Witam, chcę wyrazić opinię na temat tej scenerii, a więc sceneria jest bardzo urokliwa ze względu na ilość spawnów oraz dwóch dużych stacji Ciechany i Pawonki. Na plus zasługuje to, że mimo jednego szlaku jest dość spory ruch ze względu, że jest trakcja oraz że są generowane obloty na ciechanach dla pociągów pośpiesznych. Jedyne do czego bym się przyczepił to to, że przy spawnie Tm3 gdzie respią się pociągi pasażerskie na pulpicie SCS'a nie widać jego numeru, że stoi przy Tm3. Też minusem tej scenerii jest to, że przy zajętym spawnie Tm3 i zajętości dwóch peronów na stacji Ciechany lub nawet jednym niemożliwe jest robienie oblotów gdyż np pociąg czeka na odjazd np 30min i blokuje tor aby lokomotywa mogła robić oblot. Sugestią mą jeśli można by było dodać jeszcze rozjazd, aby była możliwość podania manewru i lokomotywa mogła spokojnie zrobić oblot przy zajętości 2-óch krawędzi peronowych. Oczywiście można pisać rozkaz dla EZT ze spawnu Tm2 i nie wstawiać EZT w peron i uniknąć zakorkowania toru peronowego. Kolejnym minusem jest to, że budki dyżurnego są usytuowane zbyt wysoko i czasami człowiek może się pogubić. Ogólnie warto odbyć dyżur na tej scenerii bo mimo jednego toru sceneria jest bardzo urokliwa. Fajnie byłoby dodanie w przyszłości sławny dla spalinowozu samego lub z wagonami na oddalonej kilkanascie metrów bocznicy obok stacji Pawonki. Tyle ode mnie kawał dobrej roboty 👌