Train Driver 2
Aplikacje => SWDR4 => Wątek zaczęty przez: Husarz w 12 Stycznia 2022, 15:46:28
-
Witam.
Od 2 lat dyżurowałem w następujący sposób: TD i aplikacje towarzyszące uruchamiałem na komputerze stacjonarnym, natomiast SWDR na komputerze mobilnym (MacBook Air). Od jakiegoś czasu nie mogę odpalić SWDR na innej jednostce, co w wielkim stopniu utrudnia mi dyżurowanie. Sprawdzałem różne przeglądarki: Safari, Google Chrome, Mozilla. Ma ktoś jakiś pomysł? Łączę się normalnie z SWDR, ale nic poza oknem "trwa ładowanie, nie odświeżaj " się nie dzieje.
Problem dotyczy systemów macOS oraz iOS.
-
Dyżuruje w ten sam sposób, i nie mam tego problemu.
-
Odpalasz SWDR na systemie macOS? Z informacji uzyskanych od administracji na TSie wynika, że jest to niemożliwe od jakiegoś czasu.
-
No u mnie to działa na obu komputerach z Windowsem, może to tego wina? Zawsze mi działał dyżur na obu komputerach
-
Tak jak pisałem w pierwszym poście - problem dotyczy laptopa z systemem operacyjnym macOS. ;)
-
No to jest chyba wina systemu operacyjnego. Trzymam kciuki, że uda Ci się naprawić błąd :)
-
Ja korzystam z iPada jeżeli chodzi o SWDR i wszystko, i działa bez problemu