Hejka, przychodzę z małym problemem, który jest dla mnie dość sporawym i irytującym zaskoczeniem. Grając sobie ostatnio w tedeka na laptopie, zauważyłem znaczne spadki wydajności podczas przejazdu przez stacje - dziś udało mi się w końcu dojść, że gdy renderują mi się podrozjazdnice z kabiny (tuż przed wjazdem na głowicę), symulator zaczyna strasznie klatkować, szczególnie przy ich większej ilości. Kiedy zacząłem opuszczać rejon z rozjazdami (tzn. przestałem je widzieć na kamerze) lagi ustały momentalnie i fpsy wróciły do wartości wysokich. Problem taki miałem na obu głowicach m.in. w Tomysłowie czy Ligocie Trzeszczach. Przybliżanie kamery (a więc wymuszenie wczytania większej ilości podrozjazdnic przy tym) tylko potęgowało ten efekt. Jakieś rady, ktoś się z tym spotkał? Takiego problemu nie mam na PC lub nie dojrzałem go aż tak mocno
Specyfikacja laptopa: i5-11320H, RTX 3050 laptopowy, 16GB RAM, Ideapad Gaming 3 15IHU6, ustawienia TDka domyślne ultra, ustawienia z panelu nvidia w galerii niżej (myślę, że szkopuł może być gdzieś tutaj). Sterowniki aktualizowane.
~KMS