Ostatnie wiadomości

Strony: 1 ... 8 9 [10]
91
Scenerie / Odp: Okoń Główny
« Ostatnia wiadomość wysłana przez e-Mikol dnia 25 Lutego 2021, 08:00:04 »
Bez drutu lepiej bo jak np 6Dg dodadzą albo ED111 czy inne spalinowki (nadal wierzę) to będzie świetna sceneria
92
Dział trenerski / Odp: Wijewo - stacja dla początkujących
« Ostatnia wiadomość wysłana przez xoorbes dnia 25 Lutego 2021, 07:40:15 »
Świetna robota, gratulacje dla wszystkich zaangażowanych osób - prawdziwa praca zespołowa, tak trzymać!

Ten post powinien być wzorem dla innych - jak należy umieszczać informacje o sceneriach. Jest tutaj wszystko, co jest niezbędne i nic poza tym. Czysto, przejrzyście, czytelnie, wszystko pochowane w rozwijanych polach. Może bym zamienił schemat na klikany, ale to subiektywne preferencje - zawsze otwieram w nowym oknie jako obrazek.
93
Dział trenerski / Info: Wijewo - stacja dla początkujących
« Ostatnia wiadomość wysłana przez babisz_fajny dnia 25 Lutego 2021, 02:03:41 »


Przed Państwem kolejna sceneria wychodząca spod skrzydeł Zespołu Trenerów - Wijewo,
stworzona z myślą o dyżurnych chcących podszlifować swoje umiejętności w zakresie urządzeń mechanicznych.

Coś o posterunku:

Wijewo to fikcyjna, średniej wielkości stacja przelotowa, położona na dwutorowej linii kolejowej. Posiada 5 torów głównych, z tego 3 tory dwukierunkowe, oraz 2 jednokierunkowe. Oprócz tego układ torowy uzupełniają dwa tory przy drodze ładunkowej, dwa żeberka odstawcze, oraz jeden tor prowadzący do jednostki wojskowej, kończący się jednak tarczą D1. Stacja posiada dwa perony, jeden dwukrawędziowy, oraz jeden jednokrawędziowy, w sumie 3 krawędzie peronowe, a postój tutaj odbywają tylko pociągi osobowe. Ruch tutaj prowadzi się z dwóch nastawni - dysponującej "Wj" oraz wykonawczej "Wj1" , które posiadają urządzenia mechaniczne scentralizowane z sygnalizacją kształtową - jedynie tarcze ostrzegawcze, dwie tarcze manewrowe oraz sygnalizatory sygnału zastępczego są świetlne. Każda z dwóch nastawni obsługuje po jednym z dwóch przejazdów stacyjnych za pomocą manipulatorów. Bieg kończą i rozpoczynają tutaj wszystkie typy składów, ze względu na początkujących.

Schemat w szczegółach:
Spoiler: pokaż

Kliknij, aby otworzyć w nowej karcie :)

Szlaki:

Spoiler: pokaż
Mo - Mochy - Vmax 100 km/h, dwutorowy, zelektryfikowany o długości 4900 m.
Br - Brenno - Vmax 100 km/h , dwutorowy, zelektryfikowany o długości 3800 m.


Spawny:

Spoiler: pokaż
Tm3 - PAS 1 - składy pasażerskie, spalinowe, o długości maksymalnie 215m.

C - PAS 2 - składy pasażerskie, spalinowe lub elektryczne, o długości maksymalnie 300 m.

N - PAS 3 - składy pasażerskie, spalinowe lub elektryczne, o długości maksymalnie 300 m.

Tz1 - TOW 1 - składy towarowe, służbowe, robocze, zdawcze, luzaki, spalinowe lub elektryczne o długości maksymalnie 620 m.

Tm2 - TOW 2 - składy towarowe, służbowe, robocze, zdawcze, luzaki, spalinowe lub elektryczne o długości maksymalnie 620 m.

Długości użyteczne torów głównych, oraz długości peronów:

Spoiler: pokaż
 Br  / Mo
Tor 3: 833/887 m, krawędź o długości: 220m

Tor 1: 765 m , krawędź o długości: 220m

Tor 2: 745 m, krawędź o długości: 220m

Tor 4: 710/700 m.

Tor 6: 660/645 m.


WOS
Spoiler: pokaż


Kto i co?

Układ torowy - babisz_fajny , Peter0133 oraz niezmiennie bezbłędny Ugulele :) Należą się również podziękowania dla Aresa28 za pomoc oraz modyfikację układu torowego.

Wskaźniki, semafory, SHP, otoczenie - babisz_fajny

Sieć trakcyjna - Marcin_S również serdeczne podziękowania za cudowne druty z lat 60 :)

WOS, kilometraż - DJ_Tomek

Schemat - Krzys292

Piękne screeny - KMSzczecin

Warto dodać jeszcze serdeczne dzięki dla wszystkich sprawdzających SSS.

Dlaczego tak, a nie inaczej?

Przede wszystkim Wijewo uzupełni brak w naszych trenerskich sceneriach, a konkretnie będzie naszym autorskim wytworem do szkoleń z urządzeń mechanicznych. Ponadto, naszym zdaniem, wśród obecnych stacyjek brakuje takich, z sygnalizacją kształtową. Początkujący otrzymają scenerię, z zoptymalizowanym układem torowym, umożliwiającym prowadzenie manewrów, jednak nie przytłaczającym ilością dźwigni w nastawniach. Szlaki są dostrojone tak, aby jazda po nich pozwalała zyskać zapas czasu do przygotowania i ułożenia drogi przebiegu dla pociągów. Brak SZ wraz z W24 będzie skłaniało do wypisywania rozkazów pisemnych N na wyjazd na tor lewy. Nasi gracze będą mogli również nauczyć się obsługi przejazdów stacyjnych poprzez ręczne manipulatory. Sprawiające trudność rozjazdy krzyżowe tzw. "angliki" są widoczne z obydwu nastawni, co pomoże w zrozumieniu ich działania na szkoleniach. Cieszy nas, że tak wiele osób z zespołu chętnie się zaangażowało do pomocy, i zawsze służyło pomocną dłonią.

Screenshoty:
Spoiler: pokaż















Obecnie oczekujemy na wpis do SWDR4 przez Trichlora, po czym zaczniemy tygodniowy okres testowy, by oddać scenerie w Wasze ręce, o czym zostaniecie poinformowani w tym wątku. W chwili wydania scenerii dla wszystkich, wątek zostanie przesunięty do działu "Scenerie".

Pozdrawiamy, i do zobaczenia na żelaznych szlakach, Zespół Trenerski.


94
Scenerie / Odp: Strączki
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Matijas12 dnia 24 Lutego 2021, 20:20:27 »
Nie cytujemy posta pod postem.


Aktualnie w nowej wersji po wrzuceniu pliku jedynym sposobem na wyprawienie pociągu na tor w kierunku niewłaściwym to rozkaz pisemny N.

//deemixx

Dodano: 26 Lutego 2021, 18:33:52




95
Scenerie / Odp: Okoń Główny
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Pwq_yt dnia 24 Lutego 2021, 20:06:49 »
Dlatego powinni dodać powiększanie i pomniejszanie scrollem pulpitu tak jak to jest w SPE
96
Scenerie / Odp: Okoń Główny
« Ostatnia wiadomość wysłana przez kornel156 dnia 24 Lutego 2021, 19:53:52 »
Jednym z rozwiązań może być zmniejszenie rozmiaru okien (dostępne w ustawieniach). U mnie w ten sposób radzę sobie z pulpitami scs, przekraczającymi rozmiarem mój ekran. Pozdrawiam
97
Pomoc techniczna / Odp: Failed to download file
« Ostatnia wiadomość wysłana przez badcookie66 dnia 24 Lutego 2021, 19:50:54 »
Wrzuć log z launchera (Documents\OnRailTeam\Launcher\Logs).
Wyłącz antywirusa na czas pobierania, rozpakowania i próby uruchomienia TD2.
98
Scenerie / Odp: Okoń Główny
« Ostatnia wiadomość wysłana przez alekt dnia 24 Lutego 2021, 19:44:37 »
No niestety :(
Wszedłem na scenerię najpierw jako mechanik Stonki. Nabrałem apetytu, żeby później zasiąść na dyzurkę. I co? I już w trybie testowym się mocno zawiodłem. Nie mogę podać semaforów wyjazdowych na szlaki.

I nie, nie gram na laptopie. Zobaczymy jutro na innym monitorze, ale mam obawy że i tak nic z tego.
99
Scenerie / Odp: Dla kreatywnych twórców - scenerie którym tak mało brakuje
« Ostatnia wiadomość wysłana przez deemixx dnia 24 Lutego 2021, 19:16:05 »
Do maciekfornalik oraz Kacperro

Jeżeli chodzi o otoczenie to proszę kontaktować się z autorami scenerii poprzez wiadomość PW. Wszelkie prośby o autoryzacje w poście poniżej będą usuwane.

//deemixx - Moderator Globalny
100
Scenerie / Odp: Dla kreatywnych twórców - scenerie którym tak mało brakuje
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kacperro dnia 24 Lutego 2021, 14:13:20 »
Witam,

Jestem E-lką z otoczeniem ale chętnie je zrobię ponieważ ja lubię takie żeczy robić i chciał bym Arkadie Zdrój2019. A ona jest z tego programu Dla kreatywnych twórców jakich mało brakuje jeśli mi ktoś chce pomuc w zdobyciu Autozyzacji na Arkadie Zdrój2019 to niech mi wyśle na forum tutaj Pw chętnie pomogę w otoczeniu.



Pozdrawiam Kacperro.
Strony: 1 ... 8 9 [10]