0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Dzwoniłem do drogowców, na dniach podjadą i przytną te krzaki.
Na scenerii są błędy w rozjazdach 16, 17 oraz 5. Nie zgadza się ich położenie zasadnicze. rozjazdy 16cd oraz 17ab powinny w położeniu zasadniczym kierować na żeberka ochronne, natomiast rozjazd nr 5 na tor boczny bliżej toru głównego.O ile jeszcze rozjazd 5 można przeżyć, o tyle 16 i 17 kwestionują sens istnienia uporków za Tm 15 oraz Tm7.
Cytat: greg86 w 21 Września 2017, 11:25:01OT: Matzu, teraz to ja już w ogóle wiarę w ludzkość straciłem... Na krzywo? :EOTZielone da się zrozumieć, problem się zaczyna, gdy nie jest to sygnalizacja z 1950 xd
OT: Matzu, teraz to ja już w ogóle wiarę w ludzkość straciłem... Na krzywo? :EOT
"Sygnał S2 i S4 (jedno światło pomarańczowe lub jedno zielone) na semaforach świetlnych wyjazdowych stosuje się również (1) przy wyprawianiu pociągów towarowych z (2) torów głównych dodatkowych, (3) jeśli czoło wyprawianego pociągu znajduje się bezpośrednio przed semaforem wyjazdowym, i nie zachodzi obawa przejazdu przez zwrotnice odgałęziające z szybkością większą niż dozwolona."Gdzie tty tu masz warunek "tylko"?