Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Pomoc techniczna / Odp: Wszystko co potrzebne do uruchomienia symulatora
« Ostatnia wiadomość wysłana przez _mmatek dnia Wczoraj o 22:45:02 »
Zainstaluj na tym co masz najwięcej miejsca, z linku który ci podałem. Daj znać czy poszlo
2
Pomoc techniczna / Odp: Wszystko co potrzebne do uruchomienia symulatora
« Ostatnia wiadomość wysłana przez PracownikPKP dnia Wczoraj o 22:06:44 »
Wystarczająco raczej
3
Pomoc techniczna / Odp: Wszystko co potrzebne do uruchomienia symulatora
« Ostatnia wiadomość wysłana przez _mmatek dnia Wczoraj o 20:41:42 »
To okno ci wyskakuje jak klikasz „pobierz”? Ile masz miejsca na dysku?

Odinstaluj to co masz i spróbuj jeszcze raz pobierając to:
https://td2.info.pl/ogloszenia/najnowsza-wersja-td2/
4
Pomoc techniczna / Odp: Wszystko co potrzebne do uruchomienia symulatora
« Ostatnia wiadomość wysłana przez PracownikPKP dnia Wczoraj o 20:04:34 »
O tak. Jest progress. Tylko nie mogę pobrać wersji symulatora :P jak wchodzę w pobieranie to nie mogę coś pobrać.
5
Pomoc techniczna / Odp: Wszystko co potrzebne do uruchomienia symulatora
« Ostatnia wiadomość wysłana przez _mmatek dnia Wczoraj o 17:35:19 »
To spróbuj to samo co napisałem wyżej, tylko z tą wersją
https://www.microsoft.com/pl-pl/download/details.aspx?id=42642
6
Pomoc techniczna / Odp: Wszystko co potrzebne do uruchomienia symulatora
« Ostatnia wiadomość wysłana przez PracownikPKP dnia Wczoraj o 17:19:26 »
Nic nie działa. Ręce mi opadają :P to pojeżdżono he
7
Pomoc techniczna / Odp: Wszystko co potrzebne do uruchomienia symulatora
« Ostatnia wiadomość wysłana przez _mmatek dnia Wczoraj o 17:00:53 »
Spróbuj jeszcze pobrać ten:
https://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=17718

po pobraniu odłącz internet, uruchom instalator jako administrator (prawym przyciskiem myszy) i sprawdź czy pójdzie
8
Pomoc techniczna / Odp: Wszystko co potrzebne do uruchomienia symulatora
« Ostatnia wiadomość wysłana przez PracownikPKP dnia Wczoraj o 16:48:13 »
Nic nie mogę ściągnąć, zainstalować. Nie mam już pomysłów :(
9
Pomoc techniczna / Odp: Wszystko co potrzebne do uruchomienia symulatora
« Ostatnia wiadomość wysłana przez _mmatek dnia Wczoraj o 16:36:27 »
To spróbuj jeszcze stąd

https://www.microsoft.com/pl-pl/download/details.aspx?id=3556

Nie możesz zainstalować tzn co? Jaki masz komunikat przy instalacji Net Frameworka?

Musisz wziąć pod uwagę, ze Microsoft zakończył już support Windwosa 7 i możesz tylko sprawdzić czy masz ostatnią aktualizację.
10
Pomoc techniczna / Odp: Wszystko co potrzebne do uruchomienia symulatora
« Ostatnia wiadomość wysłana przez PracownikPKP dnia Wczoraj o 16:06:52 »
Nic mi nie działa. Nie mogę zainstalować ani tego ani tego NET.framework. Mam win7 64bit
Strony: [1] 2 3 ... 10