Aplikacje > SWDR4
Godziny zakończenia dyżuru
badcookie66:
--- Cytat: NieAktywny w 21 Lutego 2020, 19:38:51 ---
--- Cytat: Igoreq w 21 Lutego 2020, 18:14:02 ---Tak... Ja szczerze proponuje wprowadzenie systemu, który był dawniej. Nawet uważam, że np. Po 90 min mogłyby być przedziały 15 minutowe:P
--- Koniec cytatu ---
Wprowadzanie systemu 15-minutowego jest bez sensu, lepiej już te 30 minutowe. Poza tym nie kieruję się wprowadzeniem z powrotem przedziałów 30-minutowych tylko naprawieniem błędu, który opisany jest w wątku.
--- Koniec cytatu ---
Wydaje mi się jednak że problemem nie jest system który działa i ma się dobrze. Problem tkwi w Twoim internecie, gdyby działał ok, problemu by nie było. Z mojej perspektywy wygląda to tak że chcesz naprawić coś co działa dobrze nie doszukując się problemu po swojej stronie... Coś tu jest nie tak. Proponuję najpierw zweryfikować problemy swojego łącza, dopiero jak będzie działało w 100% sprawnie wtedy szukać błędów w SWDR.
Dodatkowo jeśli klikasz jakieś inne zakładki to albo je schowaj, albo skorzystaj z gotowej przeglądarki Chromium pod SWDR, wtedy ryzyko kliknięcia w coś jest chyba minimalne.
NieAktywny:
--- Cytat: badcookie66 w 21 Lutego 2020, 20:35:48 ---
Wydaje mi się jednak że problemem nie jest system który działa i ma się dobrze. Problem tkwi w Twoim internecie, gdyby działał ok, problemu by nie było. Z mojej perspektywy wygląda to tak że chcesz naprawić coś co działa dobrze nie doszukując się problemu po swojej stronie... Coś tu jest nie tak. Proponuję najpierw zweryfikować problemy swojego łącza, dopiero jak będzie działało w 100% sprawnie wtedy szukać błędów w SWDR.
Dodatkowo jeśli klikasz jakieś inne zakładki to albo je schowaj, albo skorzystaj z gotowej przeglądarki Chromium pod SWDR, wtedy ryzyko kliknięcia w coś jest chyba minimalne.
--- Koniec cytatu ---
Internet to ja mam dobry. Problemy występują czasami przez dostawcę. Mam 2 pasma i 300Mb/s. Jak mnie czasem wywali to muszę wejść i wyjść ze scenerii, a wtedy też SWDR wyrzuca, bo nie mam odpalonej scenerii. Każdy chyba kiedyś miał jakiś problem z internetem. Albo sam czasami restart SWDR jest po prostu konieczny.
Poza tym sam widziałeś wyższe odpowiedzi. Nie działa przy zmianie statusu na zaraz wracam, brak miejsca itd. "Nie chcę naprawiać czegoś co działa dobrze", sam to zauważ, że to jest jakiś błąd. Nie rozumiem tutaj Twojej perspektywy. Może po prostu chcesz uniknąć naprawiania błędu? Nie wiem, nie oceniam. I jeszcze raz - z łączem jest wszystko w porządku. Jak mam jakieś problemy to przez dostawcę internetu, na co nic nie poradzę, a tak owe problemy są rzadkie.
badcookie66:
Internet masz dobry ok, ustaliliśmy że Cię wywala, czyli nie do końca dobry jednak. Przepustowość to jedno, stabilność to drugie. Owszem pewnie każdy miał kiedyś problem z internetem/dostawcą. Wygląda to tak że płacisz za usługę którą nie do końca masz w umowie, no chyba że masz napisane że internet działa 23h w ciągu doby, możliwe są losowe utraty połączenia etc. Wydaje mi się że jednak nie, dlatego proponuję kontakt z dostawcą ;)
Nie jestem też pewny w 100% ale jeśli odświeżysz stronę przypadkowo/celowo to rj.td2.info.pl trzyma w cache Twój ostatni status i powinien sam go automatycznie ustawić, no chyba że mówimy o pełnym timeoucie, no to tutaj wracamy do etapu gdzie problemem jest dostawca a nie rj.td2.info.pl
Nie unikam mój drogi naprawiania błędu, z tego powodu że nie mam nawet dostępu do kodu SWDR. Są od tego specjalne osoby i tylko oni się tym zajmują. Ja widzę SWDR dokładnie tak samo jak i Ty. Widziałem odpowiedzi powyżej, zdaje sobie sprawę z problemu ale patrząc przez to jak często ktoś ustawia Z/W, oraz brak miejsca wydaje mi że to trochę strata zasobów ludzkich na to aby robić taką funkcjonalność. Dodatkowo jeśli ktoś ma na prawdę bardzo słaby internet i ciągle zrywa mu połączenie to po proponuję jednak nie "utrudniać" rozgrywki innym. Żyjemy w XXIw. internet jest praktycznie wszędzie, jeśli komuś zrywa połączenie i nie jest to wina urządzenia po stronie użytkownika a dostawcy to właśnie z nim musicie sobie pogadać, a nie denerwujecie się z grymasem na twarzy, bo to dziś 3 raz.. A faktura opiewa na dokładnie taką samą kwotę gdy internet działał idealnie...
NieAktywny:
--- Cytat: badcookie66 w 22 Lutego 2020, 10:39:53 ---Internet masz dobry ok, ustaliliśmy że Cię wywala, czyli nie do końca dobry jednak. Przepustowość to jedno, stabilność to drugie. Owszem pewnie każdy miał kiedyś problem z internetem/dostawcą. Wygląda to tak że płacisz za usługę którą nie do końca masz w umowie, no chyba że masz napisane że internet działa 23h w ciągu doby, możliwe są losowe utraty połączenia etc. Wydaje mi się że jednak nie, dlatego proponuję kontakt z dostawcą ;)
Nie jestem też pewny w 100% ale jeśli odświeżysz stronę przypadkowo/celowo to rj.td2.info.pl trzyma w cache Twój ostatni status i powinien sam go automatycznie ustawić, no chyba że mówimy o pełnym timeoucie, no to tutaj wracamy do etapu gdzie problemem jest dostawca a nie rj.td2.info.pl
Nie unikam mój drogi naprawiania błędu, z tego powodu że nie mam nawet dostępu do kodu SWDR. Są od tego specjalne osoby i tylko oni się tym zajmują. Ja widzę SWDR dokładnie tak samo jak i Ty. Widziałem odpowiedzi powyżej, zdaje sobie sprawę z problemu ale patrząc przez to jak często ktoś ustawia Z/W, oraz brak miejsca wydaje mi że to trochę strata zasobów ludzkich na to aby robić taką funkcjonalność. Dodatkowo jeśli ktoś ma na prawdę bardzo słaby internet i ciągle zrywa mu połączenie to po proponuję jednak nie "utrudniać" rozgrywki innym. Żyjemy w XXIw. internet jest praktycznie wszędzie, jeśli komuś zrywa połączenie i nie jest to wina urządzenia po stronie użytkownika a dostawcy to właśnie z nim musicie sobie pogadać, a nie denerwujecie się z grymasem na twarzy, bo to dziś 3 raz.. A faktura opiewa na dokładnie taką samą kwotę gdy internet działał idealnie...
--- Koniec cytatu ---
Pomijając problemy z internetem:
Odświeżanie strony nie działa i nie ustawia mi się z powrotem dostępność. Timeouty dostaję nawet przy w pełni działającym internecie - nie wiem w czym problem, jednak łączy mnie po kilku sekundach z powrotem. Mówisz, że mało osób używa z/w, ale jednak ktoś używa. Poza tym nie tylko status z/w resetuje dostęność, więc problem tyczy się wszystkich statusów.
Jak będzie działał mi internet poprawnie, to nadal będę zgłaszał ten błąd z dostępnością (co ma w ogóle mój internet do przymusowego odświeżenia SWDR lub zmiany statusu co powoduje resetowanie dostępności?). Zaproponowałem system zapamiętywania statusu 10 minut po wyjściu z SWDR (jeżeli takie dałoby się zrobić), ale jak problem jest również w zmienianiu statusu też to trzeba naprawić. Skoro mówimy o błędzie to może zgłoszę to na GitLabie jak już wszystko zostanie omówione?
Sarrus:
--- Cytat: badcookie66 w 21 Lutego 2020, 20:35:48 ---Wydaje mi się jednak że problemem nie jest system który działa i ma się dobrze. (...)
--- Koniec cytatu ---
Nie zgodzę się. Moim zdaniem system ustawiania statusu ma błąd na poziomie projektowym. Pomijając kwestie problemów z łącznością (powiedzenie "to jest twój problem" nie jest rozwiązaniem), nie możemy ustawić statusów "zaraz wracam" lub "stacja pełna" w ostatniej godzinie dyżuru. Zobowiązana godzina dyżuru winna być zapisana niezależnie od aktualnego statusu.
Odrębną sprawą są godzinne przedziały w jakich mogę ustawić dyżur. Rozumiem dlaczego nie mogę ustawić, lub przedłużyć o czas krótszy niż 1h, ale zupełnie nie rozumiem dlaczego nie mogę ustawić na 1,5h. A w ogóle najlepiej jakby można było ustawić dowolny czas ograniczony jakimś przedziałem.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej