Autor Wątek: Info: Zasady podawania analizy dyżurnemu.  (Przeczytany 9758 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline PWisnia

  • Weteran
  • Grupa I
  • *
  • Wiadomości: 59
  • Siła reputacji: 0
  • PWisnia Kaźnik
Zasady podawania analizy dyżurnemu.
« dnia: 22 Listopada 2019, 14:43:47 »
Zasady podawania analizy dyżurnemu.

1. Analizę pociągu podaje się po wejściu na scenerie.
1.1 Istnieje możliwość że dyżurny w wiadomości "na wejście" wpisane ma instrukcje na temat analizy. Wtedy możemy dostosować się do niego i podać analizę po wywołaniu.

2. Podajemy numer pociągu.

3. Podajemy rodzaj taboru:
  • Elektrowóz
  • Spalinowóz
  • EZT
  • SZT
4. Podajemy rodzaj pociągu:
  • Osobowy
  • Osobowy-Przyśpieszony
  • Pospieszny
  • Express
  • Towarowy
  • Ratunkowy
  • Służbowy
  • Zdawczy
  • Luz
5. Podajemy prędkość konstrukcyjną taboru:
  • SN81- 80km/h
  • SM42- 90km/h
  • EU07- 125km/h
  • EP07 - 125km/h
  • EP08 - 140km/h
  • ET41 - 125km/h
  • EN57 - 110km/h
  • EN71 - 110km/h
6. Opcjonalnie możemy powiedzieć ile chcemy przejechać scenerii.

Przykłady poprawnej analizy:
Analiza: 12345, Pośpieszny, Elektrowóz, EP07, 125km/h.
Analiza: 12345, Osobowy-Przyśpieszony, EZT, EN71, 120km/h.
Analiza: 123456, Towarowy, Spalinowóz, SM42, 80km/h.
Analiza: 123456, Służbowy, EZT, EN57, 110km/h, 3 scenerie max.
« Ostatnia zmiana: 22 Listopada 2019, 15:13:55 wysłana przez PWisnia »

Offline Krzys292

  • Konstruktor
  • Developer
  • Weteran
  • Grupa I
  • *
  • Wiadomości: 140
  • Siła reputacji: 190
  • Krzys292 prezesKrzys292 prezesKrzys292 prezesKrzys292 prezesKrzys292 prezesKrzys292 prezesKrzys292 prezesKrzys292 prezesKrzys292 prezesKrzys292 prezesKrzys292 prezesKrzys292 prezes
Odp: Zasady podawania analizy dyżurnemu.
« Odpowiedź #1 dnia: 22 Listopada 2019, 14:54:09 »
Sorki, ale jest tu mnóstwo błędów:
-Brakuje kategorii luz, zdawczy, ekspres
-Vmax EP08 to 140 km/h
-Vmax EN71 to 110 km/h
-Vmax lokomotyw luzem to 110 km/h
Jest tutaj też wiele nieścisłości co do prawidłowego sposobu podawania analizy, chociażby to że nie ma konieczności podawania rodzaju pojazdu, gdyż da się go łatwo wywnioskować na podstawie jego typu.
Tak więc, jak się nie znasz, to nie pisz proszę poradników.
« Ostatnia zmiana: 22 Listopada 2019, 14:56:30 wysłana przez Krzys292 »
Rz 8

Offline Sheken

  • Weteran
  • Zbanowany!
  • Wiadomości: 185
  • Siła reputacji: 168
  • Sheken prezesSheken prezesSheken prezesSheken prezesSheken prezesSheken prezesSheken prezesSheken prezesSheken prezesSheken prezesSheken prezesSheken prezes
  • "Po drugiej stronie chmur zawsze jest czyste niebo
Odp: Zasady podawania analizy dyżurnemu.
« Odpowiedź #2 dnia: 22 Listopada 2019, 15:24:05 »
Ja dodaje jeszcze :
- Datę przeglądu
- Stan pociągu
- Ewentualne uwagi ( Czyli nieprawidłowości techniczne )
- Maszynszynistę ,datę i godzine podania analizy )

Dla mnie to takie urealistycznienie  ;)
« Ostatnia zmiana: 22 Listopada 2019, 15:26:29 wysłana przez Sheken »
Ten, co ma perma dostać  🔕

Offline Meril

  • Zasłużony
  • Weteran
  • Grupa I
  • *
  • Wiadomości: 189
  • Siła reputacji: 309
  • Meril prezesMeril prezesMeril prezesMeril prezesMeril prezesMeril prezesMeril prezesMeril prezesMeril prezesMeril prezesMeril prezesMeril prezes
  • Banujcie wszystkich, Bóg pozna swoich.
Odp: Zasady podawania analizy dyżurnemu.
« Odpowiedź #3 dnia: 22 Listopada 2019, 16:05:10 »
I warto dodać, że prędkości pociągów towarowych powinny być odpowiednio niższe  ;)

Online Marcin_S

  • Zarząd
  • Global Moderator
  • Developer
  • Weteran
  • Konstruktor
  • Sponsor
  • Grupa VIII
  • *
  • Wiadomości: 478
  • Siła reputacji: 374
  • Marcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezes
  • Albo ja ją. Albo ona mnie..
    • Domowy symulator EU07
Odp: Zasady podawania analizy dyżurnemu.
« Odpowiedź #4 dnia: 22 Listopada 2019, 16:19:48 »
Co jeden to lepszy. Proponuję nie pisać poradników jeśli nie ma się odpowiedniej do tego wiedzy.
Nie wspominając już, że na forum jest wątek odnośnie przygotowania pociągu do jazdy.
Zamykam.
Autoryzacje: EU06, EU07(4E,303E,303Eb), ET41, ET42, ET22(201E,201El), SM42(6D, 6Dg), SP42, SM48/TEM2, ST44, ST44/M62Ko, ST48.

- PKP Cargo S.A. ZT Warszawa Odolany -