Dobrzyniec [Db]
Dobrzyniec to duża stacja węzłowa, na której spotykają się 3 szlaki jednotorowe i 2 szlaki dwutorowe. Stacja posiada dość rozbudowany układ torowy, składający się z 12 torów głównych, z których 8 znajduje się przy peronach (z czego dwa tory są zakończone kozłami oporowymi). Od stacji odchodzi również bocznica, na której odstawiane są głównie pociągi pasażerskie i EZT. Pasażerowie mogą dostać się na cztery dwukrawędziowe perony dzięki kładkom nad torami. Stacja została zmodernizowana w 2014 roku, dzięki czemu było możliwe zainstalowanie rozjazdów umożliwiających jazdę na bok z prędkościami nawet 100km/h. Nad porządkiem i ruchem na stacji czuwa dyżurny ruchu znajdujący się w nastawni "Db", wyposażonej w urządzenia komputerowe. Na stacji postój mają wszystkie pociągi pasażerskie. W obrębie scenerii ze stacji w Dobrzyńcu można dostać się do Kasztanków, Kruszków i Mącic. Posterunek inspirowany realną stacją w Tłuszczu.
----------
Dobrzyniec Mącice [DM]
Dobrzyniec Mącice to średniej wielkości stacja węzłowa znajdująca się na niezmodernizowanej linii kolejowej nr 86. W jej obrębie można znaleźć 5 torów głównych, z czego trzy z nich znajdują się przy peronach, których znaleźć można tu dwa - jeden jednokrawędziowy przy torze nr 2, oraz peron dwukrawędziowy przy torach 1 i 3. Na stacji znajduje się również tor boczny, od którego odbiega tor prowadzący do rampy rozładunkowej, poza tym stacja posiada tor zakończony kozłem oporowym pozwalający odstawić tam tabor. Na stacji postój mają tylko pociągi osobowe. Posterunek inspirowany realną stacją w Morzeszczynie.
----------
podg. Kasztanki [Ks]
Kasztanki to posterunek odgałęźny łączący ze sobą linię nr 54 z linią nr 170. Wyposażony jest on w rozjazdy pozwalające na jazdę na bok z prędkością 100km/h. Został on zmodernizowany wraz z modernizacją linii kolejowej, na której leży. Znajduje się on ok. 5km od Dobrzyńca.
----------
podg. Kruszki [Kz]
Kruszki to posterunek odgałęźny, który pozwala na dojazd do Dobrzyńca bez konieczności wykonywania oblotów w Mącicach. Leży on na linii niezmodernizowanej, tak więc wszelkie zmiany torów wymuszają jazdę z prędkością 40km/h. Nieopodal znajduje się przystanek osobowy o takiej samej nazwie.