Autor Wątek: [DO POBRANIA] Czermin  (Przeczytany 11836 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline shafter

  • Zasłużony
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 551
  • Siła reputacji: 218
  • shafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezes
Odp: Czermin
« Odpowiedź #45 dnia: 21 Czerwca 2021, 19:41:22 »
Jeśli można zgłosić jeszcze jakieś uwagi to ja bym zaproponował dodanie powtarzaczy dla semaforów S1 i S2, na kilkadziesiąt pociągów dziennie mam conajmniej 2 minięcia S1 w tym właśnie miejscu. Tam jest łuk zaraz przed semaforem i widoczność semafora jest dośc słaba.

Widoczność jest prawidłowa, dla semaforów wyjazdowych przy prędkości 160 wynosi ona 400m. W przyczynie przewaleń dopatrywać można się tylko winy mechaników.

To nie jest dobry sposób rozwiązywania problemów z bezpieczeństwem. Jeżeli infrastruktura spełnia przepisy a incydenty się zdarzają to trzeba się pochylić nad problem.

Offline CYPRIAN

  • User
  • Wiadomości: 6
  • Siła reputacji: 117
  • CYPRIAN prezesCYPRIAN prezesCYPRIAN prezesCYPRIAN prezesCYPRIAN prezesCYPRIAN prezesCYPRIAN prezesCYPRIAN prezesCYPRIAN prezesCYPRIAN prezesCYPRIAN prezesCYPRIAN prezes
  • Uwielbiam malowania KD Donlny Śląsk :D
Odp: Czermin
« Odpowiedź #46 dnia: 21 Czerwca 2021, 20:17:34 »
Właśnie teraz dyżuruje i nic się niedzieje

Offline Ares28

  • Developer
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 839
  • Siła reputacji: 652
  • Ares28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezes
Odp: Czermin
« Odpowiedź #47 dnia: 22 Czerwca 2021, 11:26:37 »
Jeśli można zgłosić jeszcze jakieś uwagi to ja bym zaproponował dodanie powtarzaczy dla semaforów S1 i S2, na kilkadziesiąt pociągów dziennie mam conajmniej 2 minięcia S1 w tym właśnie miejscu. Tam jest łuk zaraz przed semaforem i widoczność semafora jest dośc słaba.

Widoczność jest prawidłowa, dla semaforów wyjazdowych przy prędkości 160 wynosi ona 400m. W przyczynie przewaleń dopatrywać można się tylko winy mechaników.

To nie jest dobry sposób rozwiązywania problemów z bezpieczeństwem. Jeżeli infrastruktura spełnia przepisy a incydenty się zdarzają to trzeba się pochylić nad problem.

Scenerie są wykonywane w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami. Jakbyśmy oprócz tego także jeździli zgodnie z przepisami to nie byłoby takich jaj. Skoro semafor wyjazdowy jest na "Stój" to na semaforach drogowskazowych mogą być tylko sygnały: S5, S9, S13 i S13a. Z tego ostatnie trzy mówią, iż należy kontynuować jazdę z obniżoną prędkością aż do następnego semafora. Jak ktoś przy takim sygnale rozpędza się po minięciu rozjazdów do prędkości rozkładowej to jedyny sposób w jaki możemy "pochylić się nad problemem" to system skarg.