Autor Wątek: Info: Brzezinka  (Przeczytany 43529 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline babisz_fajny

  • Trener
  • Weteran
  • Trener
  • Redaktor
  • Grupa II
  • *
  • Wiadomości: 363
  • Siła reputacji: 1570
  • babisz_fajny prezesbabisz_fajny prezesbabisz_fajny prezesbabisz_fajny prezesbabisz_fajny prezesbabisz_fajny prezesbabisz_fajny prezesbabisz_fajny prezesbabisz_fajny prezesbabisz_fajny prezesbabisz_fajny prezesbabisz_fajny prezes
  • Głupi ma zawsze szczęście. Wredny "50100" ;)
Brzezinka
« dnia: 24 Września 2018, 23:12:45 »
Witam!

Przedstawiam Państwu Brzezinkę (wz. Brzezinka Średzka), posterunek na realnej LK numer 273, a w tedeku na fikcyjnej LK numer 32. Jest to przelotowa stacja pośrednia zlokalizowana w rzeczywistości zaraz za rogatkami Wrocławia. Jest to niewielki posterunek ruchu, posiadający w sumie 4 tory główne, z których dwa są znajdują się przy niskich jednokrawędziowych peronach. Tory główne nr 3, 5, odgałęziają się zaraz za peronami w kierunku Kuźni Starogrodzkiej. (KSG). Uzupełnieniem układu torowego są tory boczne nr 3a, 5a, 151, które są przedłużeniami torów 3 oraz 5, ponad to tor 151 jest zlikwidowaną bocznicą o długości 1 km do elewatrów zbożowych, i gorzelni. Dawniej znajdował się tutaj jeszcze tor boczny numer 7, lecz teraz jest w trakcie remontu, a zwrotnice umożliwiające na niego wjazd zostały zlikwidowane. Ruch prowadzą nastawnie dysponująca "Bz". Nastawnia Bz obsługuje również przejazd kolejowy na zachodniej głowicy rozjazdowej od strony szlaku KSG. W obręb scenerii wchodzi przystanek osobowy Czerna Wołowska, znajdujący się około 200 m od tarcz ostrzegawczych semaforów A oraz B na szlaku KSG. 


Szlaki:
KSG (Kuźnia Starogrodzka)(wz. Księginice) vmax 120 km/h Blokada Przystosowana do prowadzenia ruchu zmiennokierunkowego długość ok 4,1 km, dwutorowy zelektryfikowany

WP (Wrocki Prawe)(wz. Wrocław Pracze) vmax 120 km/h Blokada Nieprzystosowana do prowadzenia ruchu zmiennokierunkowego długość ok 3,6 km, dwutorowy, zelektryfikowany

Dyżur można sprawować minimum od 2 poziomu.

Tory główne dodatkowe max. 500 m oraz 480 m.

Spawny:
Tm3 - ALL Wszystkie składy o długości nieprzekraczającej 420m (zelektryfikowany)

Tm11 - LUZ: Lokomotywy Luzem 70m (zelektryfikowany)

Tm10 - EZT Elektryczne/ spalinowe zespoły trakcyjne 120 m (zelektryfikowany)



Układ Torowy: 100 % - babisz_fajny, ś.p. Wojtas, ś.p. Matz32
Kilometraż  : 100 % - ś.p. Matz32
Sieć trakcyjna: 100% - Blondyna, Marcin_S
Plan scenerii: 100% - Torti
Izolacje 100% - babisz_fajny,  ś.p Matz32, wiedenka
Otoczenie- 100%- babisz_fajny
SCS - 100% -ś.p Matz32, wiedenka, babisz_fajny - lekkie poprawki
Wskaźniki- 100% - babisz_fajny
SHP- 100%- babisz_fajny
Sygnalizatory- 100%- babisz_fajny
SPK - 100% wiedenka&babisz_fajny


Podziękowania szczególne: Blondyna, ś.p Matz32, wiedenka, inomushis, Marcin_S,uetam.

Podziękowania dla złegociastka66, oraz trichlora  za pomoc przy wykończeniu SPK.

Edytowanie scenerii bez zgody autora jest zabronione.

Wpisano do SWDR4: 09.11.2020, pod hashem acd177e4

CZARNA LISTA:

Spoiler: pokaż
-MarcinMaszynista - czysto profilaktycznie, a tymczasem za edytowanie scenerii bez zgody.
Saar - już nie pamiętam za co, ale jak tu jest to nie bez powodu - usunięto dnia 16.01.2020
BartekZ0003 - 70 m do zderzenia, mniej istotne rzeczy, oraz uszczypliwe komentarze do autora.






WERSJA EDek I ZMIANY NA SCENERII
Spoiler: pokaż
Zmiany na scenerii oraz posterunku:
- Skrócono magiczne laski do zalecanych 20 metrów.
- Dylatacje torowe na torze nr 2 na szlaku KSG poprawiono z 15 na 25.
- Poprawiono zużycia szyn na całej scenerii, oraz zastosowano podsypki wprowadzone w nowej wersji symulatora.
- Tor główny dodatkowy numer 5 został objęty stałym ograniczeniem do 20 km/h, ze względu na zły stan podkładów.
- Na torze 1, na szlaku WP wprowadzono ograniczenie do 60 km/h ze względu na roboty torowe na przejeździe. A gdzie, to sami zobaczycie.
- W obrębie przystanku Czerna Wołowska na torze numer 2 wprowadzono ograniczenie stale do 70 km/h ze względu na zły stan podkładów.
- Poprawiono przechyłkę na łuku, na szlaku WP, na obu torach.
- Usunięto "wykrzykniki" po plikach T3d.
- Przewieszono (w ramach możliwości) większość wskaźników na słupy sieci trakcyjnej, by było bardziej realistycznie.
- Poprawiono błędną przechyłkę przy Tm3.
- Wyprostowano semafor L (zgodnie z rzeczywistością), Tm3, oraz Tm2.
- Wydłużono tor za Tm10 do rampy ładunkowej magazynu.
- Słupy sieci trakcyjnej, podtrzymujące przewody jezdne oraz liny nośne nad torami 3, 5, 5a, 3a, 151 wymieniono z betonowych na metalowe.
- Skrajne słupy w sekcjach naprężania oraz w kotwieniach środkowych wymieniono z  betonowych na metalowe, nawiązujac do rzeczywistości.
- Wskaźniki W1 przy tarczach ostrzegawczych wymieniono na te w stylu "z epoki" :)
- Na semaforze B wskaźnik W19 wymieniono na odblaskowy, eliminując błąd niewyświetlania się tego wskaźnika.
- Na stałe została zamknięta nastawnia wykonawcza Bz1, ze względu na pożar. Przeniesiono urządzenia prowadzenia ruchu, oraz obsługi przejazdu stacyjnego, do nastawni dysponującej Bz.
- Zmiany w stylistyce scenerii - dodanie roślinności, znaków drogowych i innych pierdółek.
- dodano dwie znajdźki, tak gdyby ktoś miał godzinę ph :)
- Poprawiono nazewnictwo wykolejnic i tarcz manewrowych na zamkniętym dla ruchu torze bocznym numer 7.
- Rozwój wsteczny - na przejeździe stacyjnym nowe rogatki wymieniono na starszy model.
- Dodano linki stabilizujące do izolatorów sekcyjnych. (@trichlor)
- Poprawiono jeden wysięgnik na półbramce. (@trichlor)
- w nowy sposób zaaranżowano nastawnię dysponującą Bz.
- Zwiększono maksymalną liczbę mechaników na scenerii do 9.
- Spawn ALL przedłużono z 400 do 420 m.
- Minimalny poziom dyżurnego zmniejszono z 3 na 2 poziom.
_________________________________________________________________________________________________________
Zmiany w pulpicie SCS
- Dodano strzałki blokad liniowych (@wiedenka)
- poprawki graficzne, min. dodano wizualizację toru numer 7
- usunięto ikonkę nastawni wykonawczej Bz1.
________________________________________________________________________________________________________
Zmiany w pulpicie SPK (wszystkie poprawki wykonał @trichlor i @wiedenka)
- dodano wymuszenie zamknięcia Wk1 dla przebiegów realizowanych na tor 5 oraz 3, spod semaforów ABCDM(tzw. Ochrona Boczna)
- poprawiono błąd, gdy można było podać przebieg spod Tm10 na tor 5 przy położeniu zw 11 w położeniu minus.
- poprawiono błąd, gdy można było podać przebieg spod Tm10 na tor 5 przy zaminiętej Wk5.
- usunięto ikonkę nastawni wykonawczej Bz1.
- inne małe poprawki.




PLIKI : https://up.td2.info.pl/d/f59c922ab87d4202b387/

Samych owocnych dyżurów, życzy babiszek :)
« Ostatnia zmiana: 30 Października 2021, 14:44:12 wysłana przez Stasiu »
Członek zespołu trenerów. Udzielam prywatnych lekcji.
Wolontariusz i członek KSK Wrocław. Trener Redaktor.
PKP Intercity S.A Zakład zachodni w Poznaniu.

Offline babisz_fajny

  • Trener
  • Weteran
  • Trener
  • Redaktor
  • Grupa II
  • *
  • Wiadomości: 363
  • Siła reputacji: 1570
  • babisz_fajny prezesbabisz_fajny prezesbabisz_fajny prezesbabisz_fajny prezesbabisz_fajny prezesbabisz_fajny prezesbabisz_fajny prezesbabisz_fajny prezesbabisz_fajny prezesbabisz_fajny prezesbabisz_fajny prezesbabisz_fajny prezes
  • Głupi ma zawsze szczęście. Wredny "50100" ;)
Odp: Brzezinka
« Odpowiedź #1 dnia: 29 Października 2021, 11:34:43 »
Drodzy użytkownicy,

Wraz z nadejściem nowej wersji symulatora podjąłem decyzję o zaprzestaniu dalszych prac nad Brzezinką. Sceneria wymaga położenia na nowo, by odzwierciedlała dzisiejsze standardy, na co ja w tym momencie się nie piszę. W związku z powyższym, przynajmniej na razie, sceneria znika z rozgrywki na serwerze PL1 na stałe.
Członek zespołu trenerów. Udzielam prywatnych lekcji.
Wolontariusz i członek KSK Wrocław. Trener Redaktor.
PKP Intercity S.A Zakład zachodni w Poznaniu.