Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Multimedia z rozgrywki / Odp: Galeria screenów
« Ostatnia wiadomość wysłana przez MikiKox dnia Wczoraj o 00:19:11 »
Pociąg EIE 1650 relacji Łęka - Tomysłów podczas postojów oraz na stacji końcowej realizując najdłuższy dotychczasowy rozkład jazdy o długości 415,73km.




2
Dyskusje / Odp: Telefonia SIP
« Ostatnia wiadomość wysłana przez korzeniewski366 dnia 10 Maja 2024, 21:23:13 »
Sam pomysł nie jest zły a nawet popieram, ale kupowanie specjalnie telefonu żeby skorzystać z takiej funkcji może mieć małe zainteresowanie dlatego ja zaproponował bym możliwość używanie zwykłego mikrofonu komputerowego. Co do samego pomysłu telefonu to widzę 3 propozycję które chciał bym przedstawić:

I.   Model telefonu w nastawni pełno funkcjonalny (jedyny problem jaki widzę to użytkowanie go podczas ruchu żeby było wygodnie dla dyżurnych)
II.  Umieścić funkcje telefonu w SWDR coś jak w ISDR  (łatwiejszy w użytkowaniu dla użytkowników)
III. Częściowo wykorzystanie pomysłu autora wątku oraz jedna z moich propozycji - oczywiście o ile technicznie idzie to jakoś pogodzić 
oczywiście w obu przypadkach dyżurny powinien mieć wybór czy chce komunikować się głosowo z innymi dyżurnymi.

Wiesz, no takie telefony na prawdę nie są drogie, a na pewno nie jeden zapaleniec kolei by sobie taki sprawił jeśli pomysł doszedł by do skutku, poza tym można je normalnie traktować jako stacjonarne, one zazwyczaj obsługują kilka lini na raz,  sam mam taki w domu i jestem bardzo zadowolony, a ideą tego pomysłu jest właśnie to ze jest to fizyczne urządzenie, a nie kolejne przeklikiwanie sie pomiędzy kartami żeby połączyć sie z innym DR. Masz ruch na stacji, podnosisz telefon wciskasz guzik i informujesz innego DR co odjechało. Nie jest to łatwiejsze i ciekawsze? Wracając do tematu że nie każdy by chciał sobie taki kupić, tak jak napisałem w pierwszym poście, końcowy użytkownik miał by 3 rozwiązania takiej komunikacji, Właśnie taki telefon stacjonarny lub smartfon z zainstalowaną apką która łączy się z tym systemem lub aplikacja na komputerze. Z wszystkich tych 3 urządzeń można się połączyć a dwie ostatnie możliwości są całkowicie darmowe (z resztą to może być i nawet jakiś stary telefon z androidem z dostępem do wifi) . Mi właśnie chodziło o to żeby to było fizyczne urządzenie, ale twój drugi punkt też jest ciekawy.

3
Dyskusje / Odp: Telefonia SIP
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Rendzi20 dnia 10 Maja 2024, 20:35:13 »
Sam pomysł nie jest zły a nawet popieram, ale kupowanie specjalnie telefonu żeby skorzystać z takiej funkcji może mieć małe zainteresowanie dlatego ja zaproponował bym możliwość używanie zwykłego mikrofonu komputerowego. Co do samego pomysłu telefonu to widzę 3 propozycję które chciał bym przedstawić:

I.   Model telefonu w nastawni pełno funkcjonalny (jedyny problem jaki widzę to użytkowanie go podczas ruchu żeby było wygodnie dla dyżurnych)
II.  Umieścić funkcje telefonu w SWDR coś jak w ISDR  (łatwiejszy w użytkowaniu dla użytkowników)
III. Częściowo wykorzystanie pomysłu autora wątku oraz jedna z moich propozycji - oczywiście o ile technicznie idzie to jakoś pogodzić 
oczywiście w obu przypadkach dyżurny powinien mieć wybór czy chce komunikować się głosowo z innymi dyżurnymi.
4
Dyskusje / Odp: Telefonia SIP
« Ostatnia wiadomość wysłana przez D3lfin dnia 10 Maja 2024, 19:12:02 »
Brzmi bardzo fajnie i takie rozwiązanie mi, jako szaremu graczowi i dyspozytorowi bardzo się podoba. Na pewno super propsik za wspomnienie o tym dla Ciebie. :)
5
Dyskusje / Odp: Telefonia SIP
« Ostatnia wiadomość wysłana przez xoorbes dnia 10 Maja 2024, 18:48:56 »
pomysł ciekawy, koszty realizacji to nie problem, w szczególności, że jest bezpłatne oprogramowanie do realizacji serwera SIP, a dzwonić można z aplikacji z telefonu komórkowego. Tradycyjnie brakuje tylko rąk do pracy. Zapisuję.
6
Dyskusje / Odp: Telefonia SIP
« Ostatnia wiadomość wysłana przez robsonista dnia 10 Maja 2024, 18:46:56 »
Fajny pomysł, ale przecież od tego jest TS. Z resztą, raczej nikt by nie kupował osobnego telefonu tylko do takich rozmów, już prędzej proponowana przez Ciebie apka zdałaby egzamin, choć za to też przecież są koszty(i to dość spore).
Najrozsądniejszym(choć może nie najprostszym) rozwiązaniem jest chyba umieszczenie takiego telefonu w nastawni, tak jak to w Simrailu zrobili. Pytanie tylko: po co skoro mamy TS-a? Wiesz, ja też miewam ciekawe sny, ale nie wszystkie są realne ;D .
7
Dyskusje / Idea/Pomysł: Telefonia SIP
« Ostatnia wiadomość wysłana przez korzeniewski366 dnia 10 Maja 2024, 18:14:08 »
Hej, Wyśnił mi się taki pomysł... Telefonia SIP. A mianowicie... Każda ze stacji miała by przypisany swój numer telefonu na stałe. Osoba logująca się na stację posiadająca odpowiedni telefon wpisuje w ustawieniach telefonu dany numer telefonu ze stacji na której dyżuruje. W SWDR był by jakiś np. znacznik że dana osoba korzysta właśnie z takiego rozwiązania. Moje zdanie jest takie, ze takie rozwiązanie było by dużo fajniejsze niż discord, bo fajnie to wygląda, połączenia nie są zrywane a zestawiane w ułamku sekundy, nie trzeba przeklikiwać żeby  połączyć się ze stacją tylko wciskamy klawisz i jesteśmy na łączu. No a przede wszystkim świetnie by to wyglądało, wprowadziło by to takie bardziej urealnienie rozgrywki. Koszta:
Połączenia w sieci są darmowe miedzy telefonami IP
Utrzymanie numeru na miesiąc kosztuje 1.23zł
Koszt używanego telefonu to ok 80zł, przykładowe zdjęcie poniżej,
Osoby które by nie chciały kupować telefonu mogą zainstalować na własnym smartfonie darmową apkę która działa jak telefon SIP lub wirtualny telefon na kompie.
Oczywiście zaraz się pojawią komentarze że za co administracja ma to utrzymywać... Proste, osoby chcące korzystać z takiego rozwiązania wpłacają do administracji np, 20 zł miesięcznie.  Takie coś al'a abonament. (Ja osobiście bym się skusił)

Co do szczegółów technicznych itp by trzeba było się przyjrzeć takiemu rozwiązaniu trochę bardziej, oczywiście jeśli ktoś był by chętny może postawić samemu taki serwer Telefonii i opłata miesieczna za utrzymanie numeru nie była by pobierana, tylko wtedy cała kasa z "abonamentu od graczy" leci do admina właśnie takiego systemu.  Może coś typu freebpx??


Może komuś się takie rozwiązanie spodoba i warto by było pomyśleć...
Pozdrawiam

 
8
Do pobrania / Odp: Włoszczowa Północ - Projekt CMK
« Ostatnia wiadomość wysłana przez emik dnia 09 Maja 2024, 21:01:17 »
Przejrzałem ostatnie 100 zgłoszeń i na ich podstawie oraz informacjach ze społeczności jakie do mnie docierały na przestrzeni ostatnich kilku m-cy, na BL trafili:

  • DANIELEK912
  • DABROWSKI81
  • nost1c

Obecnie sceneria pozostaje dostępna od 7 poziomu.
9
English Boards / Talk/Rozmowa: how to fix the problem of the driver-station ratio?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Nitrodanni123 dnia 09 Maja 2024, 13:44:36 »
Dear Community,

during the last couple of months, I have noticed that the ratio between drivers and stations is alarmingly low. I remember "the good old times™" where it was usual to have 2x twice as many drivers as dispatchers.

In this thread I want to discuss and hear your ideas on what can be done to bring the ratio back up.

I for my part also see a big problem in opening multiple stations at once. Because now, the person opening multiple sceneries maybe has more to do, but it takes away work and gamefun from all the other dispatchers as there is less traffic for them and also for the drivers, as they mostly travel on empty rails, rarely encountering other trains than themselves. The big sellingpoint of TD2 for me is, that every action you have on the rail, every signal and every train is controlled by a real person and not a computer. But travelling on empty tracks takes away that magic for me. At this point, for me, there is little reason to launch the game, since I can also play a singleplayer game and have more or less the same experience.

But how do we fix the problem?

I have some Ideas, maybe the developers notice the thread and see the problem and can take some inspiration from:

- I was thinking about adding a notification in the game, that tells people that when the ratio starts to get out of hand, that now there are enough Sceneries online and some drivers are needed (and vice versa).
- Maybe even make it impossible to open a station when there are already as many sceneries as drivers.
- Limit the possibility of opening multiple stations (only 1 maybe 2 stations per person)
- have some other bonus system that rewards people that drive when theres to many stations and not enough drivers and vice versa
10
Pozostała twórczość / Warsztaty / Odp: Tabela prędkości i długości szlaków scenerii
« Ostatnia wiadomość wysłana przez XxProGamer2000xX dnia 09 Maja 2024, 13:11:05 »
Szlak Kr w LCS Grodzisk Mazowiecki ma vmax 200, tak samo jak Szlak Ps na Włoszczowej, Kn i GWŁ na Psarach oraz Zw i i PS na Górze Włodawskiej
Strony: [1] 2 3 ... 10