Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Do pobrania / Odp: Łebnino
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Szpakuss dnia Dzisiaj o 14:14:59 »
WK1 i WK2 kompletnie nie reagują na przełożenie [nie wiem czy tylko ja tak mam], mają dosyć nietypową teksturę [zdjęcia poniżej], relog scenerii nic nie dał.
2
Dyskusje / Odp: Nowe możliwości poruszania się w symulatorze.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez tokirium dnia Wczoraj o 12:20:26 »
To może wspomnę o mojej propozycji udoskonalenia teleportacji dyżurnego o możliwość definiowania i edytowania własnych punktów teleportacji w trakcie gry. Jeśli komuś nie wystarczałyby te przewidziane przez autora scenerii, bo np. chciałby stanąć w miejscu gdzie miałby lepszy widok na szlak, czy kontrolować spawnowane składy, manewry itp., to mógłby sobie zapisać miejsce w którym stoi jako nowy punkt teleportacji i nadać mu nazwę. Konfiguracja ich zapisywałaby się w jakimś pliku tekstowym w folderze scenerii, dzięki czemu łatwo byłoby sobie przywrócić oryginalne ustawienia jak się przekombinuje za bardzo.
3
Multimedia z rozgrywki / Odp: Galeria screenów
« Ostatnia wiadomość wysłana przez MaciejakS dnia Wczoraj o 09:41:51 »
Czy ten przełącznik poprawiający skalę renderowania zawsze tam był w tych ustawieniach? Korzystam z Symulatora z 7 lat i nigdy tego tam nie widziałem  ::)





Od razu lepiej to wygląda  8)
4
Hyde Park / Odp: "Trainspotting" - fotografia kolejowa
« Ostatnia wiadomość wysłana przez robsonista dnia 30 Kwietnia 2024, 20:33:13 »



EP09-001 z TLK Lubomirski z Kołobrzegu po przywiezieniu mnie z Malborka kończy bieg na Krakowie Głównym. Po wyjściu pasażerów skład udał się do lokomotywowni Kraków-Prokocim.


5
Pozostała twórczość / Warsztaty / Odp: Tablice TD2 - Symulator Tablic Zbiorczych
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Thundo dnia 30 Kwietnia 2024, 18:31:03 »
Bry!

Dzisiaj tablice-td2 zostały zaktualizowane do wersji v1.5.0

Nowości:
- dodanie historii rozkładów (patrz niżej)
- nowy wygląd tablic - wyciąg z RJ
- nowa podstrona "apidata"
- wsparcie generowania PDFów dla plakatowych rozkładów jazdy

Usprawnienia:
- "pływające" menu (przy przewijaniu strony)
- fix wyświetlania nazwy scenerii na plakatach (jeśli brak pociągów w rozkładzie)
- fix rozdzielczości 1366p
- fix godzin na plakatach (usunięcie "0" na początku godziny)
- szybsze wczytywanie/przeładowywanie się listy rozkładów
- usunięcie oznaczenia "przesyłka konduktorska" z pociągów służbowych (@Pepsi2026)

W wersji 1.5.0 dodałem możliwość wyświetlenia rozkładów historycznych:
- aktualnie trwających dla których został stwierdzony odjazd ze scenerii
- wypełnionych (maszynista zakończył RJ)
- porzuconych (maszynista nie dojechał do scenerii końcowej)

Domyślnym ustawieniem wyświetlania historii RJ jest pokazywanie aktualnie trwających oraz wypełnionych RJ. Wybór daty oraz w/w opcji znajduje się w drugiej karcie menu.

Pojawiła się także nowa podstrona "apidata", której główny celem jest ułatwienie szukania danych w API tablic-td2 (np. nazw/numerów pociągów). Podstrona ta jest dostępna pod linkiem tablice-td2.web.app/apidata.

Oprócz powyższych nowości dodałem wsparcie dla generowania plików .pdf dla plakatów - oznacza to, że przy "drukowaniu" strony i zapisaniu jej jako PDF zachowany zostanie format plakatowego rozkładu jazdy.

Z tego miejsca także jeszcze raz chciałbym podziękować @Stasiu oraz @Pepsi2026 za czuwanie i aktualizacje bazy pociągów, a także @Spythere za pomoc przy implementacji modułu historii




Wyciąg z rozkładu jazdy




Wygenerowany rozkład plakatowy w formie PDF
6
Pomoc techniczna / Odp: Mocny spadek wydajności przy wczytanych podrozjazdnicach
« Ostatnia wiadomość wysłana przez A17PL dnia 30 Kwietnia 2024, 12:32:44 »
Jeżeli twierdzisz że może być coś z modelem podrozjazdnic, to wydaje mi się że powinieneś opisać problem i obserwację na Gitlabie. Jest on do zgłaszania błędów i bugów. :)
7
Dyskusje / Odp: Nowe możliwości poruszania się w symulatorze.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Draniu dnia 29 Kwietnia 2024, 22:03:58 »
W trybie dyżurnego jeszcze rozumiem szybkie bieganie czy teleportację. Na większych sceneriach to zdecydowanie pomaga ba myślę że jest to raczej niezbędne. Ale maszyniście to zupełnie nie jest potrzebne. Po co i do czego ? Do biedronki czy innej zabki wystarczy zwykły bieg :P Końcówki włączyć czy pobiec w krzoki tez można normalnie.. Nie dosyc ze zupełnie nie potrzebne to w dodatku jeszcze bardziej nierealne.

Także nie psujcie tego symulatora zbędnymi pierdołami. Ciekawsze by było wsiadanie do np loka stojącego na szopie np będąc na scenerii :P Przyjeżdżamy np kiblem wysiadamy i bez relogow wchodzimy sobie do jakiegoś EU palimy brykę kompletujemy pudla i ogień na tłoki... Zamiast fruwania...
8
Multimedia z rozgrywki / Odp: Galeria screenów
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Michal376442 dnia 29 Kwietnia 2024, 18:55:30 »
Siódemka 389 z pośpiesznym oczekuje podania wjazdu
9
W trakcie prac / Odp: Projekt - Łódzka Kolej Aglomeracyjna
« Ostatnia wiadomość wysłana przez damianml dnia 29 Kwietnia 2024, 18:23:19 »
Szybki post updatowy, dziś bez screenów.

LK131:
Zduńska wola/Karsznice/Dionizów/Gajewniki - po 1 sprawdzaniu I etapu, na ten moment u 2 sprawdzającego
Kozuby, Etap 3,
Kraski Etap 3,
Kłudna Etap 3,
Dąbie Nad Nerem, Etap 1, poprawki 1 sprawdzającego
Chociw Łaski, Etap 1, na ukończeniu. Oczekujemy na schematy.

Węzeł Łódzki:

Łódź Widzew - Powolutku sobie dłubiemy. Na razie mamy kilka innych projektów do ukończenia
Łódź Olechów - Tu podobnie, oczekujemy na izolacje
Łódź Chojny - Oczekujemy na schemat i wyjście z etapu 1

LK-1
Skierniewice - Trwają poprawki sieci, jeszcze trochę zajmą, w planach dodawanie nowych bocianów na sieci etcetera.
Rokiciny,Baby - Etap 3, prace na razie oczekują.

LK-14
Łask - Będzie update otoczenia, jednakże nadal pozostaje w starym stylu, oczekuje na prace.

10
Dyskusje / Odp: Nowe możliwości poruszania się w symulatorze.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez xoorbes dnia 29 Kwietnia 2024, 14:17:59 »
Na temat kamer powiedziano i napisano już wiele, większość pomysłów zebrana jest w tym tikecie zbiorczym. Być może jakiś 'tryb fotograficzny' by się przydał do screenów. Daleki jednak jestem od takiego trybu dostępnego w trakcie jazdy. Bardziej widziałbym to jako mozliwość zalogowania się do (dowolnej) sesji multilayer jako 'widz'. Taki tryb mógłby mieć włączone 'latanie', być może postać wtedy mogłaby być niewidoczna dla innych gdy odrywa się od gruntu. W sumie, przy teleportacji z jednej nastawni na drugą, też można by wyłączać widoczność postaci... Taki tryb być może przydałby się też trenerom i moderatorom :D

Co do prędkości 'biegania', zdecydowanie tylko w dół, ewentualnie tryb 'rower' ;-) ale wtedy tylko po utwardzonej teksturze między nastawniami - zamiast teleportacji. Scenerii gdzie DR musi ręcznie przestawiać zwrotnice dla przebiegów pociągowych jest bardzo mało i są one niewielkie, więc nie stanowi to problemu. Wszelkie bocznice obsługuje sobie mechanik zazwyczaj, ewentualnie autor scenerii może tam poustawiać punkty do teleportacji jeżeli uzna, że jest to niezbędne. Zastąpienie tego turbo dyżurnym, nie jest moim zdaniem rozwiązaniem.
Strony: [1] 2 3 ... 10