Train Driver 2

Aplikacje => SWDR4 => Wątek zaczęty przez: Husarz w 12 Stycznia 2022, 15:46:28

Tytuł: Problem z SWDR
Wiadomość wysłana przez: Husarz w 12 Stycznia 2022, 15:46:28
Witam.

Od 2 lat dyżurowałem w następujący sposób: TD i aplikacje towarzyszące uruchamiałem na komputerze stacjonarnym, natomiast SWDR na komputerze mobilnym (MacBook Air). Od jakiegoś czasu nie mogę odpalić SWDR na innej jednostce, co w wielkim stopniu utrudnia mi dyżurowanie. Sprawdzałem różne przeglądarki: Safari, Google Chrome, Mozilla. Ma ktoś jakiś pomysł? Łączę się normalnie z SWDR, ale nic poza oknem "trwa ładowanie, nie odświeżaj " się nie dzieje.

Problem dotyczy systemów macOS oraz iOS.
Tytuł: Odp: Problem z SWDR
Wiadomość wysłana przez: Zgredek43 w 30 Stycznia 2022, 21:22:01
Dyżuruje w ten sam sposób, i nie mam tego problemu.
Tytuł: Odp: Problem z SWDR
Wiadomość wysłana przez: Husarz w 30 Stycznia 2022, 21:40:24
Odpalasz SWDR na systemie macOS? Z informacji uzyskanych od administracji na TSie wynika, że jest to niemożliwe od jakiegoś czasu.
Tytuł: Odp: Problem z SWDR
Wiadomość wysłana przez: Zgredek43 w 30 Stycznia 2022, 21:48:54
No u mnie to działa na obu komputerach z Windowsem, może to tego wina? Zawsze mi działał dyżur na obu komputerach
Tytuł: Odp: Problem z SWDR
Wiadomość wysłana przez: Husarz w 30 Stycznia 2022, 21:50:41
Tak jak pisałem w pierwszym poście - problem dotyczy laptopa z systemem operacyjnym macOS. ;)
Tytuł: Odp: Problem z SWDR
Wiadomość wysłana przez: Zgredek43 w 30 Stycznia 2022, 21:53:39
No to jest chyba wina systemu operacyjnego. Trzymam kciuki, że uda Ci się naprawić błąd  :)
Tytuł: Odp: Problem z SWDR
Wiadomość wysłana przez: Mechanik_BP w 05 Marca 2022, 17:16:40
Ja korzystam z iPada jeżeli chodzi o SWDR i wszystko, i działa bez problemu