Autor Wątek: [PACZKA CAŁOŚCIOWA] Aleksandrów Kujawski  (Przeczytany 56699 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Drozda32

  • Weteran
  • Grupa I
  • *
  • Wiadomości: 750
  • Siła reputacji: 778
  • Drozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezes
  • Ja nie szukam błędów tylko ONE MNIE ZNAJDUJĄ
Odp: Aleksandrów Kujawski
« Odpowiedź #45 dnia: 05 Czerwca 2018, 09:16:55 »
Nie znam się ale powiem co mnie na tej scenerii zadziwiło.

Na wersji testowej przystrzyc drzewa na szlakach 2 torowych bo zasłaniają semafory to raz a dwa walą w twarz mechanikowi w kabinie.
Izolacje przed i za rozjazdami są tak duże że wagony lub skład stojący na nich blokuje sobie izolacją zwrotnice bo moim skromnym zdaniem izolacje od zwrotnic powinny być minimum do ukresów zwrotnic czy jak to tam się nazywa te słupki biało-czerwone nie na równi ale kawałek dalej dla bezpiecznej jazdy a nie jak tu widzę od zwrotnicy idzie tor 100m od rozjazdu gdzie w 60 metrze jest już krawędź peronowa i stojący tam wagon lub skład wyświetla na rozjeździe. Stojąc przed semaforem izolacja zwrotnicy już jest i blokuje zwrotnice chyba izolacja powinna się zaczynać za semaforem.
Widzę też że w paru miejscach izolacji zabezpieczających skrajni przy rozjazdach w ogóle nie ma odrazu od anglika jest izolacja toru 100m gdzie w połowie 50m stoi semafor wyjazdowy bój się panie jak tam wagony będą stały a pociąg przy ukresie całym bokiem przeora po wagonach. A o nie równych torach i łączenia torów i rozjazdów szkoda gadać. Popatrzcie na SCS na testach podczas oblotu dyżurni wysyłali mnie na tory nie zelektryfikowane tłumacząc się że nie wiedzieli i nie ma nic na scs o tym.


Pozdrawiam

Offline Ulfrig

  • Zasłużony
  • Weteran
  • Grupa I
  • *
  • Wiadomości: 115
  • Siła reputacji: 695
  • Ulfrig prezesUlfrig prezesUlfrig prezesUlfrig prezesUlfrig prezesUlfrig prezesUlfrig prezesUlfrig prezesUlfrig prezesUlfrig prezesUlfrig prezesUlfrig prezes
  • :)
Odp: Aleksandrów Kujawski
« Odpowiedź #46 dnia: 05 Czerwca 2018, 15:58:37 »
Przejrzę to :)  Co do pulpitu, zgadza się, braki są. Pulpit był robiony, gdy jeszcze nie było znaczników braku elektryfikacji, poprawka wejdzie wraz z kolejną kompilacją.
« Ostatnia zmiana: 05 Czerwca 2018, 16:18:27 wysłana przez Ulfrig »
~Maciej T. (Ulfrig)

Offline trichlor

  • Moderator
  • Weteran
  • Konstruktor
  • Sponsor
  • Grupa XI
  • *
  • Wiadomości: 375
  • Siła reputacji: 656
  • trichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezes
  • w sanatorium
Odp: Aleksandrów Kujawski
« Odpowiedź #47 dnia: 19 Lutego 2019, 16:49:43 »
Sceneria w wersji Bocian

W związku z nadejściem wiosny i przylotem bocianów zamieszczam poniżej zmiany jakie zostały wprowadzone na scenerii do wersji Bocian.

1. Nastawnia dedykowana AK wraz z wyposażeniem i dedykowanym pulpitem SPK.

2. Dodane Linie Potrzeb Nietrakcyjnych, kotwienia środkowe, odgromniki rożkowe.

3. Zmiana spawnów:
L - EZT
H103 - POSP
E104 - TOW

4. Poprawiony tor 11  (nie powinno już wykolejać)

5. Wstawione odłączniki sieciowe, zasilacze, przewody łączące.

"znafaca" od SPK wg Matz32

Offline Glinek

  • Weteran
  • Grupa I
  • *
  • Wiadomości: 35
  • Siła reputacji: 597
  • Glinek prezesGlinek prezesGlinek prezesGlinek prezesGlinek prezesGlinek prezesGlinek prezesGlinek prezesGlinek prezesGlinek prezesGlinek prezesGlinek prezes
Odp: Aleksandrów Kujawski
« Odpowiedź #48 dnia: 27 Lutego 2019, 13:16:24 »
w pliku .kse powielany jest ciągle bład dla semafora S od strony Otłoczyna, który skutkuje jego błędnymi wskazaniami.
W ciagu komend po otwarciu w notatniku:
KS;Pociąg;AK_S;1;AK_itToS;AK_ItS AK_Iz32;;;AK_It2;P91920;;; AK_32+;Max;p40;AK_K1;False
widnieje semafor K, a winien być semafor K2, przez co podanie sygnału na semaforze K2 nie zmienia sygnału na semaforze S z S13 na S4.

Drugi błąd w ciągu komend:
KS;Pociąg;AK_S;2;AK_itToS;AK_ItS AK_Iz31 AK_Iz32 ;;;AK_It1;P91920;;;AK_31- AK_32-;p40;Max;AK_K2;False
Wjazd w kierunku zwrotnym odnosi się do Semafora K2, a winno być K1.

Proszę poprawcie to, bo w kolejnych paczkach to się pojawa.

pozdrawiam
« Ostatnia zmiana: 05 Marca 2019, 22:00:33 wysłana przez Glinek »

Offline trichlor

  • Moderator
  • Weteran
  • Konstruktor
  • Sponsor
  • Grupa XI
  • *
  • Wiadomości: 375
  • Siła reputacji: 656
  • trichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezes
  • w sanatorium
Odp: Aleksandrów Kujawski
« Odpowiedź #49 dnia: 28 Lutego 2019, 22:19:51 »
Dziękuję za informację, już poprawiłem. W aktualizacji będzie już poprawna wersja.

Chlorek
"znafaca" od SPK wg Matz32

Offline kamzel1990

  • Weteran
  • Grupa II
  • *
  • Wiadomości: 61
  • Siła reputacji: 489
  • kamzel1990 prezeskamzel1990 prezeskamzel1990 prezeskamzel1990 prezeskamzel1990 prezeskamzel1990 prezeskamzel1990 prezeskamzel1990 prezeskamzel1990 prezeskamzel1990 prezeskamzel1990 prezeskamzel1990 prezes
  • Nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło :)
Odp: Aleksandrów Kujawski
« Odpowiedź #50 dnia: 05 Marca 2019, 11:31:15 »
Dzień Dobry dziś podczas dr na sceneri Aleksandrów doszlo do dość dziwnego zjawiska otoz wysyłajac pociag 71002 do blaszek ze szlaku Oc pociag pojawial sie za chwile z informacja ze 71002 z ZWk na NsWg stacja koncowa. dwa razy wyslany byl i to samo bylo.
Wrazie co swiadkiem moze byc jakut007 gdyz to wlasnie jego skladu i jego rozkladu jazdy dotyczylo.
... z każdej negatywnej sytuacji wyciągaj pozytywne strony ...

Offline Ares28

  • Developer
  • Weteran
  • Konstruktor
  • Wiadomości: 934
  • Siła reputacji: 729
  • Ares28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezes
  • Programista systemów SRK
Odp: Aleksandrów Kujawski
« Odpowiedź #51 dnia: 05 Marca 2019, 12:00:14 »
Wysłałeś go na zły szlak I sie pojawił na nowo w przeciwnym kierunku.

Offline kamzel1990

  • Weteran
  • Grupa II
  • *
  • Wiadomości: 61
  • Siła reputacji: 489
  • kamzel1990 prezeskamzel1990 prezeskamzel1990 prezeskamzel1990 prezeskamzel1990 prezeskamzel1990 prezeskamzel1990 prezeskamzel1990 prezeskamzel1990 prezeskamzel1990 prezeskamzel1990 prezeskamzel1990 prezes
  • Nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło :)
Odp: Aleksandrów Kujawski
« Odpowiedź #52 dnia: 05 Marca 2019, 12:42:47 »
Ares28 własnie nie bo szlak wyjazdowy mial Oc wiec na ten szlak go wysylalem nawet late ktory byl na dr na blaszkach to samo stwierdzil ze na dobry szlak go wyslalem
... z każdej negatywnej sytuacji wyciągaj pozytywne strony ...

Offline badcookie66

  • Zasłużony
  • Weteran
  • Grupa I
  • *
  • Wiadomości: 359
  • Siła reputacji: 116
  • badcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezes
  • Zły, niedobry, zgryźliwy ciastek.
Odp: Aleksandrów Kujawski
« Odpowiedź #53 dnia: 05 Marca 2019, 12:48:41 »
Tyle że, wczytał się na ZWk czyli na ZWk wyjechał. Wysłałeś go na zły szlak. Zamiast Oc to ZWk.

Offline kamzel1990

  • Weteran
  • Grupa II
  • *
  • Wiadomości: 61
  • Siła reputacji: 489
  • kamzel1990 prezeskamzel1990 prezeskamzel1990 prezeskamzel1990 prezeskamzel1990 prezeskamzel1990 prezeskamzel1990 prezeskamzel1990 prezeskamzel1990 prezeskamzel1990 prezeskamzel1990 prezeskamzel1990 prezes
  • Nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło :)
Odp: Aleksandrów Kujawski
« Odpowiedź #54 dnia: 05 Marca 2019, 12:55:59 »
tak jak w rj z Oc na Ki do blaszek jechal i pochwili z ZWk wjezdza na szlaku NsWg informacja nie wiem moze jak mu wznowilem rj bo pisalem zeby zmienil nr bo rj mu robilem gdzie mial 4 cyfry a powinien miec 5 bo pospieszny i moze faktycznie ja nie dopatrzylem nie wiem juz ale jesli ja nie dopatrzylem to sie przyznam do błędu poprostu i nie bede krecil ale mi sie wydaje ze dobrze go wysylalem na na szlak wyjazdowy Oc do blaszek na szlak wjazdowy Ki



Tego bełkotu nie da się przeczytać. Wiesz do czego służą kropka i przecinek? + 35% ostrzeżenia do konta.
@inomushis
« Ostatnia zmiana: 05 Marca 2019, 13:47:31 wysłana przez inomushis »
... z każdej negatywnej sytuacji wyciągaj pozytywne strony ...

Offline inomushis

  • Zasłużony
  • Weteran
  • Grupa I
  • *
  • Wiadomości: 285
  • Siła reputacji: 149
  • inomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezes
Odp: Aleksandrów Kujawski
« Odpowiedź #55 dnia: 05 Marca 2019, 13:57:44 »
Dlaczego domyśliłem się powodu, zanim spojrzałem w logi? Wznowiłeś rozkład od scenerii Parzęczewo, podczas gdy pociąg był w Aleksandrowie...
[2019-3-5 10:28:33] [CMD] kamzel1990 : {"command":"getTTDetails","value":["645792","105428"]}
[2019-3-5 10:28:48] [CMD] kamzel1990 : {"command":"saveTimetableNumber","value":["105428",71002]}
[2019-3-5 10:28:50] [CMD] kamzel1990 : {"command":"restoreTT","value":[13571,105428,"a8e988d8","Parzęczewo"]}

Offline kamzel1990

  • Weteran
  • Grupa II
  • *
  • Wiadomości: 61
  • Siła reputacji: 489
  • kamzel1990 prezeskamzel1990 prezeskamzel1990 prezeskamzel1990 prezeskamzel1990 prezeskamzel1990 prezeskamzel1990 prezeskamzel1990 prezeskamzel1990 prezeskamzel1990 prezeskamzel1990 prezeskamzel1990 prezes
  • Nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło :)
Odp: Aleksandrów Kujawski
« Odpowiedź #56 dnia: 05 Marca 2019, 14:01:02 »
ok mój błąd przyznaje się do tego nie spojrzałem dobrze :/
... z każdej negatywnej sytuacji wyciągaj pozytywne strony ...

Offline Janek675

  • Weteran
  • Grupa I
  • *
  • Wiadomości: 4
  • Siła reputacji: 82
  • Janek675 prezesJanek675 prezesJanek675 prezesJanek675 prezesJanek675 prezesJanek675 prezesJanek675 prezesJanek675 prezesJanek675 prezesJanek675 prezesJanek675 prezesJanek675 prezes
Odp: Aleksandrów Kujawski
« Odpowiedź #57 dnia: 27 Kwietnia 2019, 19:09:24 »
Dzisiaj podczas dyżuru na Aleksandrowie zdarzyła mi się nietypowa sytuacja ze spawnem na torze 106. Problem polegał na tym, że skład, który się tam pojawił, był zdecydowanie dłuższy niż długość użyteczna toru, a jego ostatnie cztery wagony, nie dość, że wystawały poza semafor w przeciwnym kierunku, to zalegały na rozjeździe. Gdybym nie użył Radiostopu i w porę tego nie zauważył, na wystające wagony najechałaby manewrówka, która właśnie spychała inne wagony na tor 110. Pytanie do autora, czy mógłby na to zerknąć i poprawić?
W trakcie prac: Bździno (etap 2), Smętowy (etap 2)

Offline Piotrek

  • User
  • Wiadomości: 9
  • Siła reputacji: 23
  • Piotrek dróżnik przejazdowyPiotrek dróżnik przejazdowyPiotrek dróżnik przejazdowyPiotrek dróżnik przejazdowy
Odp: Aleksandrów Kujawski
« Odpowiedź #58 dnia: 09 Czerwca 2019, 10:53:35 »
Jest opcja ustawić spawna na tej dyżurce ? "AK" zamiast "AK1"
Spoiler: pokaż

Offline Fofal

  • Zasłużony
  • Weteran
  • Sponsor
  • Grupa III
  • *
  • Wiadomości: 99
  • Siła reputacji: 588
  • Fofal prezesFofal prezesFofal prezesFofal prezesFofal prezesFofal prezesFofal prezesFofal prezesFofal prezesFofal prezesFofal prezesFofal prezes
Odp: Aleksandrów Kujawski
« Odpowiedź #59 dnia: 09 Czerwca 2019, 11:48:00 »
Jest opcja ustawić spawna na tej dyżurce ? "AK" zamiast "AK1"
Spoiler: pokaż


Trzeba by było usunąć obie nastawnie i wstawić kolejno AK, AK1. Ale czy to takie trudne wcisnąć jeden klawisz i się przenieść do drugiej?  ???