Skrót | Liczba Torów | Vmax | Typ blokady | Uwagi |
Ki | 2 | 100 km/h | Eap | - |
Pr-Bs | 2 | 100 km/h | tylko z blokiem poz | - |
Fs | 2 | 120 km/h | Eap | - |
Lw | 1 | 80 km/h | Eap | - |
Ta | 1 | 30 km/h | Eap | niezelektryfikowany |
Nazwa szlaku lub posterunku | od km | do km | Przyczyna ograniczenia | Nr toru | Vmax w kierunku nieparzystym | Vmax w kierunku parzystym | Uwagi |
Prawylas - Blaszki | 127,588 | 127,849 | Zły stan toru | 2 | 60 | 60 | - |
Nie nastąpiła jeszcze aktualizacja paczki scenerii, która pojawi się zapewne na dniach.Dzięki za info w takim razie oczekuję :)
Może to też jest pytanie i nie na miejscu, ale czy został wywalony Podst. Wilcze?
Nie rozumiem natomiast, co nagle na scenerii, która nie była modernizowana, robią betonowe podkłady?
"Bezpieczeństwo na przejazdach kolejowych
W Polsce istnieje ponad 14 tysięcy przejazdów kolejowych, które podzielone są na sześć kategorii. Wszystkie muszą być zabezpieczone odpowiednimi znakami ostrzegawczymi..."
Cześć, dzis gdy chciałem odpalic Blaszki wyskoczyl mi oto taki błąd z spe
Chciałbym zgłosić że przebieg z semafora Y przez semafor J do wyjazdowego D podaje złe sygnały.
Semafor Y podawał mi Sygnał S12 jazda do 40 km/h następny 40/60 km/h, (...)
Od semafora Y do J jest wystarczająca droga hamowania aby semafor Y mógł wskazywać sygnał S4 (...)
aby semafor Y (...) nie wskazywał w ogóle wskaźnika W19 uprzedzenie o braku drogi hamowania.
Wskaźnik W 19 „Wskaźnik uprzedzający o braku drogi hamowania” oznacza, że odległość między dwoma następnymi semaforami lub między następną tarczą ostrzegawczą semaforową a semaforem jest mniejsza od obowiązującej na danej linii kolejowej długości drogi hamowania
Dobry wieczór. To jak w końcu jest, z tymi Blaszkami są one już dostępne czy nie ? Próbowałem ostatnio je odpalić to w Swdr wyskakuje komunikat o niewpisaniu scenerii do Swdr nie ukrywam, że już do pewnego czasu poluję na tą stację i chętnie bym tam został, na dłużej z góry dziękuje, za odpowiedź.Blaszki poprawiałem ostatnio pod względem otoczenia. Są już na serwerze z nowym wpisemw w swdr i czekają spokojnie na aktualizację. Proszę o chwilkę cierpliwości. Same się zaktualizują w trakcie uruchamiania TD2.
Osobiście bardzo żałuję, że w nowej odsłonie Blaszek zabrakło poprzedniego pliku autoexec (mam nadzieję, że przez przypadek i, że plik powróci). Bardzo lubiłem robić tam manewry i często był to sprawdzian umiejętności dla dyżurnego ruchu. :'(
Ale gdzie wy chcecie cokolwiek spawnować? Na nieczynnej bocznicy? Na jedynym torze głównym ze spawnem? Na żeberku bez prawa do pozostawiania taboru? A może w torze zasadniczym?
Już poprawiony wpis hash. Pierwszy Dr już pełni służbę.Zgadza się i musze tutaj uchylić czoła bardzo przyjemnie się dyżuruje Spe jest świetne i bardzo przejrzyste. Az wracać do SCS się nie chce. Świetna robota !
Już pewnie sam wiele razy czytałeś, że problem z synchronizacją będzie poprawiony i absolutnie nic do tego Blaszki nie mają. Ale przynajmniej się ubawiłem czytając o zajętej izolacji za semaforem. Fajnie jest czasem poczytać takie głupstwa :D Najpierw weź mądrą książkę i poczytaj o drodze ochronnej, a potem będziesz mógł krytykować twórcę, jeśli znajdziesz błąd. Na razie go nie znalazłeś.
Podczas mojego dyżuru po podaniu wyjazdu na szlak Ki oraz zatwierdzeniu szlaku została rozerwana zwrotnica. Nie wiem czym jest to spowodowane. Maszynista wykoleił się.
nie ma synchronizacji między SPE a SWDR-em.
Z izolacją też jest coś nie tak. Podaje wjazd w perony to izolacje gdzieś wywala za semafor.
(https://img.ttsk.ngo/images/2022/01/28/SCREEN-1.png)
Pozostałe informacje:
We wszystkich przebiegach od semaforów G, H, K, L, M zastosowana kolejność nastawiania.