Autor Wątek: [PACZKA CAŁOŚCIOWA] Chlastawka  (Przeczytany 10642 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline UAZownik

  • Global Moderator
  • Developer
  • Pioneer
  • *
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 457
  • Siła reputacji: 234
  • UAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezes
  • Dobry, sceneria do kontroli!
    • www.nastawnicownia.pl
  • Distance Travelled: 5141 km
  • Trains Routed: 1503
Chlastawka
« dnia: 13 Kwietnia 2017, 13:40:25 »
Przed Państwem posterunek odgałęźny Chlastawka.

Chlastawka to fikcyjny posterunek odgałęźny, położony na dwutorowej, zelektryfikowanej linii pierwszorzędnej, od której odgałęziają się dwa jednokierunkowe tory linii towarowej. Układ torowy i otoczenie inspirowane są realnym posterunkiem Chlastawa. Sygnalizacja współczesna, nieprzystosowana do ruchu dwukierunkowego - wjazd z toru lewego tylko na podstawie sygnału zastępczego, tor lewy szlaku ZkB nie posiada sygnalizatora wjazdowego. Układ torowy nie pozwala na swobodne przejścia z toru lewego na prawy, mocno odradzam więc prowadzenie ruchu w kierunku przeciwnym do zasadniczego.

Podziękowania należą się Ulfrigowi za nowy pulpit SCS.

ZABRONIONE JEST MODYFIKOWANIE SCENERII BEZ WIEDZY I ZGODY AUTORA

Prędkości drogowe:
- Szlak Zb, ZkA - 100km/h,
- Szlak ZkB - 80 i 60km/h.











UPDATE 10.11.2017
- poprawka izolacji.

UPDATE 3.12.2017
- poprawka przechyłek.



Sceneria oficjalna - brak plików do pobrania!
Sceneria wpisana do SWDR automatycznie. Wszystkie aktualne pliki znajdują się w paczce całościowej symulatora.

« Ostatnia zmiana: 23 Lutego 2019, 20:34:34 wysłana przez inomushis »
„Każdy pracownik kolejowy, którego czynności związane są z ruchem pociągów i wykonywaniem manewrów, powinien znać szczegółowo
»Instrukcję o sygnalizacji«."

Automatyk z zawodu, drogowiec i ruchowiec z zamiłowania.