Train Driver 2

Dział ogólny => Scenerie => Wasza Twórczość => Porzucone / Nieaktualne => Wątek zaczęty przez: Mr_bar w 27 Grudnia 2017, 14:55:22

Tytuł: Wrocław Zachodni
Wiadomość wysłana przez: Mr_bar w 27 Grudnia 2017, 14:55:22
Stacja Wrocław Zachodni położona jest na linii Wrocław Świebodzki - Zgorzelec

NIE ROBIĆ OBLOTÓW I NIE KOŃCZYĆ RJtów

Szlaki:
 -WS - Vmax 140 km/h <zelektryfikowany, osobowy>
 -Sm - Vmax 140 km/h <zelektryfikowany, osobowo-towarowy>
 -WG - Vmax 60 km/h <zelektryfikowany, osobowo-towarowy>

Prędkość w stacji 140 km/h

Postęp prac:
 -Układ torowy - 100%
 -Sygnalizacja - 30%
 -SHP - 0%
 -Wskaźniki - 0%
 -Izolacje - 0%
 -Elektryfikacja - 0%
 -Otoczenie - 0%
 -Słupki hektometryczne - 0%
 -SCS - 100%

-Otoczenie - @hulek
-SCS, Tory, Trakcja, Wskaźniki, Semafory - @Mr_bar

BLACK LIST:
pusta

---------------------------------------------------
Stałe połączenia:
Wrocław Zachodni WS - WZ Wrocław Główny
Proszę o przestrzeganie !!

---------------------------------------------------
https://img.ttsk.ngo/image/t6kIM
https://img.ttsk.ngo/image/t6FF9
https://img.ttsk.ngo/image/t6hiQ

ZAKAZ EDYCJI BEZ ZGODY AUTORA!!!!!!!!!

NIE ROBIĆ OBLOTÓW I NIE KOŃCZYĆ RJtów
Tytuł: Odp: Wrocław Zachodni
Wiadomość wysłana przez: KacpErB w 27 Grudnia 2017, 15:02:44
Czy tym razem sceneria będzie publiczna?
Tytuł: Odp: Wrocław Zachodni
Wiadomość wysłana przez: Mr_bar w 27 Grudnia 2017, 15:03:42
Czy tym razem sceneria będzie publiczna?
Tak
Tytuł: Odp: Wrocław Zachodni
Wiadomość wysłana przez: Stanleyo w 27 Grudnia 2017, 15:09:35
Aha....Robił jeszcze dzisiaj na live i już skończył....Podejrzane
Tak czy siak powodzenia w tworzeniu kolejnego Wrocka :)
Na pewno usiądę na nim nie raz

Tytuł: Odp: Wrocław Zachodni
Wiadomość wysłana przez: mistersix w 27 Grudnia 2017, 15:14:46
Ja byłbym za tym żeby wymaganiem do odpalelnia tej stacji(oprócz oczywistych wymagań) był odpalony jednosczesnie wrocław główny,
Tytuł: Odp: Wrocław Zachodni
Wiadomość wysłana przez: Drozda32 w 27 Grudnia 2017, 15:24:53
Wymagania stała blokada z Wrocław Główny (posiadanie autoryzacji na Wrocław Główny + jego odpalenie) jeżeli nie ma Głównego zakaz uruchamiania.

Ps. Trza załatwić te 2 punkty zanim się zrobi syf z dyżurnymi nie ogarniającymi stałych blokad i nie potrafiącymi się do tego dostosować.
Zmiana w regulaminie o przymusie używania i stosowanie się do stałych blokady realnych sceneri bo już widzę problemy z hejterami stałych blokad.
Wzmianka w regulaminie że dyżurny może zasiadać na więcej niż 1 sceneri pod warunkiem że ogarnie obie scenerie.
Tytuł: Odp: Wrocław Zachodni
Wiadomość wysłana przez: hulek w 27 Grudnia 2017, 15:36:31
Wymagania stała blokada z Wrocław Główny (posiadanie autoryzacji na Wrocław Główny + jego odpalenie) jeżeli nie ma Głównego zakaz uruchamiania.

Ps. Trza załatwić te 2 punkty zanim się zrobi syf z dyżurnymi nie ogarniającymi stałych blokad i nie potrafiącymi się do tego dostosować.
Zmiana w regulaminie o przymusie używania i stosowanie się do stałych blokady realnych sceneri bo już widzę problemy z hejterami stałych blokad.
Wzmianka w regulaminie że dyżurny może zasiadać na więcej niż 1 sceneri pod warunkiem że ogarnie obie scenerie.

Wroclaw Zachodni bedzie mozna uruchamiac nawet jak Wrocka Glownego nie bedzie. Nie ma przymusu stalych blokad ;)
Tytuł: Odp: Wrocław Zachodni
Wiadomość wysłana przez: Halus w 27 Grudnia 2017, 17:08:12
Hmmm całkiem fajne ale buda jest mechaniczna.....
Tytuł: Odp: Wrocław Zachodni
Wiadomość wysłana przez: Mr_bar w 29 Grudnia 2017, 10:02:06
Zostało tylko otoczenie :)

https://img.ttsk.ngo/image/tHtOr
https://img.ttsk.ngo/image/tH0ZH
https://img.ttsk.ngo/image/tHX3a
https://img.ttsk.ngo/image/tHZ5n
Tytuł: Odp: Wrocław Zachodni
Wiadomość wysłana przez: Ares28 w 01 Stycznia 2018, 23:05:12
Błędy: Ares28 1.01.2018

Od szlaku Sm:

Uwagi ogólne i zalecenia administracji:
Sceneria z realną stacja ma wspólny jedynie schemat, a już i tak totalny brak profilu pionowego z góry dyskwalifikuje scenerię jako realną. Z tego względu, oraz zważając na ogrom błędów zaleca się przekwalifikowanie scenerii na fikcyjną, lub wykonanie jej od nowa na podkładach satelitarnych.

zgłaszam zdanie odrębne do punktów 2 i 4. Wg mojej wiedzy to jest poprawnie

CM trichlor
Tytuł: Odp: Wrocław Zachodni
Wiadomość wysłana przez: hulek w 02 Stycznia 2018, 10:41:30
Ares dla twojej nie wiedzy WZ byl robiony na podkladach. Jesli chodzi jeszcze o realnosc do brakuje topek i otoczenie takie sobie wiec juz rozmawialem Mrbarem, i zgodzil sie bym otoczenie zrobil od podstaw. Wykonanie profilu pionowego jest trudne a z tego co ja wiem WZ jest na w miare plaskiej powierzchni. Jesli Ares wiesz jak uzyskac profil pionowy danej stacji to podpowiedz.

A i tor 3 posiada krawendz peronowa tak dla jasnosci, poniewaz czesc osobowych przejezdzalo przez gadow i potem linia jednotorwa jechaly do WZ podczas remontu torow kierunek Wroclaw Zachodni-Wroclaw Grabiszyn

A i administracje prosze o nie kierowanie sie starymi schematami z semoforka ani google maps i geoportalem bo Wroclaw Zachodni przechodzil modernizacje w latach 2016-2017 wiec schematy sa nie aktualne. A stacja zostala odwzorowana tak jak wyglada teraz po modernizacji (brakuje jeszcze pewnych elementow)
Tytuł: Odp: Wrocław Zachodni
Wiadomość wysłana przez: trainfun09 w 02 Stycznia 2018, 12:45:08
Zostało tylko otoczenie :)

https://img.ttsk.ngo/image/tHtOr
https://img.ttsk.ngo/image/tH0ZH
https://img.ttsk.ngo/image/tHX3a
https://img.ttsk.ngo/image/tHZ5n

Ja, Ja! Ja się zgłaszam!
Tytuł: Odp: Wrocław Zachodni
Wiadomość wysłana przez: Ugulele w 02 Stycznia 2018, 13:27:16
@trainfun09 - jak byś przeczytał kilka postów wcześniej @hulek już zadeklarował zrobienie otoczenia, aczkolwiek może będzie potrzebował pomocy  :)
Przejdźmy do bardziej merytorycznej części tematu, czyli mojego komentarza do tej scenerii. Jako że przejeżdżam tam sześć razy w tygodniu o różnych porach dnia jestem w stanie dla Ciebie @MrBar wykonać windowview (no bo na cabview to nie mam znajomości) od dworca Podg.Smolec do P.O. Wrocław Grabiszyn. Co do zarzutów Aresa - rzeczywiście tor 3 NIE MA krawędzi peronowej na chwilę obecną - jednak była w momencie modernizacji wiaduktu nad Ul.Grabiszyńską (ba zdjęcia są w internetach) jednak po modernizacji, która niedawno się zakończyła tej krawędzi również nie wykonano, gdyż szlak prowadzący do Gądowa ma przeznaczenie typowo towarowe i to że od czasu do czasu poleci tam ekspres przez objazd (bo duży ruch, bo szybciej i inne pierdu pierdu...). Może jednak się mylę i to kwestia perspektywy (jeżeli tak to można bić publicznie). Co do profilu pionowego - to fakt - jest dość płasko, ale idealnie płasko nigdy nie jest. Na dowód zresztą - screen z dodatku pierwszego załączam.
https://img.ttsk.ngo/image/tm6Ym (https://img.ttsk.ngo/image/tm6Ym)
Jest to w prawdzie dodatek 1 z 2016 roku, ale nowszego nie znalazłem (jak ktoś posiada to będę wdzięczny bo sam obecnie pracuje na pewnym projektem). I tu profil jest, mizerny ale jest. Także kibicuję w przebudowie tego, albo zrobieniu tego na fikcję, Decision is yours.

P.S. Jeżeli ktoś mnie uświadomi jak tu wstawić obrazek do postu poza załącznikiem to będę wdzięczny.
Tytuł: Odp: Wrocław Zachodni
Wiadomość wysłana przez: hulek w 02 Stycznia 2018, 16:21:12
Zostało tylko otoczenie :)

https://img.ttsk.ngo/image/tHtOr
https://img.ttsk.ngo/image/tH0ZH
https://img.ttsk.ngo/image/tHX3a
https://img.ttsk.ngo/image/tHZ5n

Ja, Ja! Ja się zgłaszam!


TrainFun mieszkasz tam ???, nie wiec nie znasz szczegolowo otoczenia a mieszkam przy tej stacji od 16 lat i znam kazdy "kwiatek" w okolicach stacji ;) Jesli chodzi o peron przy torze 3 to jest tylko tez jest sprzeczna kwestia bo on jest uzywany przez osobowe, szynobusy a niedawno jeszcze nawet pendolino jezdzilo. Fakt szlak czysto towarowy, ale peron pozostal ;)
Tytuł: Odp: Wrocław Zachodni
Wiadomość wysłana przez: Mr_bar w 02 Stycznia 2018, 17:16:10
Co do W8 to nie ma w TDku W8 na 140 :)

Pkt 17 powiedz PKP, bo tak jest w realu :)

Drogi hamowania z tego co wiem 1000m jest na 140 :)
Tytuł: Odp: Wrocław Zachodni
Wiadomość wysłana przez: Stasiu w 02 Stycznia 2018, 18:09:35
Co do W8 to nie ma w TDku W8 na 140 :)

Pkt 17 powiedz PKP, bo tak jest w realu :)

Drogi hamowania z tego co wiem 1000m jest na 140 :)

Służę pomocą z drogami hamowania: http://shortener.epizy.com/D
Tytuł: Odp: Wrocław Zachodni
Wiadomość wysłana przez: Mr_bar w 02 Stycznia 2018, 20:16:14
1800 m magicznego lasku to gruba przesada.  - skrócone do 900 m
Wskaźnik W6a oddalony o 1000m od przejazdu tu masz poprawnie bo dla 140 odległość ta powinna być od  840 do 1120  Ok Panie adminie :)
Brak wskaźnika W8 przed W27 za magicznym laskiem   - nie ma w TD W8 na 140 km/h
Brak wymaganej drogi hamowania ot ToS i ToR (jest 1000m, powinno byc 1300)
Semafory wjazdowe S, R ze wskaźnikami W24 ???   no dla mnie to są W19, a nie W24 ... ale ok
Fikcyjny pas świetlny na semaforach S, M, D i A  - nie patrzeć na semaforka bo plan nieaktualny
Tm1, Tm2, Tm26 i Tm27 za daleko od rozjazdów.
Rozjazdy R190 w torach głównych zasadniczych?
Tarcza D1 za daleko od rozjazdu 302 i jest zupełnie niewidoczna
Semafor L, H i J w skrajni sąsiedniego toru. Należy je ustawić w odległości 2.2 od osi toru.
Fikcyjny, niezgodny z rzeczywistością układ komór semafora L   - nie prawda, radzę film (plan semaforka jest do starego układu) 
Brak wskaźnika W24 na semaforze wyjazdowym O
Niepoprawne ustawienie wskaźników W27 za semaforem O
Wskaźniki W6a 900m od przejazdu
W rzeczywistości tor 3 nie posiada krawędzi peronowej   - jesteś pewien, że nie ma ?
Zbyt ostre łuki wykonane flexami.
Droga hamowania dla prędkości 60 to 500m, tymczasem ToC ustawiono 1100m od semafora...   - tak jest w rzeczywistości (polecam film)
Brak wskaźnika W15 odnoszącego się do semafora D
Brak wymaganej drogi hamowania do sem. A i B
Na szlaku WS w rzeczywistości zastosowano wysięgniki rurowe
Kolejny za długi magiczny lasek...   - skrócone do 900 m

CM trichlor
Tytuł: Odp: Wrocław Zachodni
Wiadomość wysłana przez: MaciejakS w 02 Stycznia 2018, 20:27:10
Możesz  w sumie zrobić coś takiego, że w lasku dać do 130 ogr odcinkowe, np. na łączeniu torów z laskiem, a później W27a z 14. Tylko pytanie czy takie coś zostałoby przyjęte w TD2
Tytuł: Odp: Wrocław Zachodni
Wiadomość wysłana przez: Ares28 w 02 Stycznia 2018, 20:57:26
Brak wskaźnika W24 na semaforze wyjazdowym O
Niepoprawne ustawienie wskaźników W27 za semaforem O

Obejrzałem 3 filmiki, z 2013, 2015 i 2017 roku. Na wszystkich widać, że semafor M ma głowicę czterokomorową i nie posiada pasa świetlnego, natomiast semafor O posiada W24.

Dodatkowo dzisiaj z Uazownikiem pomierzyliśmy ze zdjęć satelitarnych długości rozjazdów i ustaliliśmy że:
rozjazdy 3, 4, 8, 16, 19, 20 i 22 są typu R300 1:9
natomiast 1, 2 i 9 typu R190 1:9

No i stasiu podrzucił Ci dodatek 1, na szlaku do Świebodzkiego masz ze 2 promile pochylenia, a na szlaku do Zgorzelca niemal 4, a to już nie tak mało. Po za tym większość szlaku biegnie na niewielkim nasypie, szlak przecina kilka strumyczków i rowów melioracyjnych. Jednotor do Gądowa jest jeszcze bardziej pochylony z największym wzniesieniem sięgającym 8.6 promila, a największym spadkiem 7.8 promila. Nie możesz zrobić realnej scenerii na płasko jak na stole, tym bardziej że wcale na taką nie wygląda na filmach. Na południu jednak tereny są bardziej pofałdowane  ;)
Tytuł: Odp: Wrocław Zachodni
Wiadomość wysłana przez: MaciejakS w 02 Stycznia 2018, 21:02:03
A tak w ogóle jak tam można mieszkać 16 lat blisko stacji skoro tam domu nie widać?
Tytuł: Odp: Wrocław Zachodni
Wiadomość wysłana przez: Mr_bar w 02 Stycznia 2018, 21:14:47
Brak wskaźnika W24 na semaforze wyjazdowym O
Niepoprawne ustawienie wskaźników W27 za semaforem O

Obejrzałem 3 filmiki, z 2013, 2015 i 2017 roku. Na wszystkich widać, że semafor M ma głowicę czterokomorową i nie posiada pasa świetlnego, natomiast semafor O posiada W24.

Dodatkowo dzisiaj z Uazownikiem pomierzyliśmy ze zdjęć satelitarnych długości rozjazdów i ustaliliśmy że:
rozjazdy 3, 4, 8, 16, 19, 20 i 22 są typu R300 1:9
natomiast 1, 2 i 9 typu R190 1:9

No i stasiu podrzucił Ci dodatek 1, na szlaku do Świebodzkiego masz ze 2 promile pochylenia, a na szlaku do Zgorzelca niemal 4, a to już nie tak mało. Po za tym większość szlaku biegnie na niewielkim nasypie, szlak przecina kilka strumyczków i rowów melioracyjnych. Jednotor do Gądowa jest jeszcze bardziej pochylony z największym wzniesieniem sięgającym 8.6 promila, a największym spadkiem 7.8 promila. Nie możesz zrobić realnej scenerii na płasko jak na stole, tym bardziej że wcale na taką nie wygląda na filmach. Na południu jednak tereny są bardziej pofałdowane  ;)

Co do filmów to są nieaktualne trochu bo stacja jest po modernizacji, tor nr 1 otworzyli w grudniu 2017 czyli miesiąc temu, a film 2017 jest chyba z maja
A podkłady z googla są chyba z 2012
Tytuł: Odp: Wrocław Zachodni
Wiadomość wysłana przez: hulek w 03 Stycznia 2018, 01:02:47
Maciejak- Oj mieszkam sa tam domki jednorodzine nawet na google maps znajdziesz moj dom (powodzenia) i swoje wiem  jak stacja wyglada po modernizacji wiec Ares mow co chcesz ale prawie wszystko wykonane jest po modernizacji a stacja zostala oddana w grudniu wiec sie wszystko zgadza. Apropo otoczenia i profilu pionowego to wziolem to w swoje rece wiec pytania jakies mozna kierowac do mnie. Mape dostalem plaska wiec troche sie pomecze i troche czasu na tym zejdzie. A i jeszcze widze Tarcza ToC w rzeczywistosci jest 1100m oddalony wiec skargi mozna miec tylko do PKP PLK. Jak jiz mowilem peron przy torze 3 istnieje a to ze wzgledu na to ze po towarowym szlaku do Gadowa i dalej na grabiszyn osobowki jezdzily podczas modernizacji WZ i powiem ze od czasu do czasu dalej jezdza ostatni raz widzialem osobowke pod koniec grudnia. Jak bylem maly tylko towary jezdzily teraz raz osobowki raz towary wiec musieli dodac peron bo pociag magicznie nie przeskoczy na peron 2 z jednotorowego szlaku bo nie ma takiej mozliwosci wiec PKP PLK takie dalo rozwiazanie. Dodano rozjazdy na 60 km/h od Grabiszyna wiec pasy swietlne to nie wymysl autora.
A i swoja droga w polowie grudnia dodano ograniczenie dorazne na szlaku do Gadowa na przejezdzie z Topkami wstawiono wskazniki. W14 ale ograniczenie jeszcze sie nie pojawilo, wkrotce podam wiecej info jak sie przejde  :P

To na tyle nie chce pisac drugi raz bo Ares wciaz jak uparty korzysta ze starych zrodel. Taka jest rzeczywistosc.
Tytuł: Odp: Wrocław Zachodni
Wiadomość wysłana przez: Mr_bar w 03 Stycznia 2018, 13:53:44
Maciejak- Oj mieszkam sa tam domki jednorodzine nawet na google maps znajdziesz moj dom (powodzenia) i swoje wiem  jak stacja wyglada po modernizacji wiec Ares mow co chcesz ale prawie wszystko wykonane jest po modernizacji a stacja zostala oddana w grudniu wiec sie wszystko zgadza. Apropo otoczenia i profilu pionowego to wziolem to w swoje rece wiec pytania jakies mozna kierowac do mnie. Mape dostalem plaska wiec troche sie pomecze i troche czasu na tym zejdzie. A i jeszcze widze Tarcza ToC w rzeczywistosci jest 1100m oddalony wiec skargi mozna miec tylko do PKP PLK. Jak jiz mowilem peron przy torze 3 istnieje a to ze wzgledu na to ze po towarowym szlaku do Gadowa i dalej na grabiszyn osobowki jezdzily podczas modernizacji WZ i powiem ze od czasu do czasu dalej jezdza ostatni raz widzialem osobowke pod koniec grudnia. Jak bylem maly tylko towary jezdzily teraz raz osobowki raz towary wiec musieli dodac peron bo pociag magicznie nie przeskoczy na peron 2 z jednotorowego szlaku bo nie ma takiej mozliwosci wiec PKP PLK takie dalo rozwiazanie. Dodano rozjazdy na 60 km/h od Grabiszyna wiec pasy swietlne to nie wymysl autora.
A i swoja droga w polowie grudnia dodano ograniczenie dorazne na szlaku do Gadowa na przejezdzie z Topkami wstawiono wskazniki. W14 ale ograniczenie jeszcze sie nie pojawilo, wkrotce podam wiecej info jak sie przejde  :P

To na tyle nie chce pisac drugi raz bo Ares wciaz jak uparty korzysta ze starych zrodel. Taka jest rzeczywistosc.

Dodam też, że od smolca te 2 rozjazdy też są na 60
Tytuł: Odp: Wrocław Zachodni
Wiadomość wysłana przez: zolwik w 08 Stycznia 2018, 17:16:17
To może ja jako dyżurny z tej stacji się wypowiem ? ;p

rozjazdy 1,2,20,22 są na 60km/h skosy dokładnie sprawdzę jutro.
rozjazdu 302 już nie ma, został zabudowany torem (likwidacja)
na wjazdowych S i R jest wskaźnik w19
Pasy (pomarańczowe) są tylko na semaforach A,D,M,S

Peron przy torze 3 był zrobiony tylko na czas przejazdów przez Gądów, po zakończonych objazdach peron został zlikwidowany. Po zakończonym remoncie w grudniu krawędzi przy peronie 3 nie ma oraz nie ma w planach.

Tytuł: Odp: Wrocław Zachodni
Wiadomość wysłana przez: Ares28 w 08 Stycznia 2018, 18:35:06
Proszę bardzo mr_bar podbij do zolwika i zrób tą scenerię tak jak jest w rzeczywistości, bo stacja jest dosyć łatwa i poza profilem pionowym i poprawkami semaforow i niektórych wskaźników niewiele jej brakuje. Trochę postarać się bardziej niżeli skopiować schemat z semaforka i powiedzieć że to "realne".
Tytuł: Odp: Wrocław Zachodni
Wiadomość wysłana przez: Mr_bar w 08 Stycznia 2018, 19:02:11
To może ja jako dyżurny z tej stacji się wypowiem ? ;p

rozjazdy 1,2,20,22 są na 60km/h skosy dokładnie sprawdzę jutro.
rozjazdu 302 już nie ma, został zabudowany torem (likwidacja)
na wjazdowych S i R jest wskaźnik w19
Pasy (pomarańczowe) są tylko na semaforach A,D,M,S

Peron przy torze 3 był zrobiony tylko na czas przejazdów przez Gądów, po zakończonych objazdach peron został zlikwidowany. Po zakończonym remoncie w grudniu krawędzi przy peronie 3 nie ma oraz nie ma w planach.

Można się dowiedzieć, jaki tam jest profil pionowy (co do promili torów w górę/w dół)
Tytuł: Odp: Wrocław Zachodni
Wiadomość wysłana przez: hulek w 08 Stycznia 2018, 20:17:16
Trochę postarać się bardziej niżeli skopiować schemat z semaforka i powiedzieć że to "realne".
Bo mnie Szlag Trafi. Bede bronil Mr_Bara, bo wpierasz mu ze robil ze schematu z semaforka a nie korzystal z map UBase. Ares28 masz nawet linka w pierwszym poscie do SS jak jest wykorzystywany podklad jak patrzec nie umiesz to patrz teraz https://img.ttsk.ngo/image/t6FF9. Jesli myslisz ze stacja byla robiona na odwal sie to sie myslisz  ::)

Peron przy torze 3 był zrobiony tylko na czas przejazdów przez Gądów, po zakończonych objazdach peron został zlikwidowany. Po zakończonym remoncie w grudniu krawędzi przy peronie 3 nie ma oraz nie ma w planach.
Pozostalosc po peronie przy torze 3 zostala. Czy nie ??? Przeron juz moze byc nieczynny, ale pozostalosc mogla zostac, co moglo mi sie pomylic i moglo wygladac na to ze peron jeszcze jest w uzytku.
Tytuł: Odp: Wrocław Zachodni
Wiadomość wysłana przez: Ares28 w 08 Stycznia 2018, 21:36:50
Jesli myslisz ze stacja byla robiona na odwal

Niestety ale estetyka wykonania scenerii na to wskazuje. Informacje o orientacyjnym profilu pionowym można znaleźć w dodatku 1. Nikt nie będzie mierzył linijką, ale fajnie by było jak szlak się wznosi albo opada, to żeby faktycznie się chociaż wizualnie wznosił albo opadał... No i to otoczenie płaskie jak stół to jest jakiś dramat po całości. Terrainpointy użyłeś tylko do zmiany tekstury. Z filmów wyraźnie widać, że tor idzie na 2 metrowym nasypie a pole poprzecinane są licznymi rowami nawadniającymi.
Tytuł: Odp: Wrocław Zachodni
Wiadomość wysłana przez: Matz32 w 08 Stycznia 2018, 21:56:42
To ze sie gdzies mieszka nieznaczy ze mozna sobie robic na oko. Jesli to jest swiaza modernizacja szlaku to tym bardziej na necie powina byc do znalezienia jakas dokumetacja pomagajaca  w budowie. I jak Ares pisal z miarka nikt latac nie bedzie ale robienie na plasko czy bez podkladow satelitarnych realnych stacji nie wchodzi wogole w gre.
Tytuł: Odp: Wrocław Zachodni
Wiadomość wysłana przez: hulek w 08 Stycznia 2018, 22:45:27
Jesli myslisz ze stacja byla robiona na odwal

Niestety ale estetyka wykonania scenerii na to wskazuje. Informacje o orientacyjnym profilu pionowym można znaleźć w dodatku 1. Nikt nie będzie mierzył linijką, ale fajnie by było jak szlak się wznosi albo opada, to żeby faktycznie się chociaż wizualnie wznosił albo opadał... No i to otoczenie płaskie jak stół to jest jakiś dramat po całości. Terrainpointy użyłeś tylko do zmiany tekstury. Z filmów wyraźnie widać, że tor idzie na 2 metrowym nasypie a pole poprzecinane są licznymi rowami nawadniającymi.

Ares28 z otoczeniem sie zgodze. Jak sam zobaczylem to otoczenie to sie przerazilem. Jest ono do zrobienia, powiedzialbym calkowicie od nowa i sie zdeklarowalem ze zrobie otoczenie tylko mnie martwi ten profil pionowy, bym powiedzial ze stacja jest praktycznie od nowa do zrobienia ehh  :-\
Tytuł: Odp: Wrocław Zachodni
Wiadomość wysłana przez: Ares28 w 08 Stycznia 2018, 23:22:31
bym powiedzial ze stacja jest praktycznie od nowa do zrobienia ehh  :-\

Usunąc otoczenie i szlaki, zostaw układ torowy i sieć w stacji. Zrobić układ torowy zgodnie z profilem, a potem posieciować. Na szlakach to łatwa robota, nie to co w stacji. Dla wprawionego układacza torów to 2 godzinki roboty.
Tytuł: Odp: Wrocław Zachodni
Wiadomość wysłana przez: mistersix w 09 Stycznia 2018, 00:13:23
Wrócław główny jakoś żyje bez pionowego ;)
Tytuł: Odp: Wrocław Zachodni
Wiadomość wysłana przez: zolwik w 09 Stycznia 2018, 07:30:01
Na torze 3 nie ma nawet pozostałości, gdy skończyły sie objazdy krawędź została zlikwidowana
Rozjazdy 1,2,20,22 sa r500 1:12,5
Reszta rozjazdow to 1:9 r190
Tytuł: Odp: Wrocław Zachodni
Wiadomość wysłana przez: wrocseba87 w 28 Stycznia 2018, 18:45:28
zapowiada sie niezle :0 czekam na finalny efekt
Tytuł: Odp: Wrocław Zachodni
Wiadomość wysłana przez: Mr_bar w 28 Stycznia 2018, 19:19:11
Skoro o tym mowa
Układ torowy zrobiony już z tymi promilami (nie alkoholu :P )
Sceneria poszła do otoczenia do @hulek
Dzięki za pomoc :D