208Kf_PKPC_Gbs_01
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Success :-)
[02/20/2020 21:47:21][Log]: 57 and 56 are now connected with True
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Fail
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Lets try to instantiate 424Z_PKPC_Res_02
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Success :-)
[02/20/2020 21:47:21][Log]: 58 and 57 are now connected with True
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Fail
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Lets try to instantiate 424Z_PKPC_Res_02
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Success :-)
[02/20/2020 21:47:21][Log]: 59 and 58 are now connected with True
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Fail
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Lets try to instantiate 424Z_PKPC_Res_02
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Success :-)
[02/20/2020 21:47:21][Log]: 60 and 59 are now connected with True
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Fail
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Lets try to instantiate 412W_PKPC_Eaos_08
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Success :-)
[02/20/2020 21:47:21][Log]: 61 and 60 are now connected with True
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Fail
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Lets try to instantiate 401Zb_PKPC_Eams_01
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Success :-)
[02/20/2020 21:47:21][Log]: 62 and 61 are now connected with True
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Fail
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Lets try to instantiate 401Zb_PKPC_Eams_01
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Success :-)
[02/20/2020 21:47:21][Log]: 63 and 62 are now connected with True
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Fail
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Lets try to instantiate 401Zb_PKPC_Eams_01
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Success :-)
[02/20/2020 21:47:21][Log]: 64 and 63 are now connected with True
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Fail
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Lets try to instantiate 401Zb_PKPC_Eams_01
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Success :-)
[02/20/2020 21:47:21][Log]: 65 and 64 are now connected with True
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Fail
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Lets try to instantiate 401Zb_PKPC_Eams_01
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Success :-)
[02/20/2020 21:47:21][Log]: 66 and 65 are now connected with True
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Fail
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Lets try to instantiate 429W_PKPC_Eaos-w_01
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Success :-)
[02/20/2020 21:47:21][Log]: 67 and 66 are now connected with True
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Fail
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Lets try to instantiate 429W_PKPC_Eaos-w_01
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Success :-)
[02/20/2020 21:47:21][Log]: 68 and 67 are now connected with True
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Fail
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Lets try to instantiate 429W_PKPC_Eaos-w_01
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Success :-)
[02/20/2020 21:47:21][Log]: 69 and 68 are now connected with True
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Fail
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Lets try to instantiate 441V_PKPC_Falns_02
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Success :-)
[02/20/2020 21:47:21][Log]: 70 and 69 are now connected with True
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Fail
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Lets try to instantiate 441V_PKPC_Falns_02
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Success :-)
[02/20/2020 21:47:21][Log]: 71 and 70 are now connected with True
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Fail
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Lets try to instantiate 441V_PKPC_Falns_02
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Success :-)
[02/20/2020 21:47:21][Log]: 72 and 71 are now connected with True
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Fail
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Lets try to instantiate 441V_PKPC_Falns_02
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Success :-)
[02/20/2020 21:47:21][Log]: 73 and 72 are now connected with True
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Fail
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Lets try to instantiate 412W_PKPC_Eaos_02
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Success :-)
[02/20/2020 21:47:21][Log]: 74 and 73 are now connected with True
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Fail
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Lets try to instantiate 412W_PKPC_Eaos_02
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Success :-)
[02/20/2020 21:47:21][Log]: 75 and 74 are now connected with True
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Fail
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Lets try to instantiate 412W_PKPC_Eaos_02
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Success :-)
[02/20/2020 21:47:21][Log]: 76 and 75 are now connected with True
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Fail
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Lets try to instantiate 412W_PKPC_Eaos_01
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Success :-)
[02/20/2020 21:47:21][Log]: 77 and 76 are now connected with True
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Fail
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Lets try to instantiate 412W_PKPC_Eaos_01
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Success :-)
[02/20/2020 21:47:21][Log]: 78 and 77 are now connected with True
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Fail
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Lets try to instantiate 412W_PKPC_Eaos_01
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Success :-)
[02/20/2020 21:47:21][Log]: 79 and 78 are now connected with True
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Fail
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Lets try to instantiate 426S_PKPC_Sis_02
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Success :-)
[02/20/2020 21:47:21][Log]: 80 and 79 are now connected with True
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Fail
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Lets try to instantiate 426S_PKPC_Sis_01
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Success :-)
[02/20/2020 21:47:21][Log]: 81 and 80 are now connected with True
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Fail
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Lets try to instantiate 426S_PKPC_Sis_01
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Success :-)
[02/20/2020 21:47:21][Log]: 82 and 81 are now connected with True
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Fail
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Lets try to instantiate 426S_PKPC_Sis_02
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Success :-)
[02/20/2020 21:47:21][Log]: 83 and 82 are now connected with True
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Fail
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Lets try to instantiate ET41-144
[02/20/2020 21:47:21][Log]: Success :-)
[02/20/2020 21:47:21][Log]: 84 and 83 are now connected with True
[02/20/2020 21:47:21][Log]: ChatMessage: </b></color><b><color='#00FFFF'>74587@Amersand</color><color='#ffff00'> pod semaforem </color><color='#00FF00'>Wt_F</color><color='#ffff00'>, bez rozkładu jazdy</color></b><color='#ffff00'><b>
[02/20/2020 21:47:21][Log]: ChatMessage: (21:47)  Witaj na mojej stacji, analiza na wywołanie.
[02/20/2020 21:47:22][Log]: Mouse control enabled, cabin name: eu07
[02/20/2020 21:47:24][Log]: Sending lang message: /lang;#ffff00;1;0;analysis_third;EP07-1056;111a_PKP_Brdu_01;110a_PKPIC_Bcdu_02;7;191;368
[02/20/2020 21:47:29][Log]: Sending EndOwnershipCheckSuspension
[02/20/2020 21:47:30][Log]: ChatMessage: (21:47) Wt@Gerber: bry analiza
[02/20/2020 21:47:39][Log]: Turning off space program prevention
[02/20/2020 21:47:52][Log]: ChatMessage: (21:47) 74587@Amersand: Dobry wieczór. EU 07 V 125 pośpieszny
[02/20/2020 21:47:59][Log]: Sending signal Osp2 to 645
[02/20/2020 21:49:29][Log]: Parsing time table: ,Witonia 7dea425b.sc,Lc;BB,Zabłocie 52e120ec.sc,WB;WD,Krzemienice 282caa03.sc,
[02/20/2020 21:49:29][Log]: Send to Zabłocie (52e120ec): 'next_station_route_speeds_query' on route BB
[02/20/2020 21:49:29][Log]: ChatMessage: Nowy rozkład jazdy został ustawiony przez dyżurnego ruchu.
[02/20/2020 21:49:30][Log]: Got message 'next_station_route_speeds_response' 74587, Zabłocie, BB, 60
[02/20/2020 21:49:30][Log]: Set W8 speed 60 km/h on route Lc track 0 and unhide
[02/20/2020 21:49:30][Log]: Wrong number of tracks in message! RemoteAxleCounterAdder
[02/20/2020 21:49:46][Log]: ChatMessage: (21:49) Wt@Gerber: odpinamy bd oblot
[02/20/2020 21:49:48][Log]: Sending signal Off to 645
[02/20/2020 21:49:55][Log]: ChatMessage: (21:49) 74587@Amersand: Super
[02/20/2020 21:49:58][Log]: otwarte
[02/20/2020 21:49:59][Log]: otwarte
[02/20/2020 21:49:59][Log]: otwarte
[02/20/2020 21:49:59][Log]: otwarte
[02/20/2020 21:50:01][Log]: Alerter running with LD handle
[02/20/2020 21:50:01][Log]: Alerter enabled
[02/20/2020 21:50:01][Log]: otwarte
[02/20/2020 21:50:10][Log]: Sending signal Ms2 to Wt_F
[02/20/2020 21:50:14][Log]: Detaching EP07-1056 0
[02/20/2020 21:50:28][Log]: ChatMessage: (21:50) Wt@Gerber: podany manewr
[02/20/2020 21:50:32][Log]: ==========================
[02/20/2020 21:50:32][Log]: Zmiana sprzęgu. Newdist = 6.5233793258667, MaxDist = 6.5
[02/20/2020 21:50:32][Log]: this.NetOwner.networkController.photonView.OwnerActorNr= 9
[02/20/2020 21:50:32][Log]: this.NetOwner.networkController.photonView.owneriD= 9
[02/20/2020 21:50:32][Log]: this.Connected.NetOwner.networkController.photonView.OwnerActorNr= 9
[02/20/2020 21:50:32][Log]: this.Connected.NetOwner.networkController.photonView.owneriD= 9
[02/20/2020 21:50:32][Log]: ==========================
[02/20/2020 21:50:32][Log]: ==========================
[02/20/2020 21:50:32][Log]: Zmiana sprzęgu. Newdist = 6.5233793258667, MaxDist = 6.5
[02/20/2020 21:50:32][Log]: this.NetOwner.networkController.photonView.OwnerActorNr= 9
[02/20/2020 21:50:32][Log]: this.NetOwner.networkController.photonView.owneriD= 9
[02/20/2020 21:50:32][Log]: this.Connected.NetOwner.networkController.photonView.OwnerActorNr= 9
[02/20/2020 21:50:32][Log]: this.Connected.NetOwner.networkController.photonView.owneriD= 9
[02/20/2020 21:50:32][Log]: ==========================
[02/20/2020 21:50:33][Log]: NDS for 111a(Clone) with 91 sends brake params with 6 parameters
[02/20/2020 21:50:33][Log]: NDS for 111a(Clone) with 90 sends brake params with 6 parameters
[02/20/2020 21:50:33][Log]: NDS for 112a(Clone) with 89 sends brake params with 6 parameters
[02/20/2020 21:50:33][Log]: NDS for 112a(Clone) with 88 sends brake params with 6 parameters
[02/20/2020 21:50:33][Log]: NDS for 111a(Clone) with 87 sends brake params with 6 parameters
[02/20/2020 21:50:33][Log]: NDS for 111a(Clone) with 86 sends brake params with 6 parameters
[02/20/2020 21:50:33][Log]: NDS for 110a(Clone) with 85 sends brake params with 6 parameters
[02/20/2020 21:50:37][Warning]: scenery_eaplock Signal: Ms2
[02/20/2020 21:50:56][Log]: Sending signal S1 to Wt_F
[02/20/2020 21:51:12][Log]: ChatMessage: 674869@luk1 opuszcza scenerię...
[02/20/2020 21:51:12][Log]: ChatMessage: 674869@luk1 wyszedł. Powód: Zmiana scenerii
[02/20/2020 21:51:24][Warning]: scenery_eapunlock Signal:
[02/20/2020 21:51:26][Log]: ChatMessage: (21:51) Wt@Gerber: jeszczę trochę
[02/20/2020 21:51:47][Warning]: scenery_eaplock Signal:
[02/20/2020 21:51:53][Log]: ChatMessage: Dyżurny ruchu opuścił swój posterunek. Jeżeli w żaden sposób nie możesz opuścić scenerii, powinieneś powrócić do menu głównego. Powód: timeout
[02/20/2020 21:51:53][Log]: ChatMessage: Wt@Gerber wyszedł. Powód: timeout
[02/20/2020 21:51:53][Warning]: RaiseEvent(200) failed. Your event is not being sent! Check if your are in a Room
[02/20/2020 21:51:53][Log]: Leaving room for some reason...
[02/20/2020 21:52:10][Warning]: scenery_eapunlock Signal:
[02/20/2020 21:52:10][Log]: GetSceneryProperties
[02/20/2020 21:52:10][Log]: GetSceneryProperties sfn: Witonia 7dea425b.sc
[02/20/2020 21:52:11][Log]: Natwork spawning consist with 5 params
[02/20/2020 21:52:11][Log]: Turning on space program prevention
[02/20/2020 21:52:11][Log]: Joined Room
[02/20/2020 21:52:11][Log]: ChatMessage: </b></color><b><color='#00FFFF'>74587@Amersand</color><color='#ffff00'> pod semaforem </color><color='#00FF00'>Wt_Tm11</color><color='#ffff00'>, w kierunku </color><color='#00FF00'>Lc</color><color='#ffff00ff'> (Zabłocie)</color></b><color='#ffff00'><b>
[02/20/2020 21:52:17][Log]: ChatMessage: Dyżurny ruchu opuścił swój posterunek. Jeżeli w żaden sposób nie możesz opuścić scenerii, powinieneś powrócić do menu głównego. Powód: timeout
[02/20/2020 21:52:17][Warning]: RaiseEvent(200) failed. Your event is not being sent! Check if your are in a Room
[02/20/2020 21:52:17][Log]: Leaving room for some reason...
[02/20/2020 21:52:18][Log]: GetSceneryProperties
[02/20/2020 21:52:18][Log]: GetSceneryProperties sfn: Witonia 7dea425b.sc
[02/20/2020 21:52:19][Log]: GetSceneryProperties
[02/20/2020 21:52:19][Log]: GetSceneryProperties sfn: Witonia 7dea425b.sc
[02/20/2020 21:52:20][Log]: GetSceneryProperties
[02/20/2020 21:52:20][Log]: GetSceneryProperties sfn: Witonia 7dea425b.sc
[02/20/2020 21:52:21][Log]: GetSceneryProperties
[02/20/2020 21:52:21][Log]: GetSceneryProperties sfn: Witonia 7dea425b.sc
[02/20/2020 21:52:25][Log]: GetSceneryProperties
[02/20/2020 21:52:25][Log]: GetSceneryProperties sfn: Witonia 7dea425b.sc

Zwęziłem przydługi post. Chodziło o przysłanie logu jako załącznik. // Meril

Dodano: 21 Lutego 2020, 17:24:52


Dziękuję za skrócenie wpisu. Mam jeszcze jednego loga z dzisiaj, ale nic tam nie ma. Po prostu jest ostatni wpis do Dyżurnego, a po kilku minutach pojawił się komunikat o którym napisałem na początku.
« Ostatnia zmiana: 21 Lutego 2020, 17:24:52 wysłana przez Amersand »

Offline Panek

  • User
  • Zbanowany!
  • Wiadomości: 3
  • Siła reputacji: 119
  • Panek prezesPanek prezesPanek prezesPanek prezesPanek prezesPanek prezesPanek prezesPanek prezesPanek prezesPanek prezesPanek prezesPanek prezes
  • Distance Travelled: 6536 km
  • Trains Routed: 1082
Odp: Wywalający się program
« Odpowiedź #3 dnia: 22 Lutego 2020, 12:11:00 »
mam ten sam problem

Offline kojonek2

  • Developer
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 398
  • Siła reputacji: 134
  • kojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezes
  • Distance Travelled: 7124 km
  • Trains Routed: 1489
Odp: Wywalający się program
« Odpowiedź #4 dnia: 22 Lutego 2020, 14:12:22 »
Nie tworzą wam się gdzieś logi crasha? Z tego co mi się zdaje to powinny się chyba tworzyć

Offline Amersand

  • User
  • Wiadomości: 7
  • Siła reputacji: 18
  • Amersand zwrotniczyAmersand zwrotniczyAmersand zwrotniczy
  • Distance Travelled: 2027 km
Odp: Wywalający się program
« Odpowiedź #5 dnia: 22 Lutego 2020, 15:16:23 »
No właśnie nie ma nic. Jest ostatnia czynność i log się urywa bez żadnej informacji.
Ostatnie linijki z wczoraj:

[02/21/2020 16:52:31][Log]: ChatMessage: (16:52) Bz@seweryn: Jest taki akurat z gdanskiem i szybciej
[02/21/2020 16:52:39][Log]: Sending signal S1 to Bz_G
[02/21/2020 16:52:46][Log]: ChatMessage: (16:52) 74587@Amersand: Fajowo
[02/21/2020 16:52:46][Log]: Stopping scan due to signal Bz_E
[02/21/2020 16:52:50][Log]: Stopping scan due to signal Bz_G
[02/21/2020 16:54:01][Log]: ChatMessage: (16:54) 74587@Amersand: Piękny. Dziękuję. Jakbym był potrzebny przed 17:00 to poroszę o ZEW1
[02/21/2020 16:54:07][Log]: ChatMessage: (16:54) Bz@seweryn: Przyjąłem

Program wywalił się po minucie.
« Ostatnia zmiana: 22 Lutego 2020, 15:19:11 wysłana przez Amersand »

Offline Pepsi2026

  • Zasłużony
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 544
  • Siła reputacji: 727
  • Pepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezes
  • Kiedyś to było...a nie...kiedyś to mnie nie bylo..
  • Distance Travelled: 8918 km
  • Trains Routed: 12015
Odp: Wywalający się program
« Odpowiedź #6 dnia: 23 Lutego 2020, 16:57:41 »
Zdaje mi się, że to jest to, co już zgłaszałem.

https://git.td2.info.pl/td2dev/simulator/issues/1666

Dzień dobry.
Przejrzałem forum i nie znalazłem podobnych problemów.

"2. Sprawdź czy podobny problem nie był zgłaszany i rozwiązany w systemie Gitlab: https://git.td2.info.pl/td2dev/simulator/issues (symulator), https://git.td2.info.pl/td2/td2-game-package/issues (scenerie)".
« Ostatnia zmiana: 23 Lutego 2020, 17:00:35 wysłana przez Pepsi2026 »

Offline Amersand

  • User
  • Wiadomości: 7
  • Siła reputacji: 18
  • Amersand zwrotniczyAmersand zwrotniczyAmersand zwrotniczy
  • Distance Travelled: 2027 km
Odp: Wywalający się program
« Odpowiedź #7 dnia: 25 Lutego 2020, 13:56:56 »
Nie, to zupełnie co innego. U Ciebie ścinał się ekran, u mnie po prostu kończy się program i albo wychodzi z powyższym komunikatem, lub nawet wywala mi windowsa i uruchamia ponownie komputer.

Offline Panek

  • User
  • Zbanowany!
  • Wiadomości: 3
  • Siła reputacji: 119
  • Panek prezesPanek prezesPanek prezesPanek prezesPanek prezesPanek prezesPanek prezesPanek prezesPanek prezesPanek prezesPanek prezesPanek prezes
  • Distance Travelled: 6536 km
  • Trains Routed: 1082
Odp: Wywalający się program
« Odpowiedź #8 dnia: 25 Lutego 2020, 15:51:31 »
ja mam tak ,że za 20 razem odpalania ciągle gry w końcu menu mi się nie zwiesi i mogę normalnie grać.Dziwne bo wcześniej wszystko było cacy

Offline xoorbes

  • Zarząd
  • Administrator
  • Developer
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 375
  • Siła reputacji: 224
  • xoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezes
    • Blender Development Fund
  • Distance Travelled: 12716 km
  • Trains Routed: 1612
Odp: Wywalający się program
« Odpowiedź #9 dnia: 25 Lutego 2020, 18:15:12 »
Nie, to zupełnie co innego. U Ciebie ścinał się ekran, u mnie po prostu kończy się program i albo wychodzi z powyższym komunikatem, lub nawet wywala mi windowsa i uruchamia ponownie komputer.

To nie jest wina symulatora, tylko Twojego kompa. Jeżeli nie masz żadnego syfu na nim (wirusy, błędnie zainstalowane sterowniki, błędy w rejestrze, itd), to w takim razie masz albo za mały pagefile, albo nie masz go w ogóle i kończy Ci się RAM. Nie wnikając w to jak działa architektura x86, niemożliwe jest, aby zwykły program mógł "wywalić Ci Windowsa".

Offline chudya

  • Developer
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 388
  • Siła reputacji: 159
  • chudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezes
  • Na moście kolejki w Cisnej...
  • Distance Travelled: 4257 km
  • Trains Routed: 1511
Odp: Wywalający się program
« Odpowiedź #10 dnia: 25 Lutego 2020, 20:06:39 »
...a jak xoorbes coś mówi, to na pewno ma rację, o czym się wielokrotnie przekonałem :)
Artur

W wolnych chwilach bawię się w modelowanie.                          Zacząłem też tworzyć scenerię Chełm, ale wymiękłem :)

Offline Maszyner

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 65
  • Siła reputacji: 67
  • Maszyner prezesMaszyner prezesMaszyner prezesMaszyner prezesMaszyner prezesMaszyner prezesMaszyner prezesMaszyner prezesMaszyner prezesMaszyner prezesMaszyner prezesMaszyner prezes
  • Distance Travelled: 11884 km
Odp: Wywalający się program
« Odpowiedź #11 dnia: 25 Lutego 2020, 21:08:58 »
A czy to nie będzie wina karty graficznej w kompie (zbyt słaba) która przegrzewa się i wówczas robią się rożne ciekawe inspiracje?

Offline xoorbes

  • Zarząd
  • Administrator
  • Developer
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 375
  • Siła reputacji: 224
  • xoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezes
    • Blender Development Fund
  • Distance Travelled: 12716 km
  • Trains Routed: 1612
Odp: Wywalający się program
« Odpowiedź #12 dnia: 25 Lutego 2020, 21:55:00 »
Może być wina niemal wszystkiego, ale nie programu. Wywalenie się Windowsa:
- jeżeli jest blue-screen to zazwyczaj problem na poziomie sterowników, lub sprzętu, ale problem który windows jest w stanie opanować (blue-screen, to kontrolowana obsługa takiego zdarzenia)
- jeżeli natomiast komputer się resetuje, to jest zazwyczaj problem ze sprzętem, którego windows nie zdąży zauważyć, np.:
-- zasilacz może chwilowo podać błędne napięcie i chwilowy skok tego napięcia może powodować reset
-- pamieć jest niesprawna w pewnym obszarze adresacji i następuje odczyt błędnych danych i system operacyjny przestaje działać poprawnie.
-- praktycznie każdy element sprzętu (nawet głupie USB w niektórych wypadkach) może spowodować twardy restart.

Jeżeli coś takiego się dzieje, najlepiej cały komputer rozłożyć na czynniki pierwsze. Wyczyścić wszystkie styki, sprawdzić wszystkie wiatraki i (to już trochę bardziej zaawansowane dłubanie, wymienić dla świętego spokoju pastę przewodzącą pod CPU). Następnie złożyć wszystko ponownie i trzymać kciuki, że pomogło (często pomaga), jak nie:
- pobrać memtest86+ i uruchomić na noc, to wyeliminuje błędy sprzętowe pamięci. Jeżeli tam jest wszystko OK:
- pożyczyć od kogoś zasilacz (należy zwrócić uwagę na moc zasilacza, musi dać radę zasilić wszystkie nasze podzespoły).

Jeżeli to nic nie pomoże, to oddałbym kompa do serwisu, bo dalsza samodzielna diagnostyka jest ciężka, chyba że ma się dostęp do rożnych elementów do podmiany.

Offline Sarrus

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 121
  • Siła reputacji: 18
  • Sarrus zwrotniczySarrus zwrotniczySarrus zwrotniczy
  • Distance Travelled: 877 km
  • Trains Routed: 211
Odp: Wywalający się program
« Odpowiedź #13 dnia: 26 Lutego 2020, 10:11:42 »
Zanim rozbierzesz komputer możesz jeszcze sprawdzić czy nie kończy się ram w monitorze zasobów windowsa i pobrać jakiś program do monitorowania temperatur. Może się przegrzewa. Przyczyną tego znowu może być po prostu kurz.

Offline Amersand

  • User
  • Wiadomości: 7
  • Siła reputacji: 18
  • Amersand zwrotniczyAmersand zwrotniczyAmersand zwrotniczy
  • Distance Travelled: 2027 km
Odp: Wywalający się program
« Odpowiedź #14 dnia: 29 Lutego 2020, 20:14:46 »
Wychodzi więc na to, że jest problem w komputerze. Zrobiłem przegląd i zobaczyłem że miałem źle odinstalowany ts2 i zaczęło mi się kaszanić coraz bardziej. Po ponownej instalacji (i wywaleniu starych plików)zrobiło się nieco lepiej, choć i tak mi się wywala. Zastanawiające, że nie wysypuje mi się w trybie jednoosobowym, moje dzieciaki rąbią w gierki dużo bardziej skomplikowane i wszystko chodzi jak należy. Sypie się tylko na td2 w wersji online.