Już to zrobiłem ;) Zobacz sobie co się zmieniło i popraw w pliku scenerii. Poprawiłem to najprościej jak się dało, nadając przy okazji prawidłowe oznaczenia Iz i It. Mam jeszcze pewne wątpliwości co do podzielonych odcinków izolowanych na torach grupy 100, ale skoro taka Twoja wola :) Oznaczone źle nie są.
Podyżurowałem sobie chwile, i po raptem 30 minut, na dwóch szlakach pojawiły się wagony widmo, które wykolejały każdy jeden przejeżdzający sklad. Nie wiem czy to wina symka czy scenerii.
Już to zrobiłem ;) Zobacz sobie co się zmieniło i popraw w pliku scenerii. Poprawiłem to najprościej jak się dało, nadając przy okazji prawidłowe oznaczenia Iz i It. Mam jeszcze pewne wątpliwości co do podzielonych odcinków izolowanych na torach grupy 100, ale skoro taka Twoja wola :) Oznaczone źle nie są.Greg w tym pulpicie u mnie są tak jakby ,,Pociągi widmo" w niektórych miejscach. Wiesz co z tym zrobić?
Są problem z izolacjami napisałem w pierwszym poście, z jakiego toru zostały wyprawiony pociąg ? Pierwszy raz zdarzyła się taka sytuacja. I jak jest to możliwe że DR nie zauważył że pociąg wyjechał mu na tor lewy gdzie szlak do Bucza ma prawie 3 km ?
Za dużo mi to nie mówi ???
Plik SCS nie działa, izolacje są nieprawidłowe.
Mógłbyś wytłumaczyć, dlaczego nie można umieszczać białej komory, gdy semafor może wskazywać jedynie S1 lub S2? I proszę, nie pisz "Spójrz do Ie-4", bo czytałem tę instrukcję i najwyraźniej czegoś nie zrozumiałem.
http://www.kontrakt-bhp.com.pl/paul/projektowanie/7_sygnalizacja.html (http://www.kontrakt-bhp.com.pl/paul/projektowanie/7_sygnalizacja.html) - nawet tutaj jest przykład takiego semafora.
Mógłbyś wytłumaczyć, dlaczego nie można umieszczać białej komory, gdy semafor może wskazywać jedynie S1 lub S2? I proszę, nie pisz "Spójrz do Ie-4", bo czytałem tę instrukcję i najwyraźniej czegoś nie zrozumiałem.
http://www.kontrakt-bhp.com.pl/paul/projektowanie/7_sygnalizacja.html (http://www.kontrakt-bhp.com.pl/paul/projektowanie/7_sygnalizacja.html) - nawet tutaj jest przykład takiego semafora.
jak nie można jak można, u mnie semafory trzy komorowe zielone, czerwone i białe na Sz. Usrk mech scentralizowane, blokada samoczynna jednoodstępowa dwukierunkowa, blokada stacyjna nie przystosowana do prowadzenia ruchu po lewym. Można? można.
moim skromnym zdaniem to wszystko zależy od tego do czego komora światła białego ma być wykorzystana, czy jako sygnał manewrowy czy jako sygnałzastępczy
Mógłbyś wytłumaczyć, dlaczego nie można umieszczać białej komory, gdy semafor może wskazywać jedynie S1 lub S2? I proszę, nie pisz "Spójrz do Ie-4", bo czytałem tę instrukcję i najwyraźniej czegoś nie zrozumiałem.
http://www.kontrakt-bhp.com.pl/paul/projektowanie/7_sygnalizacja.html (http://www.kontrakt-bhp.com.pl/paul/projektowanie/7_sygnalizacja.html) - nawet tutaj jest przykład takiego semafora.
Ludzik w powietrzu, do poprawy
Że trakcję kradną nic nowego, ale słup z pod budy dyżurnego?Terpan skomentuje to tak: POLAK POTRAFI.
Moje pytanie jest następujące czy prace nad rewitalizacja Przemetu ruszyły ? Jeśli nie, ponownie podejmę się opieki nad sceneria oraz jej rewitalizacja.
Pozdrawiam Aseru 8)
Oprócz tego można by było poprawić czujniki SSP na szlaku Pb. Przejazd zamyka się w trakcie przejeżdżania.Moje pytanie jest następujące czy prace nad rewitalizacja Przemetu ruszyły ? Jeśli nie, ponownie podejmę się opieki nad sceneria oraz jej rewitalizacja.
Pozdrawiam Aseru 8)
Niby mial ktos cos robic ale to juz nie bedzie ta sama stacja. Ja bym wydluzyl sam lub na miejscu autora szlak Wl troche ,poprawil siec trakcyjna i skorygowl szlak Pb ewentaulnie wydluzyl go/ (niejsce jest patrzac po kordynatach w edytorze) i zrobil taki sam posterunek odstepowy jak Wl do tego moze daloby to rade wpiac kilometrazem w inne twoje scenerie jak Lewkow lub Wielichowo ?
Należało by poprawiać:
- nazwy izolacji
- scs doprowadzić do nowych standardów
- w planach miałem po obu szlakach zrobić 3 stawna samoczynna blokadę liniową ( likwidacja posterunku odstepowego Bucz
- układ torowy do drobnych poprawek
- wydłużenie szlaku On
- poprawa otoczenia szczególnie drzew ( tym mogę się zająć).