LCS Głowno Głowno [Gn] to druga stacja pośrednia, położona na jednotorowym odcinku Łowicz Przedmieście - Zgierz. Posiada ona obecnie 4 tory główne oraz dwa tory boczne, prowadzące do placu ładunkowego. Od strony Zgierza do dziś istnieje pozostałość odgałęzienia bocznicy WZM, która na odcinku od przejazdu kolejowego została już rozebrana. Stacja posiada dwa perony: jednokrawędziowy wyspowy oraz jednokrawędziowy, przy budynku dworca. W przeszłości tor nr 2 posiadał dwie krawędzie peronowe, jednak po przebudowie krawędź na peronie nr 2 została odgrodzona. Za peronem wyspowym znajdował się niegdyś tor odstawczy, posiadający połączenie z torami nr 1 i 2. Również po stronie nieparzystej znajdował się jeden tor boczny.
W 2012 roku na stacji dokonano przebudowy peronów, dokonując ich podwyższenia oraz całkowitej wymiany nawierzchni. Tor nr 2 uzyskał również nową nawierzchnię - przy tej okazji zlikwidowano wjazd na nieużywaną bocznicę. Dokonano również odnowienia budynku dworca, który przez szereg lat był sukcesywnie dewastowany. Cała inwestycja, wraz z rewitalizacją linii zrealizowaną w 2011 roku, miała na celu umożliwienie kursowania oraz poprawę warunków obsługi pasażerów Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej.
Domaniewice [Dm] to pierwsza stacja pośrednia, położona na jednotorowym odcinku Łowicz Przedmieście - Zgierz. Obecnie posiada ona dwa tory główne, przy których znajdują się niskie, jednokrawędziowe perony. Oprócz torów głównych funkcjonuje tu także jeden tor boczny, prowadzący do placu ładunkowego. Drugi tor boczny oraz trzeci tor dodatkowy zostały rozebrane. W 2011 roku linia i stacja przeszły rewitalizację, w ramach której wykonano wymianę nawierzchni toru głównego nr 1 oraz rozjazdów. Do 2016 roku ruch pociągów prowadzony był przez nastawnie "Dm" oraz "Dm1", które posiadały urządzenia mechaniczne scentralizowane z sygnalizacją świetlną. Z nastawni wykonawczej obsługiwane były rogatki na przejeździe kolejowym.
9 czerwca 2013 roku oddany do użytku został nowy przystanek kolejowy - Domaniewice Centrum, położony około 2 km na południe od tej stacji.
W 2016 roku dokonano zabudowy i uruchomienia nowych, komputerowych urządzeń sterowania ruchem kolejowym typu ACC-M/PL, produkcji włoskiej firmy Sirti. Stacja od tego czasu sterowana jest zdalnie z Głowna, z możliwością sterowania miejscowego - stanowisko ulokowane w dawnej nastawni "Dm". Nastawnia "Dm1" została zamknięta, ale budynek istnieje do dziś. Ciekawostką jest, iż oprócz nowego typu urządzeń komputerowych, testowane są nowe typy sygnalizatorów, cechujące się m.in. opuszczaną głowicą.
9 czerwca 2013 roku oddany do użytku został nowy przystanek kolejowy - Domaniewice Centrum, położony około 2 km na południe od tej stacji.
Sceneria sterowana przez pulpit SCS.
Linie kolejowe przebiegające przez scenerię:
15 Bednary - Łódź Kaliska, od km 13.800 do km 34.900
Szlaki zewnętrzne: Nazwa | Następny posterunek | Numer linii | Liczba torów | Elektryfikacja | Prędkość maksymalna | Blokada liniowa | Długość | ETCS |
LP | Łowicz Przedmieście | 15 | jednotorowy | zelektryfikowany | 100km/h | półsamoczynna typu Eap | 7200m | brak |
St | Stryków | 15 | jednotorowy | zelektryfikowany | 100km/h | półsamoczynna typu Eap | 2100m | brak |
Spawny:SM42/SN81 - Tm2 (Domaniewice), niezelektryfikowany, 50m
EZT - semafor E, zelektryfikowany, 90m
ALL - semafor B, zelektryfikowany, 700m
ALL - semafor J, zelektryfikowany, 700m
Ograniczenia:Ograniczenie doraźne od km 32.600 do km 32.800, vmax 90km/h, zbyt mały promień łuku.
Autorzy:badcookie66trichlorJanekYTSceneria dostępna w
paczce całościowej symulatora od poziomu
4.
Sceneria wpisana do SWDR4 z numerem
64049dfbSchematy oraz opisy posterunków zapożyczone ze strony
semaforek.kolej.org.pl.
//Dostosowano do szablonu. ~KMS