Autor Wątek: Talk/Rozmowa: SWDR4 - aktualne prace i dalszy kierunek rozwoju projektu  (Przeczytany 29193 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline alekt

  • User
  • Zbanowany!
  • Wiadomości: 75
  • Siła reputacji: 461
  • alekt prezesalekt prezesalekt prezesalekt prezesalekt prezesalekt prezesalekt prezesalekt prezesalekt prezesalekt prezesalekt prezesalekt prezes
Odp: SWDR4 - aktualne prace i dalszy kierunek rozwoju projektu
« Odpowiedź #15 dnia: 04 Sierpnia 2018, 19:49:41 »
Skoro nie jest możliwe naliczanie pociągów odbytych od wprowadzenia SWDR4, to czy może dałoby radę chociaż ręcznie wpisać ilość wyprawionych pociągów zgodnie z tym co podają ilości łapek(w górę i w dół jako dr) w SWDR? Bo i tak te łapki każdy dr ma przypisane do konkretnej scenerii przez co łatwiej by było to nawet ręcznie dopisać.

Offline Kacper9

  • Zasłużony
  • Pioneer
  • *
  • Weteran
  • Sponsor
  • Grupa II
  • *
  • Wiadomości: 1099
  • Siła reputacji: 528
  • Kacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezes
Odp: SWDR4 - aktualne prace i dalszy kierunek rozwoju projektu
« Odpowiedź #16 dnia: 05 Sierpnia 2018, 09:46:49 »
Szlak to odcinek toru kolejowego miedzy dwoma posterunkami zapowiadaczymi. Odstęp to odcinek miedzy dwoma posterunkami następczymi.
Wypowiedź jest moją opinią, nie jest zatem to opinia mojego pracodawcy/firmy/innych podmiotów z którymi współpracuję lub w których imieniu występuję, występowałem bądź będę występował w przyszłości.

Offline gravition

  • Weteran
  • Wiadomości: 324
  • Siła reputacji: 65
  • gravition prezesgravition prezesgravition prezesgravition prezesgravition prezesgravition prezesgravition prezesgravition prezesgravition prezesgravition prezesgravition prezesgravition prezes
Odp: SWDR4 - aktualne prace i dalszy kierunek rozwoju projektu
« Odpowiedź #17 dnia: 05 Sierpnia 2018, 10:18:38 »
To jest symulator, czy co? Na prawdziwej kolei czeka sie na zwolnienie szlaku, to i tu powinno sie czekac, az skład zwolni szlak. A czym jest szlka? No dla mnie jest to jedno - lub wielotorowa droga pociagu ze stacji A do stacji B.
Ja bym był przy okazji za tym, by wprowadzić możliwość stałych blokad między sceneriami, by dyżurny nie musiał ogarniać szlaków na kilku stacjach, co jest męczące i czasochłonne, a tak jak mamy 2 szlaki, to mamy tylko 2 stacje do których może pociąg pojechać, szybkie pytanie o wolną drogę i voilla, nie tak jak teraz, gdzie jak jest 10 stacji i kilka pociągów jadących na różne szlaki to muszę tych kilku szlaków pilnować

Offline alekt

  • User
  • Zbanowany!
  • Wiadomości: 75
  • Siła reputacji: 461
  • alekt prezesalekt prezesalekt prezesalekt prezesalekt prezesalekt prezesalekt prezesalekt prezesalekt prezesalekt prezesalekt prezesalekt prezes
Odp: SWDR4 - aktualne prace i dalszy kierunek rozwoju projektu
« Odpowiedź #18 dnia: 05 Sierpnia 2018, 11:37:41 »
To jest symulator, czy co? Na prawdziwej kolei czeka sie na zwolnienie szlaku, to i tu powinno sie czekac, az skład zwolni szlak. A czym jest szlka? No dla mnie jest to jedno - lub wielotorowa droga pociagu ze stacji A do stacji B.
Ja bym był przy okazji za tym, by wprowadzić możliwość stałych blokad między sceneriami, by dyżurny nie musiał ogarniać szlaków na kilku stacjach, co jest męczące i czasochłonne, a tak jak mamy 2 szlaki, to mamy tylko 2 stacje do których może pociąg pojechać, szybkie pytanie o wolną drogę i voilla, nie tak jak teraz, gdzie jak jest 10 stacji i kilka pociągów jadących na różne szlaki to muszę tych kilku szlaków pilnować

Taka blokada w sytuacji gdy jeden pociąg ma się ze szlaku A połączyć ze scenerią X na szlak B, a następny ze scenerią Y na szlak C to jest tylko bezsensowne znaczne zmniejszanie przepustowości symulatora. I po 1 nie ma nic wspólnego z realnym prowadzeniem ruchu a po 2 oczywiście miałoby to jedynie największy sens w przypadku stałego powiązania 2 szlaków w obrębie 2 posterunków - no ale wiadomo, póki nie ma określonych godzin dyżurów przez dr to to też by nie było zbyt dobre łatwe do uzgodnienia...

Przykład:
Pociąg osobowy 44444 wyjeżdża planowo o 19:42 z Helu do Głębiec.
Pociąg osobowy 13200 wyjeżdża planowo o 19:50 z Helu do Aleksandrowa.

I na prawdę, czy ten drugi pociąg wtedy musi opóźniać ruch o 10 minut tylko po to aby ten w Głębcach toczył się 30km/h przez jakieś 10 minut w sytuacji gdy ten drugi nie ma rj powiązanego z tą stacją a szlak na Aleksandrów ma wolny i czeka na niego jakiś Służbowy?

Offline Kacper9

  • Zasłużony
  • Pioneer
  • *
  • Weteran
  • Sponsor
  • Grupa II
  • *
  • Wiadomości: 1099
  • Siła reputacji: 528
  • Kacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezes
Odp: SWDR4 - aktualne prace i dalszy kierunek rozwoju projektu
« Odpowiedź #19 dnia: 05 Sierpnia 2018, 12:12:26 »
Dlatego godziny powinny uwzględniać (i chyba uwzględniają) czas przejazdu łączny po obu sceneriach/szlakach.
Wypowiedź jest moją opinią, nie jest zatem to opinia mojego pracodawcy/firmy/innych podmiotów z którymi współpracuję lub w których imieniu występuję, występowałem bądź będę występował w przyszłości.

Offline trichlor

  • Konstruktor
  • Weteran
  • Konstruktor
  • Sponsor
  • Grupa XI
  • *
  • Wiadomości: 374
  • Siła reputacji: 653
  • trichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezes
  • w sanatorium
Odp: SWDR4 - aktualne prace i dalszy kierunek rozwoju projektu
« Odpowiedź #20 dnia: 05 Sierpnia 2018, 13:22:49 »
Dlatego godziny powinny uwzględniać (i chyba uwzględniają) czas przejazdu łączny po obu sceneriach/szlakach.

I uwzględniają geniuszu. Potwierdzam z całą stanowczością aby nie było wątpliwości.
"znafaca" od SPK wg Matz32

Offline Kacper9

  • Zasłużony
  • Pioneer
  • *
  • Weteran
  • Sponsor
  • Grupa II
  • *
  • Wiadomości: 1099
  • Siła reputacji: 528
  • Kacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezes
Odp: SWDR4 - aktualne prace i dalszy kierunek rozwoju projektu
« Odpowiedź #21 dnia: 05 Sierpnia 2018, 13:42:53 »
W takim razie: Problemem jest poprawność wprowadzonych danych ;D.  Sugeruje ostre kary (np. +50%) za CELOWE błędne wprowadzenie danych.

PS. Można by wydzielić dyskusje o nowościach do osobnego wątku, a tu zostawić tylko "changelog" ;).
Wypowiedź jest moją opinią, nie jest zatem to opinia mojego pracodawcy/firmy/innych podmiotów z którymi współpracuję lub w których imieniu występuję, występowałem bądź będę występował w przyszłości.

Offline EN57-002

  • User
  • Wiadomości: 193
  • Siła reputacji: 607
  • EN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezes
Odp: SWDR4 - aktualne prace i dalszy kierunek rozwoju projektu
« Odpowiedź #22 dnia: 05 Sierpnia 2018, 15:44:49 »
W takim razie: Problemem jest poprawność wprowadzonych danych ;D.  Sugeruje ostre kary (np. +50%) za CELOWE błędne wprowadzenie danych.
Hmm, wydaje mi się, że do SWDR4 wpisuje administracja i to ona robi ostatni krok wprowadzając dane. Czyżby miała sama siebie karać z powodu niepoprawności wprowadzonych danych?

Offline Kacper9

  • Zasłużony
  • Pioneer
  • *
  • Weteran
  • Sponsor
  • Grupa II
  • *
  • Wiadomości: 1099
  • Siła reputacji: 528
  • Kacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezes
Odp: SWDR4 - aktualne prace i dalszy kierunek rozwoju projektu
« Odpowiedź #23 dnia: 05 Sierpnia 2018, 15:57:46 »
Administracja jedynie werfikuje dane, ale coś im się przy Głębcach  i Skrzynkach popsuło :D.
Wypowiedź jest moją opinią, nie jest zatem to opinia mojego pracodawcy/firmy/innych podmiotów z którymi współpracuję lub w których imieniu występuję, występowałem bądź będę występował w przyszłości.

Offline EN57-002

  • User
  • Wiadomości: 193
  • Siła reputacji: 607
  • EN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezes
Odp: SWDR4 - aktualne prace i dalszy kierunek rozwoju projektu
« Odpowiedź #24 dnia: 05 Sierpnia 2018, 16:08:52 »
Administracja jedynie werfikuje dane,
Czyli "jedynie" po weryfikacji wprowadza je do "systemu".
 
Sugeruje ostre kary (np. +50%) za CELOWE błędne wprowadzenie danych.
Nadal to ona robi ostatni krok. To czy ma sama siebie ukarać?

Offline trichlor

  • Konstruktor
  • Weteran
  • Konstruktor
  • Sponsor
  • Grupa XI
  • *
  • Wiadomości: 374
  • Siła reputacji: 653
  • trichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezes
  • w sanatorium
Odp: SWDR4 - aktualne prace i dalszy kierunek rozwoju projektu
« Odpowiedź #25 dnia: 06 Sierpnia 2018, 00:16:49 »
Administracja jedynie werfikuje dane, ale coś im się przy Głębcach  i Skrzynkach popsuło :D.

Co się znowu popsuło? Ja nie znam sprawy i nie jest ona głośna w gronie ADM.

Chlorek
"znafaca" od SPK wg Matz32

Offline pietras25

  • Weteran
  • *
  • Wiadomości: 25
  • Siła reputacji: 833
  • pietras25 prezespietras25 prezespietras25 prezespietras25 prezespietras25 prezespietras25 prezespietras25 prezespietras25 prezespietras25 prezespietras25 prezespietras25 prezespietras25 prezes
Odp: SWDR4 - aktualne prace i dalszy kierunek rozwoju projektu
« Odpowiedź #26 dnia: 08 Sierpnia 2018, 17:01:04 »
Czyli jak ktoś dyżuruję od wyjścia nowej wersji do tej pory czy to codziennie czy nawet po raz lub dwa razy w tygodniu to do tej pory powinno mu ie nabić ze 200-300 pociągów.... I jesteśmy pod tym względem trochę stratni bo połowa być już pewnie miała o lvl wyżej. No ale cóż bardzo fajna propozycja podoba mi się powrót do starych czasów :) i bym pomyślał w administracji czy poprostu starszym graczom nie dodać trochę pociągów więcej do statystyk a młodszym trochę mniej.... bo tak to zaczynamy znowu od zera z nabijaniem pociągów

Offline inomushis

  • Zasłużony
  • Weteran
  • Grupa I
  • *
  • Wiadomości: 285
  • Siła reputacji: 149
  • inomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezes
Odp: SWDR4 - aktualne prace i dalszy kierunek rozwoju projektu
« Odpowiedź #27 dnia: 08 Sierpnia 2018, 17:05:10 »
i bym pomyślał w administracji czy poprostu starszym graczom nie dodać trochę pociągów więcej do statystyk a młodszym trochę mniej.... bo tak to zaczynamy znowu od zera z nabijaniem pociągów
I za chwilę Józio powie, że on powinien dostać więcej, niż Czesio. Albo wszystkim tyle ile w rzeczywistości powinno mieć, albo nikomu. Tak więc naliczanie zacznie się od aktualnego poziomu danego dyżurnego.

Offline Mystineczek

  • Weteran
  • Wiadomości: 21
  • Siła reputacji: 219
  • Mystineczek prezesMystineczek prezesMystineczek prezesMystineczek prezesMystineczek prezesMystineczek prezesMystineczek prezesMystineczek prezesMystineczek prezesMystineczek prezesMystineczek prezesMystineczek prezes
Odp: SWDR4 - aktualne prace i dalszy kierunek rozwoju projektu
« Odpowiedź #28 dnia: 08 Sierpnia 2018, 17:14:34 »
Ja to bym po prostu zresetował te wszystkie rankingi, żeby każdy zaczął od nowa, nie byłoby żadnego marudzenia, że temu się należy, a temu nie

Offline Glinek

  • Weteran
  • Grupa I
  • *
  • Wiadomości: 35
  • Siła reputacji: 597
  • Glinek prezesGlinek prezesGlinek prezesGlinek prezesGlinek prezesGlinek prezesGlinek prezesGlinek prezesGlinek prezesGlinek prezesGlinek prezesGlinek prezes
Odp: SWDR4 - aktualne prace i dalszy kierunek rozwoju projektu
« Odpowiedź #29 dnia: 08 Sierpnia 2018, 17:22:58 »
Ja to bym po prostu zresetował te wszystkie rankingi, żeby każdy zaczął od nowa, nie byłoby żadnego marudzenia, że temu się należy, a temu nie

I nikt nie usiądzie na dyżurkę, bo nie będzie miał 400 km przejechanych   8)