Ostatnie wiadomości

Strony: 1 [2] 3 4 ... 10
11
Multimedia z rozgrywki / Odp: Galeria screenów
« Ostatnia wiadomość wysłana przez marbas83 dnia Wczoraj o 09:42:58 »
12
Multimedia z rozgrywki / Odp: Galeria screenów
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Michal376442 dnia Wczoraj o 09:21:50 »
ET22 677 z składem beczek z Płocka nabiera prędkości. Wzorowane na rok 2010

13
Do pobrania / Odp: Zielona Góra Główna
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mateusz16 dnia 13 Maja 2024, 21:09:17 »
Również podczas swoich służb miałem zgłaszane przez maszynistów, że pomimo podania wolnej drogi na semaforze wjazdowym P, nie świeciła tarcza ostrzegawcza tego semafora.
Dodatkowo uważam, że pociągi towarowe o masie większej niż 2500t nie powinny wjeżdżać do Zielonej Góry. Kilkukrotnie zauważyłem, że maszyniści o pociągach cięższych niż 2500t nie potrafią podjechać pod górkę (sytuacja dotyczy szlaku NE i CZ). 
14
Launcher / Odp: Brak możliwości wstrzymania pobierania
« Ostatnia wiadomość wysłana przez xoorbes dnia 13 Maja 2024, 20:55:29 »
dlatego możesz skorzystać z torrenta i pobierać tyle ile w danej chwili potrzebujesz.
15
Launcher / Odp: Brak możliwości wstrzymania pobierania
« Ostatnia wiadomość wysłana przez trainfun09 dnia 13 Maja 2024, 20:55:05 »
Możesz pobrać torrentem, tam masz opcję pobierania na raty. Poradnik w ogłoszeniach.
16
Launcher / Issue/Problem: Brak możliwości wstrzymania pobierania
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ponury_Grzybiarz dnia 13 Maja 2024, 20:36:11 »
Launcher nie przewiduje opcji pobierania na raty. Internet mam taki jaki mam, słaby. Grać na nim można bez problemu (ping krótki, ale przepustowość bardzo niska), ale pobranie kilku GB wymaga przemyślenia tematu, bo obciąża sieć zauważalnie. Brak zdolności zapisania częściowego postępu powoduje, że praktycznie cały dzień muszę zarezerwować i prawie nie korzystać z sieci. W kontekście przeciążonych mirrorów generuje to dodatkowy, niepotrzebny ruch. Nieudana próba skutkuje zmarnowaniem zużytego transferu, bo plików tych nie ma.
17
Multimedia z rozgrywki / Odp: Galeria screenów
« Ostatnia wiadomość wysłana przez trainfun09 dnia 13 Maja 2024, 15:41:15 »
Tady je Krnów, tady je Krnów. Rychlík do stanice Aleksandrów Kujawski přes Czermin, Żory, Perzów stojí na první koleji u druhého nástupiště. Odjezd vlaku je naplánován na 13:11.

18
Pozostała twórczość / Warsztaty / Odp: Tabela prędkości i długości szlaków scenerii
« Ostatnia wiadomość wysłana przez frozen_bok_yt dnia 13 Maja 2024, 14:51:12 »
Ze względu na nową aktualizację Stacjownika 1.24.0, na którym wprowadzono możliwość filtrowania stacji w/g prędkości, moja tabela zostanie nieaktualna/wycofana. Szczegóły w samej tabeli u góry. Więc wątek do zamknięcia. P.s. zmniejszanie mojej reputacji jest zabronione. P.p.s przepraszam jeśli napisałem nonsens. Pozdrawiam.
19
Ogłoszenia / Info: TrainDriver2 2024.1.1 "Byk"
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Marcin_S dnia 13 Maja 2024, 12:19:42 »
Szanowni Użytkownicy!

Po długich, kilkumiesięcznych pracach i rozlicznych poświęconych godzinach, oddajemy w Wasze ręce nową wersję symulatora 2024.1.1 o nazwie “Byk”. Najważniejszymi nowościami w niej zawartymi są oczywiście nowa lokomotywa ET22, która uświetni i urozmaici nasze wirtualne szlaki (o czym więcej poniżej), a także kilka nowych bądź odświeżonych wagonów towarowych: cysterny typu 445Rb (Zans) i typu WB117 (Zags), wagony samowyładowcze typu 418Va (Ua) i 418Vb (Fas), a także wagon zbiornikowy typu 408S (Uacs). Kolejnymi istotnymi zmianami są nowości w fizyce, a mianowicie przejście na nowe skrypty fizyki silników elektrycznych, z odświeżonymi parametrami do wyliczania natężenia prądu oraz siły trakcyjnej, a także dodana realistyczna symulacja poślizgu zestawów kołowych, przez co przekroczenie maksymalnej siły tarcia spowoduje utratę przyczepności i rolowanie osi. Ponadto, udało się poprawić występujący od ostatniej wersji błąd powodujący teleportację wagonów widoczną u maszynisty po odłączeniu się od wagonów - metoda synchronizacji sieciowej i aktualizacji pozycji wózków i nadwozi pojazdów zostały odpowiednio przepisane i zoptymalizowane. Oprócz tego w tej wersji znalazły się różne mniejsze modele, zmiany oraz liczne drobne poprawki. Pełen changelog można znaleźć pod tym linkiem .

Dla ciekawych opiszemy w skrócie lokomotywy ET22 (201E). Są to ciężkie, 6-osiowe lokomotywy przeznaczone zasadniczo do prowadzenia pociągów towarowych, ze względu na dość uniwersalną charakterystykę trakcyjną i szybkość konstrukcyjną do 125km/h, mogą być wykorzystane również do prowadzenia pociągów pasażerskich. Geneza jej projektu leży w rosnącym zapotrzebowaniu na towarowe lokomotywy elektryczne, które wystąpiło na początku lat 60 ubiegłego wieku. Została zaprojektowana przez Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Pojazdów Szynowych w Poznaniu. W trakcie jej 20-letniej produkcji w zakładach PAFAWAG we Wrocławiu wytworzonych zostało 1207 sztuk, z czego 1184 trafiło na potrzeby PKP, a pozostałe dla Maroka. Na przestrzeni lat przechodziły one różne modernizacje, takie jak wymiana reflektorów, montaż klimatyzacji czy wymiana pantografów.

Kilka podstawowych danych technicznych:
Układ osi: C0’ C0’
Długość ze zderzakami: 19240mm
Średnica kół na okręgu tocznym: 1250mm
Masa w stanie służbowym: 120t
Najmniejszy dopuszczalny promień łuku: 120m
Napięcie zasilania: 3kV
Najniższe napięcie zasilania: 2kV
Najwyższe napięcie zasilania 3,6kV
Liczba silników trakcyjnych: 6
Moc ciągła: 3MW
Liczba stopni rozruchowych (ukł. szeregowy): 21
Liczba stopni rozruchowych (ukł. szereg.-równo.): 15
Liczba stopni rozruchowych (ukł. równoległy): 12
Liczba stopni bocznikowania uzwojeń wzbudzenia: 6
System rozrządu: pośredni-stycznikowy

Warto nadmienić, że, podobnie jak EP09, lokomotywa ta jadąc luzem posiada dostateczną masę hamującą, więc może jechać z maksymalną rozkładową prędkością 125 km/h.

W pracach nad lokomotywą ET22 brali udział:
Przygotowywanie dokumentacji, pomiary, zdjęcia referencyjne - xoorbes, Marcin_S , Sabyryn
Model 3D lokomotywy, kabin i innych elementów - Marcin_S
Model 3D wózka - chudya
Malowanie - Krzys292
Fizyka, sterowanie i pomoc merytoryczna - Krzys292 , Marcin_S , Bogus_pb , Sabyryn
Dźwięki - Marcin_S , xoorbes

Prace nad modelem elektrowozu trwały od czerwca 2023, przy czym były poprzedzone kilkunastoma miesiącami przygotowań materiałów.
Liczba zdjęć pomiarowych, poglądowych, schematów i innych materiałów pomocniczych zamknęła się na 2197 plikach (16,12GB).

Z tego miejsca chciałbym również gorąco podziękować Zespołowi za zaangażowanie w niezliczone testy przed wydaniem.

Wraz z wydaniem tej wersji symulatora, rozpoczynamy prace nad kolejną 2024.2.1, a w niej długo wyczekiwane nowości w postaci taboru spalinowego. Prace rozpoczną się od opracowania skryptów dla fizyki silników spalinowych, które na początku zostaną osadzone w lokomotywie SM42. Umożliwi to przetestowanie zastosowanych rozwiązań, które docelowo doprowadzą nas do dodania nowej lokomotywy spalinowej - zostanie ona zaprezentowana na forum na zaawansowanym etapie prac. Planowane jest dodanie możliwości zimnego startu lokomotywami spalinowymi, z uwzględnieniem temperatury płynów eksploatacyjnych zależnej od temperatury otoczenia. W trakcie prac nad nową fizyką zostaną wykorzystane niektóre skrypty i pomysły, które powstały przy pracach nad fizyką silników elektrycznych. Oprócz pojazdu spalinowego, do tej wersji zaplanowane jest kolejne kilkanaście malowań byka, które będą oparte na modelu pudła z zaokrąglonymi żaluzjami. Postęp prac nad wszelkimi nowościami będzie prezentowany w tygodniku na forum.

Tymczasem zachęcamy do pobierania nowej wersji i życzymy przyjemnej rozgrywki!
20
Pomoc techniczna / Odp: Brak możliwości wyboru ET22 w trybie multiplayer
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Pepsi2026 dnia 13 Maja 2024, 10:47:51 »

W pierwszej kropce wyraźnie jest napisane, że ET22: "(dostępne do 13 czerwca wyłącznie dla wspierających projekt)".

Następnym razem proszę tworzyć wątki z trafniejszymi tytułami oraz użyć szukajki.

Zamykam.
Strony: 1 [2] 3 4 ... 10