Hej, przedstawiam wam część projektu ŁKA. Sceneria realistyczna Stryków.
Na tą chwilę z powodu braku opcji multi dyżuru w TD2 na scenerii został zastosowany SCS. W rzeczywistości stacje posiadają urządzenia mechaniczne scentralizowane (przynajmniej na stan 2014/2015).
Zawiera ona (wg. kilometrażu):
p. osobowy Bratoszewice (36,847 km)
stację Stryków (42,270 km)
p. osobowy Swędów (46,240 km)
mijanka i p. osobowy Glinnik (50,032 km)
p. osobowy Glinnik Wieś (51,480 km)
p. osobowy Smardzew (53,391 km)
Całość ma 20km z profilem pionowym
Prędkość na scenerii to 90km/h z ograniczeniami na przejazdach do 50/60/70 km/h
Szlaki zewnętrzne:
Gn (Głowno) - 1 tor zelektryfikowany 90km/h - połączenie z LCS Głowno
Zg (Zgierz) - 1 tor zelektryfikowany 90km/h - połączenie ze Zgierzem
Szlaki wewnętrzne:
pomiędzy Strykowem a Glinnikiem- 90km/h
WOS:
Stryków:
Stryków to kolejna stacja pośrednia, znajdująca się na odcinku Łowicz Przedmieście - Zgierz. Jest to jedna z większych stacji - posiada obecnie 3 tory główne oraz kolejne trzy boczne, z których jeden znajduje się przy rozległym placu ładunkowym. Od strony Głowna odgałęzia się także bocznica firmy budowlanej. W 2011 roku stacja została częściowo wyremontowana przy okazji prac na linii Łowicz - Zgierz; wyremontowano nawierzchnię toru nr 1 oraz wymieniono rozjazdy. Remontowi poddano również obydwa przejazdy kolejowe. Ruch pociągów prowadzony jest przez nastawnie "St" i "St1", które posiadają urządzenia mechaniczne scentralizowane z sygnalizacją świetlną. Rozjazd, prowadzący na bocznicę od strony Głowna posiada napęd elektryczny. Z obydwu nastawni obsługuje się także rogatki na przejazdach.
Glinnik:
Glinnik jest najmniejszym posterunkiem ruchu, położonym na odcinku Łowicz Przedmieście - Zgierz. Znajduje się tu dwutorowa mijanka, umożliwiająca krzyżowanie i wyprzedzanie pociągów. W środkowej części mijanki znajdują się dwa niskie, jednokrawędziowe perony i nieczynny budynek dworca. Od strony Zgierza zlokalizowana jest piętrowa nastawnia dysponująca "Gn", posiadająca urządzenia przekaźnikowe z sygnalizacją świetlną. Od strony Strykowa do dziś zachował się także nieczynny posterunek zwrotniczego. Z nastawni dysponującej obsługuje się również rogatki na przejeździe. Od czasu zawieszenia połączeń pasażerskich mijanka była zamknięta dla potrzeb technicznych - ruch pociągów odbywał się na szlaku pomiędzy Strykowem, a Zgierzem. W ramach przeprowadzonej rewitalizacji linii mijankę ponownie otwarto - wyremontowano również tor dodatkowy nr 2, przywracając prędkość 40 km/h.
W latach 2012-2013 zrealizowana została przebudowa peronów na potrzeby Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej - zostały one przesunięte bliżej przejazdu kolejowego od strony Zgierza i zlokalizowane na zewnątrz torów głównych. 1 marca 2013 roku zostały one przekazane do eksploatacji.
Spawny Stryków:
Semafor D - EZT -250m
Semafor B/M - TOW/POSP - 700m
Tarcza manewrowa nr.2 - SM42/SN81 - 30m (brak elektryfikacji)
W Glinniku nie przewidujemy spawnów.
Stan prac:
SCS: 100%
Układ torowy: 100%
- torowisko i rozjazdy - 100%
- przechyłki na łukach - 100%
Izolacja: 100%
Sieć trakcyjna: 100%
Sygnalizacja: 100%
Kilometraż: 100%
Otoczenie: 1%
Wskaźniki: 100%
Przejazdy i ToP: 100%
Sceneria ma zaakceptowany etap pierwszy, drugi oraz kilometraż, izolacje i SCS z trzeciego. Brakuje jedynie otoczenia.
Jest to część linii nr. 15 z Bednar do Łodzi Kaliskiej która zamiarujemy pociągnąć do końca.
Autorzy:
Badcookie66: układ torowy, profil pionowy, sygnalizacja, izolacje, poprawki SCS
Trichlor: projekt izolacji, SCS, sieć trakcyjna i wskaźniki
Otoczenie: w trakcie
Screeny: