Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 4 ... 10
1
Scenerie / Odp: Łask - w ramach ŁKA
« Ostatnia wiadomość wysłana przez trichlor dnia Dzisiaj o 14:43:40 »
Sceneria w wersji Bocian

W związku z nadejściem wiosny i przylotem bocianów zamieszczam poniżej zmiany jakie zostały wprowadzone na scenerii do wersji Bocian.

1. Podział stacji na okręgi nastawcze (Łs i Łs1)

2. Dodanie rygli zwrotnicowych.

3. Kotwienie środkowe, odgromniki rożkowe, przewody łączące.

4. Spawn pozostaje na Tm1.

Posterunek z urządzeniami mechanicznymi scentralizowanymi z sygnalizacją świetlną. Osobny pełniące dyżur muszą się "ogarniać" po podziale na okręgi nastawcze. Nadal pozostaje obsługa blokad w zakładce systemu SWDR4. Poprawki sczytywania semaforów na szlakach umożliwiły poprawne działanie blokady w kierunku szlaku Gw (nie będzie już wcześniej zwalniało szlaku zanim pociąg nie minie semafora wjazdowego).



2
Scenerie / Odp: Chełmik Wołowski
« Ostatnia wiadomość wysłana przez skrzacik1231 dnia Dzisiaj o 14:37:50 »
nowa wersja juz tak szybko wychodzi? jak pdo koniec Listopada wyszła 3.1
3
Scenerie / Odp: Chełmik Wołowski
« Ostatnia wiadomość wysłana przez babisz_fajny dnia Dzisiaj o 14:32:08 »
poprawi sie przy nadchodzacej niedlugo nowej wersji symulatora, wiec jak ktoś coś to nie mowic bo zostanie poprawione.
4
Scenerie / Odp: Chełmik Wołowski
« Ostatnia wiadomość wysłana przez skrzacik1231 dnia Dzisiaj o 14:31:05 »
Babisz Sceneria jest ok tylko jest jeden problem. A mianowicie Lewitujący Kilometraż
5
Scenerie / Odp: Zgierz Kontrewers
« Ostatnia wiadomość wysłana przez trichlor dnia Dzisiaj o 14:09:43 »
Sceneria w wersji Bocian

W związku z nadejściem wiosny i przylotem bocianów zamieszczam poniżej zmiany jakie zostały wprowadzone na scenerii do wersji Bocian.

1. Dedykowana nastawnia dysponująca wraz z wyposażeniem oraz dedykowanym pulpitem kostkowym

2. Dedykowana nastawnia wykonawcza.

3. Linie Potrzeb Nietrakcyjnych.

4. Odgromniki rożkowe.

5. Drobna korekta wizualna pulpitu kostkowego.

6. Wydłużenie szlaku Zg i poprawne działanie SSP na tym szlaku w obu kierunkach.

Spawny (oba na torze nr 3)

Semafor D: EZT
Semafor P: POSP i TOW
6
Dyskusje / Odp: System bookingowy DR
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mikolaj7012 dnia Dzisiaj o 12:36:35 »
Nie zupełnie shafter, wystarczy dogadać się z kimś za kogo chcemy wejść na podmianę jakieś 15 minut przed czasem. Uzgodnić kiedy wychodzi a wchodzę ja. Nie ma tutaj konieczności zmiany statusu. Kwestia ludzi którzy w ten sposób postępują. Od Żaby mamy system w którym pociąg który stoi podłączy się ponownie po timeoucie. Więc restart scenerii nie równa się konieczności wyjścia mechanika i ponownego dołączenia. Kwestia 3-4 minut, szybka podmiana i po sprawie, mechanicy podłączą się w tym samym miejscu. Tutaj problemem jest komunikacja bo jeśli kogoś nie ma na ts3, to jedyny sposób dowiedzenia się o podmianę z daną scenerią to SWDR z którego dostęp masz tylko spod komendy /swdr ale tutaj musisz być na jakiejś stacji jakimś składem lub poprzez prośbę innego dyżurnego który na ts3 jest obecny.

Zawodzi komunikacja, bo gdyby była możliwość odezwania się do dyżurnego niebędącego na ts3 bezpośrednio do SWDR sprawa była by prostsza i łatwiejsza i być może takich sytuacji by nie było.

Ts3 na pewno rozwiązał by multum problemów, ale wiadomo że raczej nie wróci
7
Multimedia z rozgrywki / Odp: Galeria screenów
« Ostatnia wiadomość wysłana przez RobsonPL453 dnia Dzisiaj o 11:07:58 »
8
Dyskusje / Odp: System bookingowy DR
« Ostatnia wiadomość wysłana przez badcookie66 dnia Dzisiaj o 10:51:16 »
Nie zupełnie shafter, wystarczy dogadać się z kimś za kogo chcemy wejść na podmianę jakieś 15 minut przed czasem. Uzgodnić kiedy wychodzi a wchodzę ja. Nie ma tutaj konieczności zmiany statusu. Kwestia ludzi którzy w ten sposób postępują. Od Żaby mamy system w którym pociąg który stoi podłączy się ponownie po timeoucie. Więc restart scenerii nie równa się konieczności wyjścia mechanika i ponownego dołączenia. Kwestia 3-4 minut, szybka podmiana i po sprawie, mechanicy podłączą się w tym samym miejscu. Tutaj problemem jest komunikacja bo jeśli kogoś nie ma na ts3, to jedyny sposób dowiedzenia się o podmianę z daną scenerią to SWDR z którego dostęp masz tylko spod komendy /swdr ale tutaj musisz być na jakiejś stacji jakimś składem lub poprzez prośbę innego dyżurnego który na ts3 jest obecny.

Zawodzi komunikacja, bo gdyby była możliwość odezwania się do dyżurnego niebędącego na ts3 bezpośrednio do SWDR sprawa była by prostsza i łatwiejsza i być może takich sytuacji by nie było.
9
Dyskusje / Odp: System bookingowy DR
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mikolaj7012 dnia Dzisiaj o 10:46:19 »
Ale przyjrzyjcie się sytuacji ruchowej teraz. Najczęściej oblegane scenerii i tak mają podmianki praktycznie od ręki, od minuty do max pięciu.

Skoro podmiany są od ręki, to po co bezsensowna blokada generowania RJ na "niedługo kończy", skoro i tak będzie dyżurny na podmianę ?

Tutaj tracimy masę przepustowości i zabawy, bo każdy DR musi zaczynać "budowanie" rozkładu od zera.
I tu masz rację w 100 procentach. Bo większość dyżurnych chce dokończyć to i czeka na tej 1 opóźniony pociąg.

Po drugie nie ma podmian od ręki bo dyżurni często są ustwani np do 19:30 Jest 19:20 szykuje się  o będzie fajna stacja wolna. A okazuje się że przez to ,że inni dyżurni się przedłużyli to i on się przedłuży. I jest w tedy przysłowiowa pupa.

Po trzecie uważam że jest to super pomysł  , bo było by mniej stacji na nk i lepiej swdr by mógł generować .Powdowane by to było że wiedział  by że na stacji ktoś będzie siedział.

A po czwarte często jest tak że prosisz dyżurnego aby się przedłużył, żeby jak wejdziesz miał dużo rj. Nie spotkałem dyżurnego, który by na to poszedł
10
Hyde Park / Odp: "Trainspotting" - fotografia kolejowa
« Ostatnia wiadomość wysłana przez lucznik49 dnia Dzisiaj o 09:29:03 »
Ol49-69 z Parowozowni Wolsztyn prowadzi pociąg specjalny w ramach wydarzenia "Wielkopolski Pociąg do Niepodległości".
Zdjęcia wykonane na Dworcu Letnim w Poznaniu (peron 4b).


Strony: [1] 2 3 4 ... 10