Train Driver 2
Dział ogólny => Scenerie => Wasza Twórczość => Porzucone / Nieaktualne => Wątek zaczęty przez: NasWille w 10 Czerwca 2018, 17:54:07
-
Babimost
(https://img.ttsk.ngo/images/2020/01/16/Bm5.jpg) (https://img.ttsk.ngo/image/k38on)
Babimost to niewielka realna stacja na linii 358 między Zbąszynkiem, a Sulechowem. Stacja sterowana jest z dwóch nastawni "Bm" i "Bm1", które posiadają urządzenia mechaniczne scentralizowane z sygnalizacją świetlną. Od najnowszej wersji przejazdy nie są już sterowane za pomocą pulpitu SCS. Manewry są prowadzone komendami "Do mnie" i "Ode mnie". Postój handlowy mają tutaj pociągi osobowe i pośpieszne.
Szlaki:
Ko, Kosieczyn (Zbąszynek) - Zelektryfikowany, jednotorowy, prędkość - 100km/h,
Su, Sulechów (http://td2.info.pl/scenerie/sulechow/msg65955/#msg65955) (Czerwieńsk) - Zelektryfikowany, jednotorowy, prędkość - 100km/h.
Długości użyteczne torów:
2 - 575m,
1 - 555m,
3 - 570m.
Spawny:
Pod semaforem "B", długość - 200m, dostępny dla każdego rodzaju pociągu.
Szczególne podziękowania dla:
Jabola438 i Trichlora za poprawienie sieci trakcyjnej,
UAZownika za dokumentację linii,
oraz dla wszystkich, którzy pomogli w mniejszym lub większym stopniu.
Sceneria wpisana do SWDR4 pod numerem "21c460dc", dostępna dla wszystkich.
-
Stacja była robiona na podkładach czy na oko?
-
Stacja była robiona na podkładach czy na oko?
Była robiona na podkładach map.
-
W takim razie gratulacje. Tylko dokończyć otoczenie, ewentualnie poprawki i ślij do sprawdzenia przez system zgtłoszeń, link masz na głównej stronie forum.
-
Rozumiem, że to sceneria zbudowana od nowa względem tego, co ostatnio sprawdzałem?
-
Rozumiem, że to sceneria zbudowana od nowa względem tego, co ostatnio sprawdzałem?
Tak. Zrobiona od nowa.
-
Na screenach to już wygląda jak Babimost, obym sie nie zawiódł ;)
-
Zapowiada się obiecująco. Gratulacje za wytrwałość przy budowie realnej scenerii. Rozumiem, że profil pionowy też został uwzględniony? Jeszcze kolejna sprawa, nie widzę tu screenów z samej stacji. Mam na koniec jeszcze jedną uwagę odnośnie nazewnictwa szlaków. Moim zdaniem nazwa szlaku powinna być taka, jaki jest skrót następnego posterunku ruchu za stacją Babimost, czyli od strony sygnalizatora A jest szlak w kierunku posterunku odgałęźnego Kosieczyn, który ma skrót "Ko", więc nazwa szlaku będzie taka sama - "Ko", od strony sygnalizatora J mamy szlak w kierunku stacji Sulechów, która ma skrót "Su", więc nazwa szlaku to "Su". Oczywiście to tylko moja propozycja dotycząca zmiany nazw szlaków, autor scenerii zrobi tak, jak będzie uważał. Tyle z mojej strony, życzę powodzenia w dalszych pracach :)
-
Zapowiada się obiecująco. Gratulacje za wytrwałość przy budowie realnej scenerii. Rozumiem, że profil pionowy też został uwzględniony? Jeszcze kolejna sprawa, nie widzę tu screenów z samej stacji. Mam na koniec jeszcze jedną uwagę odnośnie nazewnictwa szlaków. Moim zdaniem nazwa szlaku powinna być taka, jaki jest skrót następnego posterunku ruchu za stacją Babimost, czyli od strony sygnalizatora A jest szlak w kierunku posterunku odgałęźnego Kosieczyn, który ma skrót "Ko", więc nazwa szlaku będzie taka sama - "Ko", od strony sygnalizatora J mamy szlak w kierunku stacji Sulechów, która ma skrót "Su", więc nazwa szlaku to "Su". Oczywiście to tylko moja propozycja dotycząca zmiany nazw szlaków, autor scenerii zrobi tak, jak będzie uważał. Tyle z mojej strony, życzę powodzenia w dalszych pracach :)
Dzięki. Podmieniono nazwy szlaków.
-
Przy realnych i wzorowanych na podobieństwo realnych z nazwą polecam stosować taką metode jak pisał Ryszard. W przyszłości może to pomóc jak ktoś stworzy inne scenerie do połaczenia ze sobą.
-
Bardzo ładne otoczenie. Jesli tylko tak będzie wyglądać także w stacji, a układ torowy rzeczywiście był robiony według satelity to będzie kolejna fajna sceneria ;)
W nastepnej wersji TD2 zostanie dodanie sterowanie mechaniczne semaforami świetlnymi, proponuje zastosować je na tej scenerii poniewaz jest na tyle małe że dźwignie powinny zmieścić sie w nastawni. No i oczywiście w rzeczywistości zastosowano tam urzadzenia mechaniczne :D
-
Wymaga jeszcze trochę pracy, ale zapowiada się obiecująco, na razie jedyne co może uderzać to dość blisko ustawione "płachty" z lasku i mała ilość trawy (chociaż może w naturze też jej tam poskąpiło. Powodzenia w dalszych pracach.
-
A trasa na lotnisko na pewno jest nieczynna? Ostatnimi czasy widziałem, że odkrzaczona i jakby przygotowana do ruchu. Nie jeździ tam żaden towarowy? Bo słyszałem, że podobno jakieś beczki z paliwem tam zawozili, ale to plotki.
Co do samej scenerii wygląda dobrze, po spojrzeniu na zrzuty od razu widać, że wygląda znajomo :D
-
A trasa na lotnisko na pewno jest nieczynna? Ostatnimi czasy widziałem, że odkrzaczona i jakby przygotowana do ruchu. Nie jeździ tam żaden towarowy? Bo słyszałem, że podobno jakieś beczki z paliwem tam zawozili, ale to plotki.
Co do samej scenerii wygląda dobrze, po spojrzeniu na zrzuty od razu widać, że wygląda znajomo :D
Wpisano "Lotnisko"
Jeszcze kilka zdjęć stacji.
(https://img.ttsk.ngo/images/2020/01/16/Bm1.md.jpg) (https://img.ttsk.ngo/image/kwSJr)
(https://img.ttsk.ngo/images/2020/01/16/bm2.md.jpg) (https://img.ttsk.ngo/image/kwauH)
(https://img.ttsk.ngo/images/2020/01/16/Bm3.md.jpg) (https://img.ttsk.ngo/image/kwzAa)
-
Przeniesiono do działu scenerie.
-
Bardzo ładna sceneria, jedyna sugestia to plan w nastawniach jest jakby do góry nogami. Wydaje mi się, że powinien być odwrotnie.
-
Sceneria została zaktualizowana pod nowym numerem: "22d77503". Pliki do pobrania znajdują się w pierwszym poście.
EDIT: Sceneria wkrótce zostanie zaktualizowana i pojawią się nowe pliki. Wersja o numerze "22d77503" straci wtedy ważność.
EDIT: Sceneria jest już dostępna.
-
nie zebym sie czepiał ale Wk11 nie da sie podniesc a trafił mi sie upierdliwy mechanik ktory chciał tam wagony odstawic na szlak lotnisko
-
Obecnie w tedeku niemożliwe jest przestawienie wykolejnic ręcznych.
Sceneria została zaktualizowana do najnowszej wersji. Proszę o ponowne pobranie plików. Miłego dyżurowania!
-
Witam
jak mogę uruchomić do niego SCS ?
Pozdrawiam
-
NIE możesz... Sceneria jest na urządzeniach mechanicznych scentralizowanych.
-
Witam Państwa,
Skoro najdłuższy tor na tej stacji posiada długość = 575 m,
czy ten fakt oznacza, że dyżurny ma prawo nie wpuścić na stację składu dłuższego, np. TME =600m?
Będę wdzięczny za opinię osób znających się na rzeczy.
Miłego dnia
Thomas
-
Uważam że w SWDR powinnien być wpis że składy powyżej 575m nie mogą mieć tworzonego rj przez tą scenerię tak ja to jest zrobione na testowie że składy powyżej (nie pamiętam ilu metrów) nie mają wjazdu na scenerię
-
Skoro najdłuższy tor na tej stacji posiada długość = 575 m,
czy ten fakt oznacza, że dyżurny ma prawo nie wpuścić na stację składu dłuższego, np. TME =600m?
Podane poniżej długości użyteczne są nieprawidłowe.
Długości użyteczne torów:
2 - 575m,
1 - 555m,
3 - 570m.
Prawidłowo pomierzone według definicji -od miejsca zatrzymania do miejsca oddziaływania powodującego zwolnienie przebiegu - długości użyteczne prezentują się następująco:
Tor | kier. nieparzysty | kier. parzysty |
1 | 560m | 560m |
2 | 605m | 625m |
3 | 592m | 592m |
Widać więc że składy po 600m zmieszczą się na torze 2. Można go przyjąć także na tor 3 i rozwiązać doraźnie drogę przebiegu po wjechaniu taboru za ukres rozjazdu 3. lub 9.
Autora proszę o zaaktualizowanie pierwszego postu i poprawienie w/w długości. Można nawet przekleić moją tabelkę.
-
Przepisy nie zabraniają prowadzenia takich pociągów więc de facto należy je przyjmować. Instrukcja Ir1 przewiduje sposób postępowania z takimi pociągami tylko przeba sobie poskakać po rozdziałach bo im nowsza instrukcja tym bardziej okrojona.