Autor Wątek: Info: SWDR4 - instrukcja obsługi blokad liniowych typu Eap-94  (Przeczytany 3025 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Ensifer

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 542
  • Siła reputacji: 514
  • Ensifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezes
  • "Człowiek przywykł, że go zło opada jak robactwo."
  • Distance Travelled: 13339 km
  • Trains Routed: 4761
Odp: SWDR4 - instrukcja obsługi blokad liniowych typu Eap-94
« Odpowiedź #30 dnia: 29 Listopad 2018, 13:27:00 »
Jesteśmy świadomi tego, że blokada Eap nie współpracuje z SBL i zaproponowane powyższe rozwiązanie jest tymczasowe. W przyszłości pociągi w Train Driver 2 nie będą jeździły ze szlaku SBL na PBL i odwrotnie, gdyż takie sytuacje nie występują w rzeczywistości - SBL nie urywa się w połowie szlaku :)
I tyle w temacie.
-Nastawnia dysponująca, dyżurny ruchu Piekielny, słucham

"Człowiek przywykł, że go zło opada jak robactwo."

Offline Zdebu

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 265
  • Siła reputacji: 123
  • Zdebu prezesZdebu prezesZdebu prezesZdebu prezesZdebu prezesZdebu prezesZdebu prezesZdebu prezesZdebu prezesZdebu prezesZdebu prezesZdebu prezes
  • Distance Travelled: 4549 km
  • Trains Routed: 682
Odp: SWDR4 - instrukcja obsługi blokad liniowych typu Eap-94
« Odpowiedź #31 dnia: 29 Listopad 2018, 19:05:59 »
Jesteśmy świadomi tego, że blokada Eap nie współpracuje z SBL i zaproponowane powyższe rozwiązanie jest tymczasowe. W przyszłości pociągi w Train Driver 2 nie będą jeździły ze szlaku SBL na PBL i odwrotnie, gdyż takie sytuacje nie występują w rzeczywistości - SBL nie urywa się w połowie szlaku :)
I tyle w temacie.
Ale co w temacie? Nic nie jest jasno powiedziane, czy td daruje sobie sbl i ono odchodzi do lamusa bo przecież z tego co słyszę to nie możliwe jest w td wprowadzenie sbl bo dynamiczne blokady albo jeszcze co innego i nie da sie No nie da, czy tez moze jednak developerzy cos planują w tym kierunku i jednak sbl będzie działało normalnie, dlatego tez zadałem moje pytanie wczesniej, co najlepsze napisałem je normalnie spokojnie bez żadnej pretensji a tu widzę ze nie którym juz cisnienie skacze. Panowie nie wiem o co wy sie tak denerwujecie z tym sbl naprawdę... 
Przestańmy sie wykłucać nawzajem i stańmy sie bardziej uprzejmi dla siebie nawzajem w wypowiedziach, dziękuje (nawiązuje tu do spiny miedzy Matzem a Zao). Zadałem normalne pytanie i oczekuje konkretnej odpowiedzi. Wracając do tych dynamicznych blokad, powiedzcie mi jedno skoro w swdr jest algorytm który pozwala łączyć szlaki spalinowe tylko z spalinowymi to czemu nie mozna by zrobic algorytmu łączącego sbl z sbl? Oczywiscie powiecie a co wtedy gdy jest tylko jedna stacja z sbl? Prosta sprawa - stara szopka sbl staje sie pbl i jest tak jak teraz, wchodzi druga sbl sa łączone ze sobą i sbl funkcjonuje normalnie - tak widzę to ja, teraz pytanie jak widza to developerzy?
« Ostatnia zmiana: 29 Listopad 2018, 19:15:29 wysłana przez Zdebu »
Węzeł Łazowski - Prace wznowione

Offline Ensifer

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 542
  • Siła reputacji: 514
  • Ensifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezes
  • "Człowiek przywykł, że go zło opada jak robactwo."
  • Distance Travelled: 13339 km
  • Trains Routed: 4761
Odp: SWDR4 - instrukcja obsługi blokad liniowych typu Eap-94
« Odpowiedź #32 dnia: 29 Listopad 2018, 19:10:49 »
Ja rozumiem to tak (IMHO wynika to z kontekstu zdania), że w przyszłości szlaki będą połączone statycznie, ale niech wypowie się ktoś z ekipy. Na razie trudno powiedzieć w szczegółach, jak to będzie wyglądało. Obecnie możemy mówić o systemie przejściowym.
-Nastawnia dysponująca, dyżurny ruchu Piekielny, słucham

"Człowiek przywykł, że go zło opada jak robactwo."

Offline Kacper9

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 1056
  • Siła reputacji: 368
  • Kacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezes
  • Distance Travelled: 13578 km
  • Trains Routed: 3869
Odp: SWDR4 - instrukcja obsługi blokad liniowych typu Eap-94
« Odpowiedź #33 dnia: 29 Listopad 2018, 21:25:13 »
To znaczy, ze SBL będzie dynamicznie, ale tylko z inną SBL ;).
Wypadkowa TD2.

Offline EN57-002

  • User
  • Wiadomości: 169
  • Siła reputacji: 285
  • EN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezes
  • Distance Travelled: 14774 km
  • Trains Routed: 4113
Odp: SWDR4 - instrukcja obsługi blokad liniowych typu Eap-94
« Odpowiedź #34 dnia: 30 Listopad 2018, 10:23:09 »
Prosta sprawa - stara szopka sbl staje sie pbl i jest tak jak teraz, wchodzi druga sbl sa łączone ze sobą i sbl funkcjonuje normalnie - tak widzę to ja, teraz pytanie jak widza to developerzy?
To też tak działać nie będzie, bowiem np. Zdziś otworzy Parzęczewo o 13:00 z dyżurem do 16;00. Nie ma drugiego SBL, więc program traktuje go jak PBL. Układa RJ do tej godziny i np. hipotetycznie ułożył ostatni o 15:50 na wejście na SBL/PBL. O 15:00 otwiera Zosia Olpuch Wdzydze z dyżurem do 19:00, które ma SBL. Jak program ma to połaczyć, jeżeli jeszcze o 15:50 ma traktować Parzęczewo jako PBL, a tu już Olpuch Wdzydze chce się połączyć SBL o 15:00. Przy rozłączaniu sytuacja może być jeszcze gorsza, bo po Parzęczewie OW dostanie RJ od Parzęczewa np. o 17:30, dyżurny dogada się z mech, że ten wyjedzie na offie i wyjdzie. Mech zostanie w grze, więc program go widzi i wie, że wjedzie na OW o 17:45. Czy rozłączy SBL, by inne PBL mogły układać RJ? Otworzy się Testowo o 15:30 z jednostronnym SBL, do czego się podłączy do Parzeczewa z drugiej strony, które za chwile wychodzi, a samo Parzęczewo z drugiej strony na SBL, będzie miało co podłaczone? Jakieś PBL. Wariantowość jest tu b. duża i nawet w tym krótkim opisie nie wszystkie możliwości ująłem, i nie sądzę, że to się szybko rozwiąże. Pisałem to już w innych miejscach. Na dziś (i nie na "dzień dzisiejszy", to dla tych co poprawiają innych) SBL w TD2 jest gadżetem i tyle.

Offline alekt

  • User
  • Wiadomości: 25
  • Siła reputacji: 86
  • alekt prezesalekt prezesalekt prezesalekt prezesalekt prezesalekt prezesalekt prezesalekt prezesalekt prezesalekt prezesalekt prezesalekt prezes
  • Distance Travelled: 1676 km
  • Trains Routed: 1172
Odp: SWDR4 - instrukcja obsługi blokad liniowych typu Eap-94
« Odpowiedź #35 dnia: 30 Listopad 2018, 10:50:53 »
Na tą chwilę, wprowadzenie SBL-SBL by spowodowało rozgałęzienie serwera na dwie części. Z wąskim gardłem w postaci jednotoru Pt na Parzęczewie czy Zp w Gdańsku. Nie mamy chyba żadnej scenerii, na której są szlaki dwutorowe z SBL i bez SBL jednocześnie.

Offline Silenthunter

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 12
  • Siła reputacji: 38
  • Silenthunter toromistrzSilenthunter toromistrzSilenthunter toromistrzSilenthunter toromistrzSilenthunter toromistrzSilenthunter toromistrzSilenthunter toromistrz
  • Distance Travelled: 1011 km
  • Trains Routed: 382
Odp: SWDR4 - instrukcja obsługi blokad liniowych typu Eap-94
« Odpowiedź #36 dnia: 30 Listopad 2018, 14:19:25 »
Ja mam natomiast inne pytanie tyczące się EAP. Czy jest w planach wprowadzenie posterunków SKP (chociażby automatycznych, bądź półautomatycznych)? Każdy wie jak to się kończy kiedy komuś scrashuje TDka na środku szlaku i jakimś cudem zostają wagony.

Offline Dik

  • User
  • Wiadomości: 4
  • Siła reputacji: 41
  • Dik starszy dyżurny ruchuDik starszy dyżurny ruchuDik starszy dyżurny ruchuDik starszy dyżurny ruchuDik starszy dyżurny ruchuDik starszy dyżurny ruchuDik starszy dyżurny ruchuDik starszy dyżurny ruchu
  • Distance Travelled: 1085 km
  • Trains Routed: 563
Odp: SWDR4 - instrukcja obsługi blokad liniowych typu Eap-94
« Odpowiedź #37 dnia: 16 Grudzień 2018, 15:43:50 »
Witam mam pytanie czy jest możliwość wysyłania pociągów z SBL na szlak SBL z pominięciem blokady liniowej w przypadku zajętości szlaku przez inny pociąg?

Offline Ensifer

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 542
  • Siła reputacji: 514
  • Ensifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezes
  • "Człowiek przywykł, że go zło opada jak robactwo."
  • Distance Travelled: 13339 km
  • Trains Routed: 4761
Odp: SWDR4 - instrukcja obsługi blokad liniowych typu Eap-94
« Odpowiedź #38 dnia: 16 Grudzień 2018, 16:13:57 »
Nie.
-Nastawnia dysponująca, dyżurny ruchu Piekielny, słucham

"Człowiek przywykł, że go zło opada jak robactwo."