Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 10
31
Dyskusje / Odp: Boty lub łatwiejszy tryb DR
« Ostatnia wiadomość wysłana przez holowka112 dnia Dzisiaj o 15:41:54 »
To dobry pomysł myślę że jak zostanie zniesiony również obowiązek przebywania na ts będzie więcej dyzurnych
32
Porady - rozwiązania / Odp: [Poradnik] Oznaczenie, typy rozkładów jazdy i analiza.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez ksiedzu dnia Dzisiaj o 15:34:18 »
Dobrze, to teraz sobie w TD2 wejdę i zażyczę z magicznej tabeli  pociąg typu EZT "WOJEWÓDZKI KOMUNIKACJI AGLOMERACYJNEJ" o skrócie "RAJ". Czy dostanę taki rozkład od dyżurnego ? :)
 
Nadal myślę, że w poradniku powinny być tylko skróty, które można rzeczywiście ustawić w SWDR.

Ta, jak Ty to nazwales "magiczna tabelka" jest oficjalnie używana na kolei więc nie sól głupot.  Ty masz podać jakim pociągiem chcesz jechać i tyle. Normalnie przewoźnik podaję parametry pociągu we wniosku o rozkład jazdy a system (SKRJ) sam przypisuje rodzaj tego pociagu.
33
Dyskusje / Odp: Boty lub łatwiejszy tryb DR
« Ostatnia wiadomość wysłana przez bosOx dnia Dzisiaj o 15:34:14 »
Co masz na mysli prostsza obsuga trybu dyzurnego ruchu? Bo juz cos takiego jest nazywa sie scs łatwiej i w miare realnie sie nie da.
34
Dyskusje / Idea/Pomysł: Boty lub łatwiejszy tryb DR
« Ostatnia wiadomość wysłana przez KCPR dnia Dzisiaj o 15:06:20 »
Myślę, że dobrym pomysłem będzie postawienie stacji działających automatycznie na serwerze. Z dnia na dzień gra staje się niegrywalna, ponieważ jest zbyt mało dyżurnych ruchu. Rozwoju gry nie będzie bez powiększającej się bazy graczy, natomiast gra jako DR wymaga otwarcia kilku okien i większość roboty odbywa się poza grą. Czytałem narzekania na nowych dr i nawet są osoby skłonne ograniczać dostęp do tej funkcjonalności gry ze względu na to, że nowi gracze popełniają błędy. No przepraszam, kto by nie popełnił jeżeli sterowanie ruchem pociągów jest o wiele bardziej skomplikowane niż sterowanie lotniskiem w symulatorach lotniczych na multiplayer (gdzie tam jest nawet kilkudziesięciu pilotów na jedno lotnisko).
Rozwiązaniem będzie:
- Prostsza obsługa dyżurnego ruchu w grze, coś co pozwoli niemal każdemu odpalić zwyczajnie grę i robić to w grze.
- Prostsza obsługa równa się mniej małych stacji.

Obecnie ciężko jest zrobić cokolwiek w grze. Czy to pojeździć, czy powysyłać pociągi. Serwery ciągle zapchane, czas oczekiwania ogromny.

Jeżeli pomysł na ułatwienie życia nowym DR nie przejdzie to może przynajmniej stacje-boty przejdą?
35
Porady - rozwiązania / Odp: [Poradnik] Oznaczenie, typy rozkładów jazdy i analiza.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez sawi88 dnia Dzisiaj o 15:02:59 »
Dobrze, to teraz sobie w TD2 wejdę i zażyczę z magicznej tabeli  pociąg typu EZT "WOJEWÓDZKI KOMUNIKACJI AGLOMERACYJNEJ" o skrócie "RAJ". Czy dostanę taki rozkład od dyżurnego ? :)
 
Nadal myślę, że w poradniku powinny być tylko skróty, które można rzeczywiście ustawić w SWDR.
36
Porady - rozwiązania / Odp: [Poradnik] Oznaczenie, typy rozkładów jazdy i analiza.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez ksiedzu dnia Dzisiaj o 14:22:10 »
Instrukcja Ir-1 par. 14, pkt 6 mówi jasno co powinno być zawarte w analizie, a mianowicie:
- numer pociągu,
- numer i serię pojazdu kolejowego,
- długość pociągu w metrach,
- masę ogólną pociągu,
- informację o znajdowaniu się w składzie pociągu wagonów z towarem niebezpiecznym (TN) lub towarem wysokiego ryzyka (TWR) podając ich liczbę i numery identyfikacyjne przewożonego materiału lub przedmiotu lub też przyjętej do przewozu przesyłki nadzwyczajnej,
- godzinę zgłoszenia,
- własne nazwisko.
W przypadku TD2 maszynista winien jest podać jeszcze rodzaj pociągu jaki będzie prowadził oraz prędkość z jaką chce się poruszać.

Dyżurny ruchu rejestruje treść zgłoszenia w dzienniku telefonicznym oraz potwierdza zgłaszającemu przyjęcie gotowości pociągu do odjazdu podjąć:
- własne nazwisko,
- godzinę przyjęcia zgłoszenia,
- numer, pod którym zgłoszenie zostało zarejestrowane w dzienniku telefonicznym.
37
Pomoc doraźna / Odp: Mattermost nie ładuje się
« Ostatnia wiadomość wysłana przez badcookie66 dnia Dzisiaj o 14:00:30 »
Może masz zablokowany port 8065 i tu leży problem z logowaniem. Spróbowałbym otworzyć port i podjąć próbę logowania.
38
Porady - rozwiązania / Odp: [Poradnik] Oznaczenie, typy rozkładów jazdy i analiza.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ryszard-san dnia Dzisiaj o 13:56:16 »
Zapomniales o liczbie osi
39
Pomoc doraźna / Odp: Mattermost nie ładuje się
« Ostatnia wiadomość wysłana przez MK dnia Dzisiaj o 13:51:47 »
Spróbuj przez forum.Ja wchodzę na MM przez ikonkę Ziemi  pod moim awatarem.
40
Porady - rozwiązania / Odp: [Poradnik] Oznaczenie, typy rozkładów jazdy i analiza.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Marszałek dnia Dzisiaj o 13:40:48 »
A ja zawsze będę za punktem 2.1 regulaminu i analizą według Ir-1  ::)

Zgłasza sie ciężki pociąg towarowy 500421, na czele z lokomotywą ET41-144, długością składu 650 metrów i masą ogolną 3750 ton. Spod semafora D4, po próbie hamulca, do wyprawienia gotowy. Godzina 11.40, maszynista Marszałek

Jakie to piękne i cudowne <3  8)
jak chcesz dokładną analizę to powinieneś podać jeszcze masę hamującą i vmax

Bzdura.
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 10