Train Driver 2
Dział ogólny => Scenerie => Wasza Twórczość => Porzucone / Nieaktualne => Wątek zaczęty przez: greg86 w 21 Grudnia 2015, 13:36:58
-
Specyfikacja:
Prędkość w obrębie stacji - 50 km/h
Prędkości szlakowe:
Kierunek Szczejkowice, Rybnik (LK148) - 50km/h
Kierunek Suszec Rudziczka, Pszczyna (LK148) oraz Orzesze (LK159) - 60km/h
Bocznica ERG - 40km/h
Łącznica 874 Kleszczów-Ciepłownia - 40km/h
Szlak Żory-Warszowice(-Pawłowice) - 50km/h
Szlak Suszec Rudziczka-Suszec Kopalnia - 40km/h
Spawny:
Semafory P15, P13, O w kierunku Warszowic i Suszca oraz D15, D13 i D11 w kierunku Orzesza i Rybnika - trakcja elektryczna, 800m
Semafory N w Kierunku Warszowic i Suszca oraz E w kierunku Orzesza i Rybnika - trakcja elektryczna, 360m (pociągi pasażerskie)
Tm4 dla wszystkich kierunków - EZT, 580m
Tm10 dla wszystkich kierunków - trakcja spalinowa, 85m (lokomotywy luzem)
Prowadzenie ruchu w obrębie stacji:
Wjazdy z torów szlakowych lewych do stacji Żory odbywają się zawsze z zatrzymaniem w obrębie stacji.
Brak przelotów przez tory postojowe nr 13 i 15 z obu stron oraz tor 11 od strony Kleszczowa i Ciepłowni.
Szczegółowe wytyczne dot. prowadzenia prac manewrowych w obrębie stacji zamieszczone zostały na pulpicie SCS w opisach rejonów nastawczych (Bocznica ERG, bocznica FAMUR, bocznica w rozwidleniu szlaków 148 i 159 oraz tory stacyjne 2, 2a, 4, 6, 6b)
Wykaz Ostrzeżeń Stałych:
LK159 - Zły stan techniczny mostu - 20km/h po torze nr 2 od km 14,170 do 14,230
LK159 - Zły stan toru - 30km/h po torze nr 1 od km 15,100 do końca scenerii (km 17,900)
LK148 - Zły stan toru - 30km/h od km 15,200 do 17,600
Nierówność pionowa na czynnych szkodach górniczych - 30km/h od km 17,600 do 18,350
Nierówność pionowa na czynnych szkodach górniczych - 30km/h od km 18,350 do 19,000
Zły stan toru - 30km/h od km 19,000 do 21,600
-
Released
Jak zawsze proszę o wszelkie uwagi dot. wyłapanych błędów.
-
Przetestowałem trochę i podam o co mi wyszło z błędów:
Brak informacji zwrotnej o stanie CIISpC
Brak informacji zwrotnej o stanie Zo_Tm3
Brak informacji zwrotnej o stanie Zo_ISpG
No i w załączniku screen pulpitu co jest na czerwono.
-
Trochę ode mnie:
- Zwrotnica 19 działa na odwrót (+ to -, a - to +)
- Tm1, Tm2 i Tm3 nie istnieją :o
;)
-
Update:
Poprawki zgłoszonych błędów, wstawione wskaźniki We.
-
W Rudziczce odsuń trochę od siebie tory bo nie widać przejścia rozjazdowego w położeniu plus.
-
Na wyjeździe z Żor na Pszczynę to 30 jest, albo nawet 20 na tym łuku :)
-
Update:
Klika poprawek kosmetycznych w pulpicie, poprawki odcinka izolowanego w Kleszczowie, wstawiona zwrotnica ręczna nr 17 w ciągu toru nr 1, wstawione wskaźniki W5, poprawki w podwieszeniu sieci trakcyjnej.
-
Jeszcze jedna mała rzecz :)
Zmieniając zwrotnicę 15ab lub cd zmienia się od razu zwrotnica nr. 12.
Może to szczegól ale mi się by przydała ta krótka odnoga do trzymania np stonki do manewrów;)
-
Update
Poprawki semaforów A w Ciepłowni i B w Kleszczowie na pulpicie SCS.
Poprawki kosmetyczne, wstawiona zabudowa na bocznicy FADOM.
-
Update:
Poprawki związane z wypiętrzeniem terenu na wyjeździe do Kleszczowa, poprawki kosmetyczne
-
Update:
Dostosowanie do najnowszej wersji, poprawka pulpitu SCS mająca na celu odpowiednie zorientowanie rozjazdów krzyżowych, urozmaicenie otoczenia o wiadukty drogowe (w końcu nasyp już tam po coś był), przebudowa głowic rozjazdowych.
-
Witam,
rozjazd 27 ma odwrotne położenia względem scs.
-
Poprawione.
-
Coś się rogatki połamały w nowej wersji. :D
Zawsze są plusy, można sobie przypomnieć treść rozkazu O. :P
-
Rogatki się połamały, samochód się zapadł... :D no to do pracy.
Dodano: 10 Lutego 2016, 18:28:46
Updated
-
Update:
Zmiany prędkości szlakowych wg danych PKP PLK. Proszę zapoznać się z nowymi parametrami linii. Usunąłem też wskaźniki W27 z wjazdów. Wjeżdżając na scenerię z innych stacji niż prawdziwe obowiązują prędkości szlakowe stacji, którą opuszczamy.
-
Witam,
wyjazd na Warszowice jest wskaźnik 10, a zaraz po nim 5.
Druga sprawa, przy ustawienie przebiegu przez semafor C i B, scs igoruje sygnal na tych semaforach. Czyli po mimo S1 na tych semafory od K do P15 pokazują następny droga wolna.
Dziękuję
-
Zbędny wskaźnik zaraz się usunie. Ale sprecyzuj o które semafory C i B chodzi? Są 4 takie pary.
-
Przepraszam źle sformułowałem wypowiedź. Oczywiście chodzi o wyjazd w kierunku Warszowic.
Semafory S,R,C,B w kierunku do i z Warszowic sygnały podane na nich są ignorowane przez semafory od K do P15 oraz G i H.
Podobna sytuacja jest na łącznicy, czyli ignorowane są sygnały na semaforach A i B
Semafory S,R oraz H, G, A,B w kierunku Szczejkowic wydaje mi się, że powinny mieć zieloną belkę, gdyż istnieją przebiegi przez rozjazdy krzyżowe. W takiej sytuacji podczas jazdy na wprost maksymalna prędkość to 100 km/h.
SCS pozwala ułożyć przebieg od semafora R "na przelot" do Szczejkowic. W związku z tym brakuje na semaforze R komory zielonej, a tarcza ToR powinna być dwukomorowa.
-
Odsyłam zatem do pierwszego postu. Z torów lewych nie podaje się przelotów w Żorach. Wymagane jest zatrzymanie składu w obrębie stacji. Zielona belka jest zbędna (Vmax szlakowa jest mniejsza niż 100). Sygnał Wolna droga na semaforach wyjazdowych z Żor w kierunku Warszowic podaje sygnały zezwalające z możliwością kontynuowania z największą dozwoloną prędkością są prawidłowe, ponieważ Ciepłownia jest niezależnym posterunkiem posiadającym własne To. Na łącznicy także są To więc jest sytuacja analogiczna. Jedynie na linii 140 od Żor do Kleszczowa brakuje drogi hamowania, więc semafory wyjazdowe w Żorach oraz wjazdowy w Kleszczowie od Suszca może podawać sygnały S4, S5, S12 i S13.
-
Ok, dzięki za info. Czy semafory są realnym odzwierciedleniem sytuacji w Żorach?
Tak pytam, bo kilku sytuacjach, w których szlakowa była <=100 i tak był podawany sygnał np. S6
-
Na chwilę obecną i semafory, i prędkości rzędu 50-60.
Update
-
Prędkości podawane przez semafory nie uwzględniają prędkości drogowej. Ale są też wyjątki, np. na PMPPW prędkość maksymalna była 40km/h i nawet na bok zwrotnicy jechało się na S2.
-
Greg pora łatać dziury :D
Podczas ładowania scenerii wyskoczyło ,że fikaja 3 tory "100m" - z fotek jednak wynika ze nie są to aż tak długie tory, ale tu już nie znam się.
Udało mi się znaleźć wszystkie 3, (w załączniku2 są dwa na raz ukazane - boczny i przed zwrotką)
-
Załatane. :) Można zasysać. O ile mnie pamięć nie myli to były to głównie odcinki Auto. Jak mi ktoś odpisze na temat prędkości w edytorze to tym też docelowo się zajmę.
-
W najnowszej wersji Żor są jakieś niewidzialne ściany powodujące rozbijanie się pociągów. Jedna z nich jest zaraz za wjazdowym po torze prawym ze szlaku Sz, a druga w okolicach p.o. jadąc prawym torem w stronę szlaku Wa. Podejrzewam, że mogą tam być jakieś minimalnie niepodłączone tory powodujące wykolejenia pociągów. Oczywiście w/w tory nie nadają się do prowadzenia ruchu, więc stacja tymczasowo ma 4 szlaki jednotorowe. :D
-
Dostarczcie jakieś screeny z miejscami zdarzeń, bo nie umiem tego namierzyć tradycyjnymi metodami.
-
Z tego co ja zauważyłem
Na pierwszym screenie mniej wiecej na tym odcinku na lewym torze się wykolejają. A na drugim to widać, nie trzeba pisać nawet, a jest to wyjazd za Baranowicami
-
Mi się wydaje że to jest problem z tym AUTO TRACK . U mnie też mam z tym problem.
-
Faktycznie, jak nie wybierzecie u na tym pasku u góry torów, to autottrack nie łączy. W następnej wersji powinno być ok.
-
Update:
Poprawki w scenerii i SCS, pobrać oba pliki.
-
Szybka poprawka odwróconego rozjazdu nr 11.
Dodano: 17 Marca 2016, 10:33:41
Update
Sceneria pod SWDR, aktualizacja wg WOS ZAPOZNAĆ SIĘ Z PIERWSZYM POSTEM.
Ponieważ wprowadzono poprawnie nazwę stacji do SWDR, poprzednie wersje scenerii nie będą więcej działać przy tworzeniu rozkładu jazdy.
-
Wyjazd na Wa po właściwym. Ograniczenie 30km/h powinno być tylko do Baranowic wpisane w tor. gdyby zaszła konieczność wpuszczenia składu po niewłaściwym wywrotka gwarantowana (z nawet 50/60 będzie ciężko wyhamować).
-
Mały update:
Wyprostowałem przejścia rozjazdowe w głowicy od strony Sz i Or.
@Tomaszek_Lodz: w ograniczeniach na SR wszystko jest w porządku.
-
dałeś dwa razy plik stc
-
Poprawione.
-
Czy tylko u mnie sieć trakcyjna ze słupa schodzi do środka toru? Np rozjazd nr 19, 18 i kilka innych.
-
Nie, wersja 0.8.2.n zjadła kotwy (na wszystkich sceneriach), nowa ma problem załatwić.
-
taka uwaga delikatna,
czy semafory wjazdowe są dobrze ustawione? bo jak tak patrze do wskaźniki w5 są zaraz przy wjazdowych a powinno tam być 100m
-
Możliwe że W5 za daleko wyciągnąłem. Semafory są na swoich miejscach.
-
Jeżeli w5 dasz bliżej rozjazdów to już całkiem zmniejszy sie pole manewrów
-
A od czego są rozkazy S?
-
Jeżeli w5 dasz bliżej rozjazdów to już całkiem zmniejszy sie pole manewrów
I właśnie dlatego ustawiłem je tak a nie inaczej. Semafory ustawiałem wg zdjęć lotniczych map google i geoportalu. Wyjątkiem był semafor A od Orzesza, gdzie szlak właściwie już zarósł, i widać jedynie zarys dawnego szlaku kolejowego.
-
A od czego są rozkazy S?
Jakby byl gotowy juz SRP :p
-
Jak nie ma to zawsze można napisać ręcznie.
-
Jak nie ma to zawsze można napisać ręcznie.
Nie kazdemu sie chce i nie kazdy ma na to czas jak jest sieczka na stacji
-
Manewry zawsze mogą poczekać, aż sieczka się skończy ;) A tak na poważnie to jak w końcu, cofać te W5 czy nie? Ankieta otwarta na 3 dni.
-
sprawdziłem teraz na geoportalu te odlegóści, i od ostatniego rozjazdu do semafora wjazdowego ( po torze lewym szlak Sz) jest 188m. w TD2 wchodzi mi tam ledwo 9 eaosów, czyli 126m, brakuje 52m
-
Masz słuszność :) Faktycznie "zjadłem" kilka metrów toru :) Stosowna poprawka już leci.
-
wczoraj zauważyłem jeszcze, że na szlaku Sz zniknęły wskaźniki w27
-
A no zniknęły bo nie zmieniają prędkości szlakowej ;)
-
ale informacyjnie się przydaje, więc dobrze by było jak by wróciły:)
-
Kierunek Suszec Rudziczka, Pszczyna (LK148) oraz Orzesze (LK159) - 60km/h
A z Kleszczowa do Żor jaka jest drogowa? 60 km/h?
-
Wg postawionego tam wskaźnika jest 50.
-
Czyli Żory- Kleszczów- 50 km/h i Żory- Ciepłownia również 50 km/h?
-
Tak. Z ograniczeniem do 20 po dwójce na mostku za przejazdem i 30 po jedynce na szlaku do Warszowic na razie nadal z początkiem za głowicą rozjazdową Ciepłowni.
-
Takie cudo w Żorach w stronę szlaku Sz :D
-
Co w tym takiego? Nie mogą być 3xS2 +W24?
Edit: Nie zauważyłem że środkowy ma dłuższą głowicę niż jest szkieł.
-
Co w tym takiego? Nie mogą być 3xS2 +W24?
Patrz na S2 środkowego :D Coś tu nie pasuje co nie? :P
-
Zrobione jak na gruncie ;P
-
Jest pusta komora?
-
Jest pusta komora?
Powinien podać na pierwszą komorę a nie na druga :P
Popraw ten S2 :D I jakby sie dało to It peronowe podzielić na kawałki by dokładnie widzieć jak dużo toru zajmuje? :D
-
A co za różnica która komora świeci? Liczy się sygnał, "ogólny obraz". ;)
-
A co za różnica która komora świeci? Liczy się sygnał, "ogólny obraz". ;)
To bede podawal S2 z komory na Sz/Ms2 :p
-
Ciekawe ,że dopiero teraz wyłapano to.
Swoją drogą, macie szczęście ,że zgiąłem rzeczywistość u siebie, bo byście widzieli takie cuś:
http://images47.fotosik.pl/147/b1b1d6f3414e85eb.jpg ;D
-
A co za różnica która komora świeci? Liczy się sygnał, "ogólny obraz". ;)
To bede podawal S2 z komory na Sz/Ms2 :p
"S2 - Jedno zielone światło ciągłe na semaforze" - intrukcja Ie1. Jakaś wzmianka o komorach? ;)
-
Miksonowi chodziło o to, że nie układ, a kolor komór sie liczy. Niektóre semafory, szczególnie na starszych lub rzadko używanych liniach mają nietypowe układy komór, na przykład szesciokomorowce z dwoma zielonymi komorami (dolna zamiast pasa)
-
@Retrato, faktycznie, pierwsze zdanie przypadkiem napisałem trochę niejasno, ale tak, o to mi chodziło. :D
Podsumowując, z punktu widzenia przepisów, nie ma tu żadnego błędu. ;)
-
Jest pusta komora?
Powinien podać na pierwszą komorę a nie na druga :P
Popraw ten S2 :D I jakby sie dało to It peronowe podzielić na kawałki by dokładnie widzieć jak dużo toru zajmuje? :D
Ten S2 taki ma być. Górna komora została zaspawana. Co do It, na pulpitach raczej takie rzeczy nie występują, a wystarczy że jeden wagon wyjdzie poza izolację i znów będziesz miał cały tor zajęty.
Ciekawe ,że dopiero teraz wyłapano to.
Swoją drogą, macie szczęście ,że zgiąłem rzeczywistość u siebie, bo byście widzieli takie cuś:
http://images47.fotosik.pl/147/b1b1d6f3414e85eb.jpg ;D
Takie coś to stara sygnalizacja kolejowa obowiązująca przejściowo (do przebudowy). Sygnał widoczny pozwala przejechać z prędkością do 40km/h potem z najwyższą możliwą.
A co za różnica która komora świeci? Liczy się sygnał, "ogólny obraz". ;)
To bede podawal S2 z komory na Sz/Ms2 :p
Podawanie S2 z dolnej komory to już nie do końca dobry pomysł. Poniżej powinno być jeszcze miejsce na żółtą lampę do ograniczania prędkości.
-
Takie cudo w Żorach w stronę szlaku Sz :D
I co w tym jest dziwnego? Obraz jest zgodny z instrukcją Ie-1.
Takie coś to stara sygnalizacja kolejowa obowiązująca przejściowo (do przebudowy). Sygnał widoczny pozwala przejechać z prędkością do 40km/h potem z najwyższą możliwą.
Nie ma czegoś takiego jak sygnalizacja przejściowa. Są to sygnały, które obowiązuję do odwołania, a nie do czasu jakiejś przebudowy o której piszesz.
Podawanie S2 z dolnej komory to już nie do końca dobry pomysł. Poniżej powinno być jeszcze miejsce na żółtą lampę do ograniczania prędkości.
Rozumiem, że gdyby S2 pojawił się w środku semafora to wtedy należy to traktować jako... sygnał wątpliwy? ;)
-
Sam S2 pewnie nie, ale już na przykład S10 z komorą żółtą nad zieloną byłby... dziwny.
-
Sam S2 pewnie nie, ale już na przykład S10 z komorą żółtą nad zieloną byłby... dziwny.
Akurat taki sygnał istnieje jako stosowany do odwołania, chociażby na SBL.
https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xta1/v/t1.0-9/12249567_1047176135346134_2279082242301776796_n.jpg?oh=22d8a5bc4ba3671ab56a4c407121e8b0&oe=57745BA3
-
Ale na nowych semaforach nie wystąpi. Ale dość tego offtopa :D
-
Ale na nowych semaforach może występować różny układ komór, niekoniecznie taki, gdzie komora od żarówki pomarańczowej będzie umieszczona najwyżej itp. Więc układ jaki jest na przedstawionym skrinie jest dobry. Ja bym nic nie zmieniał.
-
My tu gadu-gadu o semaforach i nietypowych układach komór, a mi urodziły się nowe dane, na podstawie których wrzucam aktualizację. Tor boczny nr 7 otrzymał trakcję elektryczną. Tor 7a pozostaje niezelektryfikowany.
-
Te W5 przesunąłeś?
-
Przesunąłem semy, już jakiś czas temu.
-
Update
Poprawki w izolacjach (wyłapane martwe punkty)
-
Mały update eliminujący długie oczekiwanie na połączenie z kierunku Orzesza.
-
Jechalem dzis przez Żory i na wyjezdzie OR pomiedzy dwoma slupami trakcyjnymi brakowalo trakcji. Takie info jesli ktos sie bawi w szczegoly to moze poprawic.
-
Do czasu ustabilizowania wersji 084 jedynie zbieram informacje. Gdy ta się ustabilizuje (w tym wróci wyrównanie słupów trakcyjnych na szlakach dwutorowych) poprawię zaobserwowane błędy.
-
Witam czemu mam tylko jedną cżęść stacji na SCSie :/
-
Przełączyłeś na dole ekrany? Stacja jest podzielona na dwie części.
-
Ostatnie update przed 0.8.4. Poprawiony powtarzacz SpE, wprowadzono zamknięcie toru szlakowego od Żor do Ciepłowni, w związku z remontem.
-
W związku z premierą wersji 0.9.0 (właściwie już 0.9.1) ruszają prace nad rozbudową scenerii w kierunku Suszca. Pojawią się posterunki Suszec, Suszec Rudziczka wraz z p.o. oraz KWK Krupiński (Suszec Kopalnia). Równolegle przebudowie ulegnie sieć trakcyjna w rejonie stacji Żory (zmiana podwójnych na pojedyncze druty poza torami głównymi, zmiana bramownic), w miarę możliwości poprawa otoczenia.
-
A jest jakaś szansa na dostosowanie tego co jest do 0.9.0 i udostępnienie z miarę normalnymi wymaganiami?
Jedna z moich ulubionych scenerii, dlatego pytam.
-
W pierwszym wątku dostępna jest spakowana dotychczasowa wersja scenerii bez Suszca. Wersja rozbudowana udostępniona zostanie, za jakiś czas. Aktualnie prace torowe dotarły do semafora wjazdowego podg Suszec Rudziczka.
-
Nie można się zrespić pod żadnym semaforem ani tarczą. Wyświetla się komunikat, że skład jest za długi i maksymalna długość składu wynosi 0.
-
Stacja do poprawy - patrz info o nowej wersji, nawet się nie chciało przeczytać
-
Poprawiłem, paczka w pierwszym poście.
-
To za chwilę do Pszczyny dojedziesz. ;)
-
Na Suszcu tu skończę. Radostowice będą na odrębnej scenerii, bardzo dobrej dla początkujących (ot, taki Cis tylko z możliwością manewrów zapewnioną przez istniejącą infrastrukturę, choć wątpię, żeby na tej mijance manewry często robili). No a potem już tylko Pszczyna... kiedyś.
-
Proszę popracuj nad otoczeniem, bo narazie nie wygląda to zbyt zachęcająco.
-
Dlatego nie mam artist pod nickiem. Otoczenie to nie jest moja najmocniejsza strona. Z resztą mojego komputera też nie. Już to co jest obecnie w Żorach sprawia problemy.
-
Wczoraj miałem okazje przejechać się po żorach. Wiele wskażników wisi w powietrzu zaś TMka od strony zachodniej a dokładniej od jednotoru stoi w torze sąsiednim. Przyznam się , że ją rozjechałem swoim składem :o
-
Update do wersji 0.9.1p2:
- uruchomienie i poprawki przejazdów by Kacper9
- wprowadzenie detali spawnów
-
polecam oglądać od 1:50 co sie wczoraj działo na Żory
-
emmm pozdrawiam wszystkich co byli wtedy :) ( może dzisaj replay albo kiedy w tygodniu XDDD )
-
Znalazłem 2 błedy: tarcza manewrowa przy wjedzdzie na szlak or stoi na środku toru, oraz brak powtarzacza SpE.
-
O tarczy nie wiedziałem :) Co do SpE cały czas mi nerwy psuje, bo wywala brak mimo, że jest poprawnie wstawiony, a czasem wręcz znika. Niemniej jednak mam nadzieję, że w końcu zadziała poprawnie. Na razie niestety musicie go jeszcze jakiś czas ignorować. Tarczę postaram się poprawić na dniach w miarę dostępności czasu na odpalenie edytora, co zajmuje mi około 200 razy tyle czasu co sama edycja To (uwzględniając jej odnalezienie na szlaku, z aktualnego położenia kamery).
-
Na tym szlaku, co stoi Tm na środku toru, brakuje też części sieci trakcyjnej.
-
Jesli to nie problem to moge poprawić ta tarcze i brak trakcji o którym wspominał Aderian, przy okazji zrobił bym troche otoczenia i tchnął zycie w te Żory :p
-
Ale otoczenie realne?
-
Ale otoczenie realne?
Tia widizalem tam pare filmów z Żor a nawet cabviewa. Z tego co wiem całe torowisko jest w trawie a u nas pustynia a to troche psuje klimat.
-
Jesli to nie problem to moge poprawić ta tarcze i brak trakcji o którym wspominał Aderian, przy okazji zrobił bym troche otoczenia i tchnął zycie w te Żory :p
Jestem jak najbardziej za, ale w tym wydaniu nie ma sensu męczyć się już z otoczeniem, gdyż na kompie mam obecnie prawie kompletny układ torowy z trakcją po sam Suszec i jeśli czujesz się na siłach to mogę Ci to do otoczenia podesłać. Na tej wersji jedynie warto poprawić tarczę i tą trakcję. Jak coś to podeślij, wkleję poprawkę w pierwszy post i nr na SWDR.
Dodano: 27 Marca 2017, 20:50:37
Wrzuciłem poprawkę. Powtarzacz Zo_SpE stoi i w zasadzie nie wiem dlaczego się nie zgłasza. ??? Ktoś może zobaczyć czemu tak jest?
-
Wysłałem ci poprawke na priv, co do powtarzacza to jak u mnie patrzyłem to stał, jeśli błąd się powtórzy to postaram się coś pokombinować.
-
Poprawki by Zdebu do pobrania w poście pierwszym plus bonus. Wprowadzenie ograniczenia doraźnego przy przejeździe obok miejsca robót.
-
Pozwole dodać sobie autoexec z składami które dodałem na bocznicach dla zainteresowanych :)
-
Lekki raport tego co do tej pory zostało zrobione w nowej wersji:
- zabudowany szlak na linii kolejowej 148 od Żor do Suszcza oraz wyjazd w kierunku mijanki Radostowice do tego miejsca (https://www.google.pl/maps/place/50%C2%B001'38.3%22N+18%C2%B051'26.8%22E/@50.027316,18.8568745,129m/data=!3m2!1e3!4b1!4m5!3m4!1s0x0:0x0!8m2!3d50.027316!4d18.857441?hl=pl)
- zabudowany odcinek od podg Suszec Rudziczka do końca linii 878 (Suszec Kopalnia)
- poprawki w ograniczeniach prędkości
- zrekonstruowana trakcja na odcinku Kleszczów - Żory oraz część stacji Żory
- sukcesywnie wprowadzane są przechyłki na łukach torów szlakowych (obecnie wykonane są łuki LK874 Ciepłownia-Kleszczów oraz odcinek Ciepłownia-Żory.
Na podstawie tego możecie się domyślać ile pracy jeszcze zostało do wykonania. Szacując obecną sytuację dokończenia tego co zaplanowałem w temacie Żor nie jestem w stanie określić konkretnymi ramami czasowymi. Ponadto pragnę wypowiedzieć się w temacie niezadowolenia jakie poprzednia wersja tej scenerii generuje. Nie jest dla mnie problemem usunięcie jej z forum oraz SWDR jednak, ponieważ stacji ogólnie jest mało na razie staram się powstrzymywać, lecz jeśli narzekań będzie więcej zrobię co trzeba. Pozdrawiam i wracam do swoich zajęć.
Dodano: 12 Kwietnia 2017, 13:57:48
Prace nad trakcją. Oryginał i próba odwzorowania.
(https://img.ttsk.ngo/images/2017/04/12/Beztytulu.th.png) (https://img.ttsk.ngo/image/IVQ0)
Dodano: 12 Kwietnia 2017, 14:22:07
Nowinki z dnia 12/04:
- dalsze prace trakcyjne (m. in. screen wyżej)
- poprawki położenia i typu semaforów wyjazdowych w kierunku Orzesza i Rybnika (przesunięto bliżej głowicy zwiększając dokładność odwzorowania rzeczywistości i zastąpiono semafory proste wychylonymi)
- poprawki w torze odstawczym nr 7, przesunięta Tm4, dodana wykolejnica Wk2
Dodano: 12 Kwietnia 2017, 20:20:53
Dalsze prace nad reelektryfikacją Żor dotarły do ciekawego punktu. Widać go na tym (http://youtu.be/9c-OY_gT1rA?t=49s) filmie po lewej stronie na bramkach. Znajduje się tam wskaźnik We8, z tym że pojawia również na kolejnej bramce. Jak to interpretować?
-
Postęp prac na dzień 15/04:
- zelektryfikowano stację Żory wraz z punktami We8/9, UWAGA!! Usunięte zostały wskaźniki We4 (brak w rzeczywistości)
- wydłużono perony 1 i 2 do rzeczywistych długości
- wstawione wykolejnice (obsługa Wk4 z toru 2a wyłącznie z nastawni, z powodu braku możliwości ręcznego przestawiania na gruncie)
- ponowne zbliżenie semaforów wjazdowych od strony Rybnika do głowicy stacji wraz z przesunięciem W5 (obecnie między głowicą a W5 po torze lewym mieści się lokomotywa luzem, po torze prawym zespół trakcyjny)
- wprowadzona przechyłka na wjeździe z Orzesza
- wprowadzone przechyłki na szlaku do Warszowic
- przechyłki i wskaźniki W11 na szlaku 148 do Suszca.
Pojawił się też niestety jeden minus, ale to już nie zostanie naprawione, mianowicie nieco skażona jest długość stacji na plus.
Dodano: 15 Kwietnia 2017, 18:53:14
Na zakończenie dnia ekipa PKP Energetyka dotarła do podg Suszec Rudziczka, przy okazji człowieki z PKP PLK wkopali słupek na początku LK878.
(https://img.ttsk.ngo/images/2017/04/15/SR.th.png) (https://img.ttsk.ngo/image/UuH3)
-
Jak połączyć obie części pulpitu w jeden?
-
Jak autor wyrazi zgodę mogę wstawić pulpit po mojej edycji która mieści się na 1 ekranie (Rozdzielczość FullHD)
-
Do obecnie dostępnej wersji Żor można takowy dodać. Do nowej mam już pulpit na 4 ekranach, więc jak będzie dopieszczony do końca, to również możesz przeprowadzić taki zabieg.
Dodano: 16 Kwietnia 2017, 17:13:15
Kolejny dzień prac. Trwa elektryfikacja kopalni.
(https://img.ttsk.ngo/images/2017/04/16/Kopalnia.th.png) (https://img.ttsk.ngo/image/VcuC)
Dodano: 16 Kwietnia 2017, 17:56:07
W pierwszym poście pulpit do "starych" Żor w wersji FullHD by Matias00 :)
-
Greg, a otoczenie będzie realne? Chciałbym pojechać w takich krzakach :D
-
Otoczenie w miarę możliwości i czasu się zrobi. I raczej nie będzie to moje dzieło. ;) mój kalkulator na pustyni obecnie ma zadyszkę. Modernizacji jak już gdzieś pisałem nie będzie prędko.
Dodano: 17 Kwietnia 2017, 17:25:50
Święta, święta i po świętach. Z Lanym Poniedziałkiem kończę wieszanie drutów w kierunku Pszczyny. Teraz kolej na tabliczki kilometrażowe. Potem dekoracje świata. :) Zdebu, dalej masz ochotę na zdobienie?
-
Taka ot proteza braku słupka pod wskaźnikami We, spotkacie ją na odg Kleszczów w nowym wydaniu.
(https://img.ttsk.ngo/images/2017/04/21/Beztytulu.th.png) (https://img.ttsk.ngo/image/MvbF)
-
Bardzo fajnie. Milo slyszec ze mimo ograniczeń sprzętowych robota idzie do przodu.
Jak dobrze pójdzie to w połowie Maja, rusza prace nad łącznikiem twoich scenerii z Czechowicami, czyli Pszczyna wraz z Radostowicami na LK148 i Kobiórem na LK1. Podkłady już czekają na ułożenie, no ale najpierw muszę wstępnie ten mój LCS ogarnąć na tyle żeby szlo po nim jedzic ::)
-
Później tylko Chybie i Zabrzeg zrobić, i ta część regionu będzie kompletna. A robota idzie bo na razie sceneria dalej pozostaje względnie pustynna.
-
Mapa Okręg Czechowice Dziedzice ma pkt 0,0,0 dokładnie na rozjazdach podg Ochodza, więc spokojnie można by podciągniąc przynajmniej do Zabrzega.
Przejazd z Czechowic przez Pszczynę do Żor to będzie coś :D
-
Mapa Okręg Czechowice Dziedzice ma pkt 0,0,0 dokładnie na zwrotnicach podg Ochodza, więc spokojnie można by podciągniąc przynajmniej do Zabrzega.
Przejazd z Czechowic przez Pszczynę do Żor to będzie coś :D
A dla chcącego puścić z Dankowic Osob relacji Czechowice-Pszczyna-Żory i ewentualnie puścić do Orzesza :D
I to będzie jazda :D
-
shafter, skoro już o Czechowicach mówisz, to nie kojarzę, aby między między nimi i Ochodzą była SBLka.
-
Mapa Okręg Czechowice Dziedzice ma pkt 0,0,0 dokładnie na rozjazdach podg Ochodza, więc spokojnie można by podciągniąc przynajmniej do Zabrzega.
Przejazd z Czechowic przez Pszczynę do Żor to będzie coś :D
Jak tam się posterunki układają? Przeanalizowałem film od Woku8 (Chybie-Czechowice) i wynika z niego, że, aby utrzymać realne odwzorowanie, od Czechowic trzebaby pociągnąć aż za Chybie. O ile LK93 posiada SBL i można w każdej chwili urwać między Zabrzegiem i Bronowem, tak LK150 i LK693 będą problematyczne.
@niemiec: analizując dalej film od Woku8 :) między Ochodzą a Czechowicami są dwa odstępy.
-
Dobrze wiedzieć. Byłem święcie przekonany, że jest tam półsamoczynna blokada.
-
To jak będzie Pszczyna i Czechowice, to już tylko ciągnąć do Bielska. ☺ Ja z Pawlowicami stoję od paru m-cy. Brak weny,i jakiejs stabilnej wersji... a i nowe gry uprzymilaja mi czas. Zapomnialem juz jak Td2 wygląda. 😅
-
To tak jak ja, nie mam ochoty kompletnie na multiplayera wchodzić. Gra zrobiła się nieprzyjemna, ekipa nie ta sama. Brak przyjemności z gry.
Nawet powstających Czechowic nie mam chęci testować.
-
To jak będzie Pszczyna i Czechowice, to już tylko ciągnąć do Bielska. ☺ Ja z Pawlowicami stoję od paru m-cy. Brak weny,i jakiejs stabilnej wersji... a i nowe gry uprzymilaja mi czas. Zapomnialem juz jak Td2 wygląda. 😅
Jak nie skończymy Pawłowic to *&%$ będzie :P
-
Czechowice już chyba zostaną takie jakie są czyli stacja + 2xpodg, a Zabrzeg z Chybiem lepiej zrobić na osobnej mapie ?
Bardziej mnie interesuje kierunek bielski, jakieś tam prace wstępne przy podkładach chyba kacper dalej robi ;)
-
Zobaczymy jak to wyjdzie ;) Jak będzie trzeba to układ torowy mogę ogarnąć zarówno na scenerii osobnej jak i włączony w Okręg Czechowicki. Wracając do tematu Żor, oto co znaczy dobro matematyki i geometrii (szlak Żory-Orzesze robiony był z "palca" w notatniku z pomiarami na google maps):
(https://img.ttsk.ngo/images/2017/04/22/PalowiceKolonia7.750.th.png) (https://img.ttsk.ngo/image/MLbn)
i położenie przystanku w rzeczywistości:
https://www.bazakolejowa.pl/index.php?dzial=stacje&id=2828&okno=start
-
Jeżeli już się bawić w tabliczki to na "prawdziwych" słupach a nie na generowanych. Ja bym w ogóle skrócił cały ten generowany do jednego-dwóch segmentów a resztę wymienił na ręcznej roboty tory.
-
Otoz to, odcinki autogen max 100m i dalej zwykle tory
-
i zaden nie wjedzie....zapomnieli o problemach z dugimi skladami i crasham bo dlugo przelacza ?i u mnie na LCs wjazdy maja z 1km na polaczenie i tak zostaje co maksymalnie zwiekstza wykorzystanie rozpietosci mapy.
-
W zasadzie jestem w stanie to dość sprawnie ogarnąć, wystarczy wklepać odcinki na wzór już istniejących. Sęk w tym, że ten odcinek i tak jest w lesie, więc tak najzwyczajniej jest prościej i mniej zasobożernie IMO. Kwestia podłączenia została rozwiązana ukrytą TMką kilkaset metrów od początku scenerii. Kolejnym argumentem za pozostawieniem obecnego układu jest w pewnym sensie fikcyjność tego odcinka.
-
i zaden nie wjedzie....zapomnieli o problemach z dugimi skladami i crasham bo dlugo przelacza ?i u mnie na LCs wjazdy maja z 1km na polaczenie i tak zostaje co maksymalnie zwiekstza wykorzystanie rozpietosci mapy.
Co ma długość szlaku generowanego do połaczenia? Musi być tylko bity tor od wjazdu na mapę do semafora ten 1km.
-
Tu masz filmik Chrisa od tylu jakbys jeszcze cos chial podejrzec. Wiem ze wzorujesz sie na jednym od przodu ale od tylu mozesz se podejrzec prespektywe w druga strone ;)
-
i zaden nie wjedzie....zapomnieli o problemach z dugimi skladami i crasham bo dlugo przelacza ?i u mnie na LCs wjazdy maja z 1km na polaczenie i tak zostaje co maksymalnie zwiekstza wykorzystanie rozpietosci mapy.
Co ma długość szlaku generowanego do połaczenia? Musi być tylko bity tor od wjazdu na mapę do semafora ten 1km.
A moim zdaniem nawet te dojazdy do semafora mozna robic dluzsze po 1.5-2km zeby nie bylo tak, ze goscia laczy od razu pod To.
I wtedy odcinek autogen 100m zadziala i nic nie bedzie crashiwac
Sceneria w budowie. Przenoszę na: "W tracie prac" //Marcin S
-
Do czasu zakonczenia prac usuwam załączniki scenerii. Termin udostępnienia nowej wersji pozostaje nieznany.