Moją kolejną decyzją było podjęcie zmiany układu torowego. Oczywiście, bocznica o skrajni 3m zostaje
Dodano: 23 Września 2018, 17:34:14
witam po raz kolejny. Jeżeli chodzi o Świerkowiec, to obecnie sceneria rozpoczęta jest od nowa. Układ torowy poprostu nie nadawał się do jakiejkolwiek eksploatacji. A więc jest znowu w budowie
. Tym razem zaplanowałem:
Dwa dwutorowe szlaki zelektryfikowane o nieco mniej pogiętej nazwie oraz jeden szlak jednotorowy.
Dwutory:
OSTE Vmax = 120km/h zelektryfikowany długość lasku wynosi 1500m
OSTE2 Vmax = 120km/h zelektryfikowany długośc lasku wynosi 1500m
Jednotor:
OSTS Vmax = 90 (narazie więcej nie potrzeba
) niezelektryfikowany długość lasku wynosi 1500m
Na scenerii Świerkowiec będą znajdować się 2 stacje pasażersko - towarowe: Świerkowec Dolny i Górny.
Na stację Świerkowiec Górny będą prowadzić szlaki OSTE i OSTS. Stacja będzie obejmować dwa perony dwukrawędziowe dalekobieżne wysokie (4 tory), dwa tory odstawcze oraz trzy towarowe. Stacja będzie przystosowana do wykonywania tzw "oblotów". Prawdopodobnie dołączona będzie bocznica, na której będzie znajdował się spawn EZT. planowana prędkość stacyjana: 60km/h.
Logicznie, na stację Świerkowiec Dolny będzie wjazd ze szlaku OSTE2. Stacja ta będzie wyposażona, tak jak Świerkowiec Górny w cztery tory pasażerskie z dwoma peronami dwukrawędziowymi wysokimi (dalekobieżne). Tym razem będzie jeden tor odstawczy, za to trzy spawny na trzech bocznicach (jeżeli tor odstawczy to to samo, co bocznica to poproszę o powiadomienie mnie o tym fakcie
): Jeden spawn Ex jeden Os/Posp a trzeci Tow. Stacja będzie wyposażona w dwa tory towarowe. wszystkie (oprócz spawnów) przystosowane do "oblotów"
Czekam na wasze sugestie i opinie.
Malk
Dodano: 23 Września 2018, 17:39:21
Co ciekawe, Świerkowiec (w relau) jest zaraz obok Mogilna
Może uda mi się podjąć jakąś współpracę/stałe połączenie tych dwóch scenerii.