1. Nie ma potrzeby zaznaczania wszystkich powtarzaczy na pulpicie, jest ich za dużo, zasmiecają go tylko i nic więcej, wystarczy tarcza ostrzegawcza, obecnie razem z zaznaczonymi powtarzaczami masz sztucznie wydłużony odcinek izolowany przy semaforze wjazdowym F, A na szlaku KK oraz S na szlaku RK
2. Na stacji Blondyny brak 1 kratki odstępu między rozjazdem 1 a semaforem B, tak samo brak jednej kratki odstępu przy semaforze C, co powoduje, że pulpit traci na estetyce
3. Strzałki blokad liniowych powinny stać w długim na 3 kratki odcinku izolowanym przed semaforami wjazdowymi, dzięki czemu pulpit znowu zyskuje na estetyce i jest praktyczniejszy, obecnie musiałem się chwilę zastanowić która strzałka jest do czego, stoją w losowych miejscach.
4. Tarcza manewrowa 109 i punkt końcowy manewrów 13k przy semaforze R? skąd to 13k? Powinien mieć nazwę 109k
5. Szlak między blondynami a czorną na urwaniu - brak zakrzywionych odcinków, znów muszę szukać gdzie idzie ten tor, wpisanie (1) przy torze nie rozwiązuje sprawy.
Jak bym dostał plik .scs to znalazłbym pewnie coś jeszcze.
Dodatkowo nie jestem fanem budowania pulpitów w taki sposób, o wiele lepiej prezentuje się z odcinkami pod ukosem zamiast prostopadłych między rozjazdami, a jak się dobrze pulpit zbuduje to wszystko się ładnie zmieści.
Jak chcesz to na PW podeślę Ci screen z stworzonego przeze mnie SCSa do realnej stacji, zobaczysz jak jest zrobiony i zdecydujesz czy chcesz mieć taki sam, pozdro