To jest symulator, czy co? Na prawdziwej kolei czeka sie na zwolnienie szlaku, to i tu powinno sie czekac, az skład zwolni szlak. A czym jest szlka? No dla mnie jest to jedno - lub wielotorowa droga pociagu ze stacji A do stacji B.
Ja bym był przy okazji za tym, by wprowadzić możliwość stałych blokad między sceneriami, by dyżurny nie musiał ogarniać szlaków na kilku stacjach, co jest męczące i czasochłonne, a tak jak mamy 2 szlaki, to mamy tylko 2 stacje do których może pociąg pojechać, szybkie pytanie o wolną drogę i voilla, nie tak jak teraz, gdzie jak jest 10 stacji i kilka pociągów jadących na różne szlaki to muszę tych kilku szlaków pilnować
Taka blokada w sytuacji gdy jeden pociąg ma się ze szlaku A połączyć ze scenerią X na szlak B, a następny ze scenerią Y na szlak C to jest tylko bezsensowne znaczne zmniejszanie przepustowości symulatora. I po 1 nie ma nic wspólnego z realnym prowadzeniem ruchu a po 2 oczywiście miałoby to jedynie największy sens w przypadku stałego powiązania 2 szlaków w obrębie 2 posterunków - no ale wiadomo, póki nie ma określonych godzin dyżurów przez dr to to też by nie było zbyt dobre łatwe do uzgodnienia...
Przykład:
Pociąg osobowy 44444 wyjeżdża planowo o 19:42 z Helu do Głębiec.
Pociąg osobowy 13200 wyjeżdża planowo o 19:50 z Helu do Aleksandrowa.
I na prawdę, czy ten drugi pociąg wtedy musi opóźniać ruch o 10 minut tylko po to aby ten w Głębcach toczył się 30km/h przez jakieś 10 minut w sytuacji gdy ten drugi nie ma rj powiązanego z tą stacją a szlak na Aleksandrów ma wolny i czeka na niego jakiś Służbowy?