Rutynowe sprawdzanie z uwagi na nową weryfikację:
- W16 w Buczu od strony Przemętu 1075m od W4,
- drzewa BLB przy samych torach,
- rezonatorów SHP nie umieszcza się przed sygnalizatorami niespełniającymi funkcji tarczy ostrzegawczej (Bucz),
- zbyt duża rozpiętość pomiędzy słupami sieci trakcyjnej na łukach (łuk R1400m ~ 62m),
- W8 przed W9 na wiaduktach od strony Przemętu 1100m,
- brak przechyłek na łukach,
- sygnalizatory C i M zmieszczą się spokojnie po prawej stronie, międzytorze jest szerokie (odległość od osi torów 5m),
- ukresy zbyt daleko od zbliżeń toru,
- niektóre W6a zbyt blisko przejazdu (dla vmax=120 przedział od 720 do 960m,
- zbyt długie odległości między sekcjami naprężania (maksymalna długość jednego odcinka sieci to 1500m),
- brak kilometraża linii.
Jest dobrze - to w większości błędy kosmetyczne.