Aplikacje > SWDR4

Naprawiony istotny błąd w SWDR przy wystawianiu RJ

(1/1)

xoorbes:
Została dziś wgrana aktualizacja SWDRa poprawiająca błąd, występujący gdy w definicji scenerii pojawiło się zero przy prędkości lub długości. Dzielenie przez zero jeszcze nikomu się nie udało, więc  powodowało to problemy.

Proszę o sprawdzenie jak w praktyce wygląda teraz kwestia wystawiania RJ, czy dalej SWDR się zacina, czy pojawiają się jakieś absurdalne czasy pt. Jeżeli nadal jest problem, to prośba o screenshoty, tak żeby było widać jakiś zegarek :) potrzebna nam dokładny czas wystąpienia błędu do analizy logów.

dziekuje @kojonek2 za rozwiązanie problemu.

A17PL:
A może w przyszłości należałoby się zdecydować, czy restart przeprowadzić rano, po południu czy w nocy?
W przeszłości różnie to bywało.

Osobiście uważam że najlepiej w nocy, jednakże decyzję pozostawiam osobom odpowiedzialnym za stan serwera.

Ares28:
A jakie to ma znaczenie. Skoro to był błąd z gatunku 'critical', który przy wystąpieniu uniemożliwiał całkowicie rozgrywkę to chyba lepiej go poprawić ASAP, niezależnie od tego czy w danym momencie kogoś wywali przez restart czy nie.

xoorbes:

--- Cytat: A17PL w 08 Stycznia 2023, 14:52:42 ---A może w przyszłości należałoby się zdecydować, czy restart przeprowadzić rano, po południu czy w nocy?
W przeszłości różnie to bywało.

Osobiście uważam że najlepiej w nocy, jednakże decyzję pozostawiam osobom odpowiedzialnym za stan serwera.

--- Koniec cytatu ---

Restart był w okolicach 0:30. Wiem, że lepiej byłoby o 5-tej rano, ale na 9-tą chodzimy do pracy. Staramy się minimalizować restarty przy dużej liczbie graczy, jednak czasami jest to nieuniknione.

Argeos:
Czy to ten sam błąd, który odpowiadał za "autodestrukcję" edytora przy ręcznym układaniu RJ?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

Idź do wersji pełnej
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod