Train Driver 2
Dział ogólny => Scenerie => Wasza Twórczość => Porzucone / Nieaktualne => Wątek zaczęty przez: Mr.Easy w 21 Kwietnia 2016, 19:25:09
-
Witam! Udostępniam swoją scenerię do TD2 i właśnie chciałbym udostępniać wszystkich według publicznych.
Pierzyska to niewielka stacja pośrednia, położona na 36. kilometrze linii. Posiada podłużny układ torowy - część towarowa jest wydzielona przed peronami pasażerskimi. Stanowią ją dwa tory główne dodatkowe, zabezpieczone krótkimi torami żeberkowymi. Tory żeberkowe mogą równocześnie pełnić funkcję odstawczych, gdyż zabezpieczono je wykolejnicami. Za grupą torów towarowych znajduje się przejazd kolejowy, a tuż po nim dwa niskie, jednokrawędziowe perony. Na wysokości peronów, tuż przy przejeździe znajduje się też budynek dworca, w którym zlokalizowano nastawnię "Pr". Jest ona wyposażona w urządzenia przekaźnikowe i obsługuje również przejazd kolejowy. Na całej stacji działa sygnalizacja świetlna. Nastawnia nadzoruje także urządzenia na automatycznym posterunku odstępowym "Mnichówko".
W ramach prowadzonych w ostatnich latach działań o charakterze utrzymaniowym i inwestycyjnym na stacji wymieniono wszystkie rozjazdy, położone w torach głównych zasadniczych, a także wyburzono ruinę dawnej nastawni wykonawczej. Zabudowano również urządzenia TVU od strony Pobiedzisk oraz zlikwidowano semafor drogowskazowy "K". Działania te pozwoliły na podniesienie prędkości w obrębie stacji do 150 km/h.
Nie róbcie tej modyfikacji dla scenerii, ponieważ obowiązuje prawo autorskie. Jeżeli zauważyliście błąd w scenerii to proszę napisać odpowiedzi tutaj.
Szlaki (2):
- Pb = Pobiedziska na lewej stronie (ze SCS): Dwutorowe, zelektryfikowany
- Gn = Gniezno na prawej stronie (ze SCS): Dwutorowe, zelektryfikowany
Prędkość szlakowa: 150 km/h
Aktualizacje: Brak
Uwagi:
- Pamiętaj o otwarciu wszystkich wykolejnic w przypadku wykolejeniu pociągu,
- Dla pociągów pośpiesznych oraz ekspresowych muszą być podane przeloty do prędkości 150 km/h bez hamowania wraz z sygnałem S2.
Aktualny numer scenerii w SWDR: ed8a308b.sc
Pozdrawiam.
By FurajtoKan
-
Nie róbcie tej modyfikacji dla scenerii, ponieważ jest prawo autorskie. Jeżeli zauważyliście błąd w scenerii to proszę napisać odpowiedzi tutaj (nawet na forum).
Uwagi: - Pamiętaj o otwarcie wszystkich wykolejnic w przypadku wykolejeniu pociągu, - Dla pociągów pośpiesznych oraz ekspresowych muszą być podane przeloty do prędkości 150 km/h bez hamowania w prosty przebieg wraz z sygnalizacją S2.
Polska trudna język... Pozdrawiam. By FurajtoKan
To w takim razie kto zrobił tą stację?
Dodano: 23 Kwietnia 2016, 19:37:03
Gdzie się podział tamten wątek? Czyżby ktoś go usunął? Nie spodobała się negatywna ocena autora i podejrzenie posiadania multikonta?
-
Po co dwa wątki na ten sam temat? Mr. Easy dostał bana na 7 dni za udostępnianie konta na lewo i prawo po raz kolejny pomimo ostrzeżeń.
-
W przypływie porannej weny kliknąłem kilkanaście razy "affect terrain" i poprawiłem te nieszczęsne Pierzyska.
Numerek 1a1a65f240 jest już dodany do SWDR, sugeruje, żeby może jakiś admin usunął pliki z pierwszego postu, to nie będą więcej jeździć po trawie do połowy loka :)
p.s. Tu i na Deszczowie który jest Pierzyskami v2 przydała by się jeszcze interwencja jakiegoś otoczeniowca :)
-
Służę pomocą jeżeli chodzi o otoczenie ;) Oczywiście to sa Pierzyska na linii 353 Inowrocław- Poznań?
-
ZTCW to tak :)
-
To wtedy będę działać pomalutku.
-
Przedstawiam zmienioną wersję Pierzysk, robię również drugą trochę bogatsza pod wersję 084, ale ona dopiero będzie dostępna gdy wyjdzie wersja 084.
Dodano: 22 Sierpnia 2016, 18:02:15
-
Zachęcam do odpalania Pierzysk z postu powyżej ^^.
Masa dobrej roboty z otoczeniem, SCS narazie bez zmian, na 084 zrobi się przejazd stacyjny.
-
Tylko te słupy na linii peronowej... ;)
-
Mateusz słupy trakcyjne jakoś ujdą, ale przyjrzyj się linii NN. :)
-
Mateusz słupy trakcyjne jakoś ujdą, ale przyjrzyj się linii NN. :)
Ilość krzaków na metr kwadratowych w niektórych miejscach też przekracza wszystkie możliwe normy a to się oczywiście odbija na FPS.
-
Lepiej ja jeden teraz wyciągnę bicz niż potem X maszynistów z narzekaniami :)
Wszystko co pozaznaczałem jest całkowicie niewidoczne dla wszystkich - ale GPU to widzi.
Płotek to max. pod ten samochód, dalej jak wyżej - niewidoczny.
Robienie lasu powinno się opierać na kilku drzewach i krzakach z przodu i tłem zaraz za nimi. Tak jak to wygląda na generowanych szlakach.
Poza tymi uwagami teren bezpośrednio i pośrednio przy torach jest w porządku ;)
-
Lepiej ja jeden teraz wyciągnę bicz niż potem X maszynistów z narzekaniami :)
Wszystko co pozaznaczałem jest całkowicie niewidoczne dla wszystkich - ale GPU to widzi.
Płotek to max. pod ten samochód, dalej jak wyżej - niewidoczny.
Robienie lasu powinno się opierać na kilku drzewach i krzakach z przodu i tłem zaraz za nimi. Tak jak to wygląda na generowanych szlakach.
Poza tymi uwagami teren bezpośrednio i pośrednio przy torach jest w porządku ;)
Powtórze to jeszcze raz -> Na małych sceneriach duża ilość obiektów nie powoduje lagowania i spadków FPS.
Problem pojawia się dopiero na większych, bardziej rozłożystych mapach i tu trzeba szukać optymalizacji.
BBW jest całe zawalone budynkami, kraczkami, trawkami, waży 600kb na niecałe 4km scenerii a chodzi absolutnie płynnie.
-
Co do słupów,sieci itp. jak zacząłem robić otoczenie jak była nastawnia,tory,perony,siec,wiadukt nic więcej i tych rzeczy nie zmieniałem dodałem tylko otoczenie beż ingerencji w tory,siec. Już robiłem otwarcia dla wszystkich żeby pojeździli i wszystkim to chodziło płynnie bez problemu.
-
Powtórze to jeszcze raz -> Na małych sceneriach duża ilość obiektów nie powoduje lagowania i spadków FPS.
Problem pojawia się dopiero na większych, bardziej rozłożystych mapach i tu trzeba szukać optymalizacji.
BBW jest całe zawalone budynkami, kraczkami, trawkami, waży 600kb na niecałe 4km scenerii a chodzi absolutnie płynnie.
Pierzyska mają 4 km? ;)
Co innego jest zawalenie krzaczkiem przy torze, a co innego dawanie obiektów całkowicie niewidocznych. Nie ma tutaj żadnego usprawiedliwienia dla czegoś takiego, nawet jeśli sceneria chodzi płynnie.
FPS zżera torowisko. Na dużych mapach jest jego dużo i nieumiejętne upychanie obiektów ma już wpływ na to, że innym chodzi lepiej a innym już nie.
-
Po włączeniu SCS otrzymuję komunikaty:
00:00:00 (14:04:14) A Nieprawidłowo zobrazowany odcinek Iz3 (sam obiekt zwr./Wk 3)
00:00:00 (14:04:14) A Nieprawidłowo zobrazowany odcinek Iz12 (sam obiekt zwr./Wk 12ab)
00:00:00 (14:04:14) A Nieprawidłowo zobrazowany odcinek Iz12 (sam obiekt zwr./Wk 12cd)
00:00:00 (14:04:14) A Nieprawidłowo zobrazowany odcinek Iz6 (sam obiekt zwr./Wk 6ab)
00:00:00 (14:04:14) A Nieprawidłowo zobrazowany odcinek Iz6 (sam obiekt zwr./Wk 6cd)
-
Po włączeniu SCS otrzymuję komunikaty:
00:00:00 (14:04:14) A Nieprawidłowo zobrazowany odcinek Iz3 (sam obiekt zwr./Wk 3)
00:00:00 (14:04:14) A Nieprawidłowo zobrazowany odcinek Iz12 (sam obiekt zwr./Wk 12ab)
00:00:00 (14:04:14) A Nieprawidłowo zobrazowany odcinek Iz12 (sam obiekt zwr./Wk 12cd)
00:00:00 (14:04:14) A Nieprawidłowo zobrazowany odcinek Iz6 (sam obiekt zwr./Wk 6ab)
00:00:00 (14:04:14) A Nieprawidłowo zobrazowany odcinek Iz6 (sam obiekt zwr./Wk 6cd)
Sceneria (lub sam pulpit) jest zbudowana/y nieprawidłowo - za każdą zwrotnicą w kierunku "na bok" musi być odcinek izolowany należący do tej zwrotnicy.
-
Sceneria (lub sam pulpit) jest zbudowana/y nieprawidłowo - za każdą zwrotnicą w kierunku "na bok" musi być odcinek izolowany należący do tej zwrotnicy.
Sam pulpit jest do poprawy, SCS nie zgłosi błędów scenerii.
-
Sceneria (lub sam pulpit) jest zbudowana/y nieprawidłowo - za każdą zwrotnicą w kierunku "na bok" musi być odcinek izolowany należący do tej zwrotnicy.
Sam pulpit jest do poprawy, SCS nie zgłosi błędów scenerii.
Nie zgłosi, ale jeśli wystąpił w SCS, na samej scenerii raczej też wystąpił.
-
Nie zgłosi, ale jeśli wystąpił w SCS, na samej scenerii raczej też wystąpił.
Jest to błąd czysto SCSowy, związany z nową mechaniką działania. Sceneria może być bezbłędna, a błąd na pulpicie będzie.
-
Po włączeniu SCS otrzymuję komunikaty:
00:00:00 (14:04:14) A Nieprawidłowo zobrazowany odcinek Iz3 (sam obiekt zwr./Wk 3)
00:00:00 (14:04:14) A Nieprawidłowo zobrazowany odcinek Iz12 (sam obiekt zwr./Wk 12ab)
00:00:00 (14:04:14) A Nieprawidłowo zobrazowany odcinek Iz12 (sam obiekt zwr./Wk 12cd)
00:00:00 (14:04:14) A Nieprawidłowo zobrazowany odcinek Iz6 (sam obiekt zwr./Wk 6ab)
00:00:00 (14:04:14) A Nieprawidłowo zobrazowany odcinek Iz6 (sam obiekt zwr./Wk 6cd)
Sceneria (lub sam pulpit) jest zbudowana/y nieprawidłowo - za każdą zwrotnicą w kierunku "na bok" musi być odcinek izolowany należący do tej zwrotnicy.
Niekoniecznie w kierunku "na bok". W każdym kierunku, byle by był odcinek o takiej samej nazwie izolacji przylegający do zwrotnicy. Może być jeden odcinek, dwa, trzy a nawet cztery przy angliku, byle by był.
-
Macie Pierzyska przystosowane i trochę zmienione pod 090.