Train Driver 2

Dział ogólny => Wasza Twórczość => Scenerie => Wątek zaczęty przez: Ares28 w 19 Listopada 2017, 16:22:11

Tytuł: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: Ares28 w 19 Listopada 2017, 16:22:11
Przedstawiam wam realną scenerię Imielin.

Imielin to niewielka stacja przelotowa, położona na linii nr 138 z Oświęcimia do Katowic. Posiada ona 4 tory główne, dwa zasadnicze i dwa dodatkowe. Ruch pociągów prowadzą dwie nastawnie: "Im" oraz "Im1", które posiadają urządzenia mechaniczne scentralizowane z sygnalizacją świetlną. Z nastawni dysponującej obsługuje się też rogatki na przejeździe.
Na stacji znajduje się nieczynna od 2010 roku bocznica składu metali nieżelaznych. W 1990 roku wybudowano także kolejną bocznicę prowadzącą do Centrum Uzdatniania Wody w Dziećkowicach, jednak nigdy nie była ona eksploatowana, a w 2005 roku podjęto decyzje o jej fizycznym demontażu. O jej egzystencji przypomina jedynie zarośnięty nasyp kolejowy odchodzący od linii na szlaku w kierunku Chełmu Śląskiego.

Przez stację w ruchu pasażerskim przejeżdżają obecnie jedynie pociągi osobowe. Oprócz nich dziennie przejeżdża nawet kilkadziesiąt pociągów towarowych.

Imielin zasłynął ze swojego zdegradowanego szkodami górniczymi podtorza, oraz związanym z tym ograniczeniem do 30 km/h. Ze względu na znaczną różnicę w dopuszczalnej prędkości drogowej na szlaku do Mysłowic (90 na torze 1, a 30 na torze 2) od 2012 roku wszystkie pociągi osobowe poruszały się po torze nr 1.

Stan scenerii odwzorowano na rok 2015. W planach jest także zrobienie drugiej wersji ukazującej stan po rewitalizacji, stąd w nazwie scenerii pojawia się data, aby potem można było je odróżnić.

Szlaki:
CSl - 2 tor zelektryfikowany (40 km/h na zasadniczym, 30 na przeciwnym)
MKs - 2 tor zelektryfikowany (30 km/h na zasadniczym, 90 na przeciwnym)

Uwagi:

Regulamin Scenerii:

Wykaz Ostrzeżeń Stałych:

(https://img.ttsk.ngo/images/2017/11/19/ImielinWOS.md.jpg)

Sceneria polecana jest początkującym DR, którzy chcą nauczyć się prowadzenia ruchu na urządzeniach mechanicznych. Z uwagi na niskie prędkości pociągów DR ma sporo czasu na obsługę tychże urządzeń.

Z perspektywy mechanika sceneria jest znacznie trudniejsza i naszpikowana licznymi zwolnieniami. W dodatku stan wskaźników odwzorowano według realiów, a więc brakuje kilku W8 i W9. Aby zmniejszyć liczbę gamoni pochowanych w zbiorowej mogile ofiar Imielina publikuję poniższy schemacik prezentujący prędkości i ograniczenia obowiązujące w torach głównych zasadniczych.

(https://img.ttsk.ngo/images/2019/02/22/Imielin.gif) (https://img.ttsk.ngo/image/ZZKtW)

I na koniec prezentujemy screen przedstawiający wnętrze nastawni dysponującej.

(https://img.ttsk.ngo/images/2019/02/22/Zrzut-ekranu-2019-02-22-21.22.48.png) (https://img.ttsk.ngo/image/ZZuRd)

Autorzy:
Ares28 - Układ torowy, sygnalizacja, otoczenie.
Matz32 - podkłady satelitarne, słupki i tabliczki hektometrażowe.
jabol438 - pomoc przy sieci trakcyjnej.
Trichlor - pomoc w przystosowaniu scenerii do nowej wersji.
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: hulek w 19 Listopada 2017, 22:37:48
Padam na twarz, i oddaje czesc Aresowi28 za tak wybitnie, realnie zrobione otoczenie. SZACUN   ;)
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: Husarz w 19 Listopada 2017, 22:45:44
Zacnie Aresu.  8)
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: Stasiu w 19 Listopada 2017, 22:54:28
Eleganckie... nowy Mercedes wśród scenerii...
Z tym "pod prąd" będzie ciekawie...
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: ED161 w 19 Listopada 2017, 23:35:09
Cytuj
W planach jest także zrobienie drugiej wersji ukazującej stan po rewitalizacji, stąd w nazwie scenerii pojawia się data, aby potem można było je odróżnić.

Przecież jest już Imielin po rewitalizacji by @trichlor.

Sceneria ślicznie wygląda,ale nie chciałbym jechać po niej expressem albo pośpiechem :p
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: Ares28 w 19 Listopada 2017, 23:58:49
Przecież jest już Imielin po rewitalizacji by @trichlor.

Sceneria ślicznie wygląda,ale nie chciałbym jechać po niej expressem albo pośpiechem :p

Uwagi:
  • W miarę możliwości proszę nie robić przez Imielin Rj dla pociągów o priorytecie MPE i wyższym.

A "Imielin po remoncie" zawiera liczne błędy, a przede wszystkim ma błędny układ torowy, bo był robiony "na oko" ze schematu z semaforka. Stwierdziłem że nie ma tam nawet co poprawiać, więc zrobiłem swoją wersję od zera, na podkładach.
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: Trepan w 20 Listopada 2017, 04:13:06
Sceneria wykonana bardzo szczegółowo i dokładnie. Wreszcie doczekaliśmy się czegoś na tak wysokim poziomie. Magiczny lasek mógłby być nieco dłuższy. No i największy plus-scenerie realne powinny mieć datę, na którą odzwierciedlają stan.
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: UAZownik w 20 Listopada 2017, 07:09:37
Magiczny lasek powinien być tak krótki, jak to możliwe, wydłużanie go to nienajlepszy pomysł :P
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: Ares28 w 20 Listopada 2017, 10:27:27
I tak szlaki zostały nierealnie wydłużone tym magicznym laskiem. W rzeczywistości w stronę Chełmu jest 100m za wjazdowym To. W stronę Mysłowic, wcale nie lepiej - 200m. Tam nawet nie ma gdzie się rozpędzić, wyjeżdżasz na Imielin z takich Mysłowic i od razu To na "Stój", a do tego ta 30tka 😂
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: Trepan w 20 Listopada 2017, 10:43:31
Owszem, ale realia programu są nieco inne niż rzeczywisty szlak. Gdyby była permanentna stała blokada to magiczny lasek jest wcale nie potrzebny, ale nie ma jej, więc jadąc ciężkim składem przez LOL na Szymankowszczyźnicach musiałbym włączyć hamowanie gdzieś za Hecznarowszczyźnicami żeby nie przekroczyć. Ani od strony Mysłowic, ani Chełma śląskiego nie ma takiej opcji, żeby się tak rozbujać, więc lasek jest kiepską protezą połączenia między stacjami. Inna sprawa, że lepszej nie mamy.
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: Ares28 w 20 Listopada 2017, 11:03:38
jadąc ciężkim składem przez LOL na Szymankowszczyźnicach musiałbym włączyć hamowanie gdzieś za Hecznarowszczyźnicami żeby nie przekroczyć.

Już Ci wczoraj tłumaczyłem że od tego w rozkładzie masz prędkość drogową na następnej scenerii podaną. Trzeba ją zmniejszyć najlepiej jeszcze przed magicznym laskiem na poprzedniej scenerii. I tak magiczny lasek ma 700m, a więc wynosi tyle co droga hamowania z prędkości 100km/h. Jadąc towarkiem 80km/h powinieneś spokojnie wyhamować.
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: Matz32 w 20 Listopada 2017, 11:36:35
Ares28 Wiedziałem ze jak dostarczę ci tyle przeróżnego materialu (filmy, przeróżne dokumentacje z danymi ) to będzie wypasiona sceneria :D ale  efekt finalny przerósł moje oczekiwania.  :o ::) :P Szkoda tylko, ze limit obiektów  i optymalizacja  TDeka nie pozwala zbyt na zrobienie sąsiednich posteurnkow ktore sa rzut beretem :/.  Trepan skończ siać zamęt i zwalać -ze nie umiesz jadzic i się wywaliłeś - na scenerie bo takich jak ty tu jest od liku , ino rura do przodu a wskaźników  nie widza  ani rozkładowej  w rj. ED161 tamten Imielin to tylko popudrowany trup starej wersj  Imielina robionej  na oko wiec  ma zsadnosc poprawy.

Posprzątane, sprzeczać to się na PW albo przy herbatce możecie.
//UAZownik
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: Zdebu w 20 Listopada 2017, 15:57:26
Wreszcie! - stary, dobry Imielin, aż chce się po nim jechać :P
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: Ryszard-san w 20 Listopada 2017, 16:37:07
jadąc ciężkim składem przez LOL na Szymankowszczyźnicach musiałbym włączyć hamowanie gdzieś za Hecznarowszczyźnicami żeby nie przekroczyć.

Jadąc ciężkim jak ci się pojawi "Ładowanie scenerii" i zaczniesz hamować 2-gim stopniem spokojnie wyhamujesz (masz łącznie ok 1,5km na to). Sprawdzałem da się bez najmniejszego problemu.
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: Stasiu w 20 Listopada 2017, 18:34:27
Chyba jednak lasku zbyt mało... towarka 650m łączy 150m przed wjazdowym...

Na MKs jest problem... przy 20km/h koniec torów, zapewne odcinek zbyt długi
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: Ares28 w 20 Listopada 2017, 19:28:14
Chyba jednak lasku zbyt mało... towarka 650m łączy 150m przed wjazdowym...

Na MKs jest problem... przy 20km/h koniec torów, zapewne odcinek zbyt długi

Odcinki mają nie więcej jak 90m. Wczoraj testowałem i było ok. Zdebu także potwierdza że nikt nie miał problemu.
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: Stasiu w 20 Listopada 2017, 19:46:57
Kaz by że ci to tak...

Dodano: 20 Listopada 2017, 20:05:26


I jeszcze jeden, i jeszcze raz...
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: milosz007001 w 20 Listopada 2017, 20:47:18
Kaz by że ci to tak...

Dodano: 20 Listopada 2017, 20:05:26


I jeszcze jeden, i jeszcze raz...

Potwierdzam, lecz tylko ty masz ten problem.
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: Ares28 w 20 Listopada 2017, 20:58:32
Dodano czarną listę w pierwszym poście.
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: trainfun09 w 20 Listopada 2017, 21:04:24
Chopin'owskie otoczenie! MISZCZOSTWO!
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: Stasiu w 20 Listopada 2017, 21:24:11
Kaz by że ci to tak...

Dodano: 20 Listopada 2017, 20:05:26


I jeszcze jeden, i jeszcze raz...

Jak jeździć nie mogę to tylko dyżurka zostaje ;)
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: Drozda32 w 23 Listopada 2017, 13:20:45
Wydaje mi się że ktoś powinien jeszcze raz sprawdzić tą scenerie bo jadąc widzę pewne problemy z wpisanymi w rozjazdy ograniczeniami a wskaźnik jest za rozjazdami itd.

szlak CSl nie ma informacji na niewłaściwym o 20 a jest potem w torze i znaczniki punktowe. Po właściwym wskaźnik jest za rozjazdami a przed nimi już krzyczy zwolnij.
(widziałem jeden wskaźnik przewrócony i leży bokiem do toru właściwego CSl ale on do 30 a do 20 nie ma przed rozjazdami a jest za)
(na nieczynnej bocznicy nie da się przestawiać anglika bo go nie ma na scs)
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: Ares28 w 23 Listopada 2017, 14:07:08
szlak CSl nie ma informacji na niewłaściwym o 20 a jest potem w torze i znaczniki punktowe. Po właściwym wskaźnik jest za rozjazdami a przed nimi już krzyczy zwolnij.
(widziałem jeden wskaźnik przewrócony i leży bokiem do toru właściwego CSl ale on do 30 a do 20 nie ma przed rozjazdami a jest za)


Uwagi:
  • Sceneria zawiera realny układ semaforów oraz wskaźników, które zrekonstruowano na podstawie podkładów satelitarnych, nagrań i zdjęć. Nie jest on w 100% zgodny z instrukcjami!
    Do niektórych ostrzeżeń brakuje wskaźników W8, niektóre W9 leżą niewidoczne w krzakach, brakuje jednego W4 w peronie oraz nie ma wskaźników We. Nie zachowano także wymaganych dróg ochronnych od semaforów z torów głównych dodatkowych.
    Proszę nie wymieniać tych braków jako błędy. Sceneria została zaakceptowana do użytku przez administrację.

Właśnie ten przewrócony W9 w krzokach odnosi się do tej 20tki na rozjazdach. Za rozjazdami 20 się kończy i zaraz potem zaczyna się znów 30. W pierwszym poście jest WOS, proszę się z nim zapoznać i zastosować.

(na nieczynnej bocznicy nie da się przestawiać anglika bo go nie ma na scs)

Słowo klucz: nieczynnej. Może w następnej wersji mam tam specjalnie tory rozerwać, żebyście gamonie nie wjeżdżali?
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: Drozda32 w 23 Listopada 2017, 14:32:32
to może jak wstawiasz 2 ograniczenia w sobie użyj pomarańczowego?
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: Kacper9 w 23 Listopada 2017, 14:37:14
A może przeczytaj Ie-1 i Ie-4?
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: Stasiu w 23 Listopada 2017, 15:49:01
to może jak wstawiasz 2 ograniczenia w sobie użyj pomarańczowego?

Tą wypowiedzią udowodniłeś absolutną nieznajomość przepisów...
Ostrzeżenie doraźne, a stałe...
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: Drozda32 w 23 Listopada 2017, 17:57:03
Gram bo lubię ten klimat i nigdy nie marzyłem by być kimś związanym z koleją może czegoś nie umiem lub jeszcze nie znam lecz nic nie udowodniłem po prostu nie zgrywam "fachowca i znawcy" jak co po niektórzy...
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: chudya w 24 Listopada 2017, 15:10:26
Masz rację i jej nie masz...
Nie dawaj rad, jeśli nie jesteś pewien, bo ktoś nieznający przepisów może posłuchać i zrobi bzdurę.
A, co mówisz słusznie, a mnie też zawsze korciło, by to napisać, wiele osób jest tu bardziej "kolejowych" od kolejarzy :)
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: Stanleyo w 26 Listopada 2017, 19:36:55
Nom Nom...Szanuje za zrobienie czegoś tak dobrego.W końcu trochę bardziej przepisowo niż na starym  :D
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: Stasiu w 26 Listopada 2017, 20:16:29
Gram bo lubię ten klimat i nigdy nie marzyłem by być kimś związanym z koleją może czegoś nie umiem lub jeszcze nie znam lecz nic nie udowodniłem po prostu nie zgrywam "fachowca i znawcy" jak co po niektórzy...

Tak. Kolorki nieważne. Nieważne czy zielone, czy czerwone. Nieważne czy białe czy niebieskie. Nieważne czy 20, czy 120...
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: frugo4321 w 28 Listopada 2017, 12:41:51
Podoba mi się.
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: Ares28 w 06 Grudnia 2017, 22:06:41
W związku ze skargami dodano regulamin scenerii:

Regulamin Scenerii:
  • Sceneria obsługuje jedynie pociągi towarowe i osobowe. Zabrania się wystawiania przez Imielin Rj dla pociągów o priorytecie MPE i wyższym.
  • Dla pociągów o priorytecie MPE i wyższym w uzasadnionych okolicznościach (mała ilość scenerii, duże kolejki itd.) możliwe jest odstępstwo od powyższego punktu i po wcześniejszym uzgodnieniu z DR wystawienie Rj przez Imielin.
    Taki Rj jest traktowany jako "objazd", a ich wystawianie nie powinno być regularną praktyką.
  • DR zostaje upoważniony do kasowania z SWDR3 pociągów łamiących postanowienia regulaminu scenerii, jeśli tylko uzna, że sytuacja ruchowa nie pozwala na przyjęcie nadprogramowych składów.
  • DR zasiadający na scenerii, oraz DR wyprawiający do Imielina na szlak MKs pociąg o priorytecie ROJ i wyższym zobowiązani są, jeśli tylko pozwala na to sytuacja ruchowa, wyprawić go na tor szlakowy nr 1 - tak jak w rzeczywistości.
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: LisiczekPL w 06 Grudnia 2017, 22:14:17
Aha, czyli teraz siadając na stacji i generując RJ mam sprawdzać wątek każdej scenerii gdzie chce dać RJ czy autor nie wymyślił sobie co mam tam wysyłać a czego nie? Rozumiem przy stałych blokadach, ale tak to sensu nie widze.


Edit: a z tego co wiem to usuwanie rj bez przyczyny jest karane. Ktoś nie ma prawa pojeździć bo ktoś wymyślił że nie mam prawa wysłać tam pociągu.

I takie prowizorki robić najlepiej, szkoda że w Mincrafcie nie jeździmy.
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: mentorious w 06 Grudnia 2017, 23:18:17
Robienie takich cudactw mialoby sens jezeli w grze bylby na biezaco po otrzymaniu RJ podglad WOSu. Fajnie, ze odwzorowane realnie i nawet jestem za, ale bez WOSu w grze to utrudnianie rozgrywki. Ile % z osob przejezdzajacych przez te scenerie przeczytaloby wczesniej ten watek?
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: LisiczekPL w 06 Grudnia 2017, 23:22:15
Nikt. Jeszcze dyżurny musi na pamięć znać durne wymysły. Będą do tego skrypty to ok, ale takie prowizorki na siłe to dziękuję. I jeżeli zdarzy się sytuacja że ktoś skasuje np. mi rj to poleci skarga, bo w regulaminie nie ma punktu że nie mam prawa pojechać pośpiechem do Imielina.
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: Ares28 w 06 Grudnia 2017, 23:50:07
Jeszcze dyżurny musi na pamięć znać durne wymysły.

Na chwile obecną stacji z "durnymi wymysłami" jest na tyle mało, że można je zliczyć na palcach jednej reki:
-Białobrzeg, szlak De - tylko TOW
-Wrocław, szlak WBB - tylko TOW
-Potoczyn, szlak KoT- tylko TOW, szlak Nt - Tylko EZT
-Imielin - tylko TOW i OSOB

Poza tym dyżurowanie to także odpowiedzialność. Trzeba znać swój oraz sąsiednie posterunki i wysyłać pociągi oraz wystawiać Rj z pomyślunkiem, a nie na zasadzie "byle szybciej, byle wypchnąć i mieć z głowy".

Będą pojawiać się głupie zachowania graczy, to będą się pojawiać głupie regulaminy, próbujące te głupie zachowania ukrócić.
Dzisiaj jeden mechanik prowadząc EIE się burzył, bo musiał czekać 10 minut do Imielina bo ten był zakorkowany. DR z Szymanek zmienił mu Rj, bo mógłby czekać nawet z minut 30, a to jeszcze bardziej się rozeźlił, że aż skargę złożył.

Niestety ale takie są efekty jak każdy robił przez Imielin Rj dla każdego typu pociągu.
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: Matz32 w 07 Grudnia 2017, 00:13:05
Gdyby weszla do SWDR  taka baza  uwzgledniajaca wszystkie wymysly jak  mialo  byc w SWDR 2 to by to szlo przepchac, a tak jak widzisz Ares zaczynaja sie problemy. No tak po co wogole cos czytac/zapamietac  czy instrukcje czy jakis  temat  informacyjny scenerii. >:(
Pamiatam jak na Mrozach na elektrowni mialy byc spawny (tak jak na Branowicach) tylko do towarowych . Bylo napisane i w temacie na forum i  w powitalnej  a i tak sie respili. Jak odmawialem dania RJ albo mowilem ze ino towarowe konczylo sie hejtem we formie minusow lub wyzywania od chamow i arogantow . Z czasem se odpuscilem bo niemialem sily sie kopac z koniem...
Osobiscie uwazam ze  tych stacji niema tak duzo zeby nie spametac co i jak.Tym bardziej ze duza czesc stacja  codzienie otwierajacych sie powtarza. No ale tutaj niektorzy  ida  w kazdej sprawie na latwizne a bron boze cos  idzie nie tak to zaczyna sie  rzucanie na innych ze oni trzymajac sie przepisow utrudniaja rozgrywke...etc,itp
Skoro jest taki zapis w temacie scenerii  to  stanowi on niejako regulamin techniczny stacji i  skoro pisze ze DR ma prawo odmowic przyjecia  takiego i owego skldau i koniec kropkai   moim zdaniem tutaj  trafia punkt 2.1,i skargi na takiego DR sa nieuzasadnione.
PS. Zaczalem robic ten wykaz predkosci maksymalnych oraz WOS poki co w arkuszu  a potem w PDFie , choc pewnie znow malo kto z tego skorzysta jak z  innych  porzytecznych teamtow na tym forum,lepiej wstawiac  screnny z glupimi tekscikami.
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: Mistrzu w 07 Grudnia 2017, 00:35:10
Naprawdę według was żeby zasiąść na Dr trzeba znać na pamięć wszystkie posterunki i ich regulaminy nawet te prywatne? :o Takie coś ma sens jeśli jasno i wyraźnie będzie taki szlak oznaczony w SWDR, póki tego nie ma to nie ma sensu takie ograniczanie szlaków. Co do spawnów to wystarczy prosta i znana metoda nazwania ich POSP, EZT i TOW. Czasami mam wrażenie że co niektórzy naprawdę szukają problemów na siłę, byle znaleźć powód by kogoś się doczepić.
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: Drozda32 w 07 Grudnia 2017, 00:56:25
Dyskusja jak zwykle o szczegóły ZNAWCÓW i FACHOWCÓW kolejnictwa z jednej strony wymogu znania obcej scenerii nie ma a tylko swojej z drugiej nie ma ułatwienia w tej sprawie w swdr w którym jak bug da będzie automatyczne generowanie RJ i mam nadzieje że system uwzględni szlaki towarowe ECTERA i będzie spokój ja już kiedyś mówiłem czy trudno dać w nazwie szlaku w sceneri/edytorze lub w zapisanym w swdr szlaku dopisek (TOW) (EZT) (SBL )ITD? A jeżeli dany szlak jest na wszystko nic nie dopisywać? Czy tu zawsze muszą być mądralińskie ZJADŁOMÓZGI bez patrzenia na nowych jak i tych co nie są fanatykami stojącymi w skrajni z aparatem w ręku i na zębach z pryszczami od stania w przeciągu jadącego pociągu bo naprawdę można oszaleć w tym GRO/SYMULATORZE BUGÓW I KŁÓTNI nastolatków. Apeluje o wyrozumiałość i zrozumienie innych a nie walenie maczugą w głowę każdego co tu nie jest kogoś kolegą z kółka kolejarza.
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: LisiczekPL w 07 Grudnia 2017, 07:15:22
Jeszcze dyżurny musi na pamięć znać durne wymysły.



Trzeba znać swój oraz sąsiednie posterunki.

A od kiedy mamy "sąsiednie posterunki" w TD2? Nowości jakieś
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: Stasiu w 07 Grudnia 2017, 08:09:42
Dyskusja jak zwykle o szczegóły ZNAWCÓW i FACHOWCÓW kolejnictwa z jednej strony wymogu znania obcej scenerii nie ma a tylko swojej z drugiej nie ma ułatwienia w tej sprawie w swdr w którym jak bug da będzie automatyczne generowanie RJ i mam nadzieje że system uwzględni szlaki towarowe ECTERA i będzie spokój ja już kiedyś mówiłem czy trudno dać w nazwie szlaku w sceneri/edytorze lub w zapisanym w swdr szlaku dopisek (TOW) (EZT) (SBL )ITD? A jeżeli dany szlak jest na wszystko nic nie dopisywać? Czy tu zawsze muszą być mądralińskie ZJADŁOMÓZGI bez patrzenia na nowych jak i tych co nie są fanatykami stojącymi w skrajni z aparatem w ręku i na zębach z pryszczami od stania w przeciągu jadącego pociągu bo naprawdę można oszaleć w tym GRO/SYMULATORZE BUGÓW I KŁÓTNI nastolatków. Apeluje o wyrozumiałość i zrozumienie innych a nie walenie maczugą w głowę każdego co tu nie jest kogoś kolegą z kółka kolejarza.

Przykro mi, ale nazewnictwo szlaków nie działa a ten sposób... Chyba, że na Majonezowie...

Największy problem jest z lenistwem, które nie pozwala na przeczytanie linijki tekstu...

Rekomenduję przenieść wszystkie odpowiedzi od #32 do wydzielonego wątku.
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: Ares28 w 07 Grudnia 2017, 09:38:21
Zgodnie z zaleceniem Stanisława proszę moderatora o wydzielenie postów od 32 włącznie do nowego wątku.

Podsumowując:
Regulaminu scenerii usuwać nie zamierzam. Gdybyście dokładnie doczytali to zauwazycie, że de facto EIE i MPE nadal mogą jechać przez Imielin, ale tylko za zgodą DR. On najlepiej zna aktualną sytuację na scenerii i wie czy jest zakorkowana czy nie. Ze względu na niską przepustowość sceneria nie jest w stanie obsłużyć normalnie wszystkich pociągów nie powodując przy tym pół godzinnych kolejek jak wczoraj. Dlatego wystarczy zapamiętać prostą zasadę:
ustawiasz Rj dla MPE i chcesz go dać przez Imielin to zapytaj się DR czy na to zezwala.

Jeśli wszyscy zamiast marudzić zaczną się do tego stosować to zaoszczędzi to nam wszystkim nerwów. Mechanicy nie będą tyle czekali, Imielin nie będzie się tak korkował, a przez to nie będą się też tak korkowac inne scenerie probujace do Imielina coś wysłać.

Na koniec dodam jeszcze coś dla wiecznie niezadowolonych:
Jak ktoś stworzy scenerię,  małą stację czołową z torem długości 200m to też będziecie tam pchali towary długie na pół kilometra? Albo stację obsługujące tylko EZT, ot żeby daleko nie szukać na gruncie, taki Gdańsk Śródmieście. Już widzę jak ekspres musi potem cofać na szlak bo tam nie ma jak oblotu zrobić.
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: Matz32 w 07 Grudnia 2017, 09:58:12
Dyskusja jak zwykle o szczegóły ZNAWCÓW i FACHOWCÓW kolejnictwa z jednej strony wymogu znania obcej scenerii nie ma a tylko swojej z drugiej nie ma ułatwienia w tej sprawie w swdr w którym jak bug da będzie automatyczne generowanie RJ i mam nadzieje że system uwzględni szlaki towarowe ECTERA i będzie spokój ja już kiedyś mówiłem czy trudno dać w nazwie szlaku w sceneri/edytorze lub w zapisanym w swdr szlaku dopisek (TOW) (EZT) (SBL )ITD? A jeżeli dany szlak jest na wszystko nic nie dopisywać? Czy tu zawsze muszą być mądralińskie ZJADŁOMÓZGI bez patrzenia na nowych jak i tych co nie są fanatykami stojącymi w skrajni z aparatem w ręku i na zębach z pryszczami od stania w przeciągu jadącego pociągu bo naprawdę można oszaleć w tym GRO/SYMULATORZE BUGÓW I KŁÓTNI nastolatków. Apeluje o wyrozumiałość i zrozumienie innych a nie walenie maczugą w głowę każdego co tu nie jest kogoś kolegą z kółka kolejarza.

A mozna bez obrazania innych ? Nie trzeba byc fanatykiem zeby przyczytac pare linijek tekstu i zapamietac. Pozatym  jakby niebylo przynajmniej czesc tu obecnych ma jakies zamilowanie do koleji lub kontakt rzeczywisty i nic ci do tego jakie kto ma hobby. Sam fotografuje  i filmuje  i  nierobie tego fanatczynie  tylko z umiarem bez wchodzenie  w skrajnie , pozatym zwykly MK wcale niemusi sie interesowac kazdym  aspektem koleji co tu pokazjuja niektorzy uzytkownicy symulatora majac np ciekawe filmy kolejowe  a nie znajac np sygnalizacji  ;D Mnie osobiscie sprawia frajde  logistyczne  ogarnianie jak najlepiej prowadzic ruch na wlasnej stacji  bo w  realu ze wzgleduw zdrowotnych nie jest to mozliwe. Nie mam problemu na jakies sytuacje losowe co  o inynch juz budzi  reakcje negatywne ...najlepszy przyklad zamknac szlak z jakiegos logicznego powodu i kazac drugiej stacji podyktowac rozkaz o tym ze ostatnio wiekszosc ma zamkniete spawny nie wspominajac.

Pewnie ze jakas pomoc bylaby dobra w SWDR ale jak widac niestety sa opory choc niby jakas baza stacji ma powstac tylko pewnie  przyczytaja ci co zwykle  a reszta  nie bo po co.  Tak wiec trza se radzic samemu, bo jakby na to patrzec to  by  musialy wszytskie stacje byc robione na jedno kopyto zeby czasem  sie nie korkowalo bo ktos wysle zly pociag na zly szlak  >:(
A ja nie mam ochoty na motonie i wole ronorodnosc stacji w ktorych trza jednak sie stosowac do zalecn autora.  Niektorzy tutaj  narzekaja ze sa korki  a sami niewidza  przyczyn  posrednich jak  ze prawidlowe zapowiadane pociagow,prowadzenea chocby w uproszczonej formie dzienika rucha(zapisywanie pociagow) czy wydawania prawidlowych  rozkazow potrzebnych jest traktowane zlo i sie  to olewa
Wiec zamiast sie czepiac  gdzie nie trzeba zacznijcie czytac i nie dyzurowac na odwal sie....ale nie po co  a potem zdziwienie ze nowe stacje sa tylko na autoryzacje.

Naprawdę według was żeby zasiąść na Dr trzeba znać na pamięć wszystkie posterunki i ich regulaminy nawet te prywatne? :o Takie coś ma sens jeśli jasno i wyraźnie będzie taki szlak oznaczony w SWDR, póki tego nie ma to nie ma sensu takie ograniczanie szlaków. Co do spawnów to wystarczy prosta i znana metoda nazwania ich POSP, EZT i TOW. Czasami mam wrażenie że co niektórzy naprawdę szukają problemów na siłę, byle znaleźć powód by kogoś się doczepić.
Ta po co czytac, potem ktos otwiera duza stacje jej nieznajac(szymanki a ostatnonio skrzynki ) i blokuje jakis szlak na innej i z 30 minut bo o zgode pyta za wczesnie. Czepiaja sie najwiecej leniwi i placza jak korki a niedociera ze jak by sie stosowali do instruckji i innych porad to ruch bylby plyniejszy a tak to potem ino spiny sa .
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: LisiczekPL w 07 Grudnia 2017, 14:08:36
Ares, wreszcie! I ja bede kontrolować, czy żaden skład jako MPE/EIE nie jedzie na Imielin. Oj posypią się baniki, to się towarzystffffo ogarnie.

Baniki xDDD. "będę kontrolowac". Ta, a ty ochroniacz jakiś?
Baniki za to czego w regulaminie nie ma? To ja powiem tak:

I ja będę kontrolować, czy żaden dyżyrny nie usuwa RJ wbrew regulaminowi. Oj posypią się baniki to towarzystffffo ogarnie.
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: KacpErB w 07 Grudnia 2017, 14:24:58
Lisiczku, Usiądź na imielin 2015 i zobaczysz że ci się nie będzie chciało przyjmować MPE+.. Sam tydzień temu dyżurowałem sobie na Imielinie i wiem co to znaczy szybko zakorkować, oczywiście sam nie zakorkowałem ale naprawde, łatwo. Do tego skoro jest napisane że może usuwać, to może. Tutaj od tego już zależy twórca a nie regulamin. jak usunie i będzie skarga to ją unieważnią, ponieważ nie ma podstawy by karać takiego użytkownika. Administracja przejrzy raz czy dwa ten wpis i już zamknie jako nieuzasadnione.
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: LisiczekPL w 07 Grudnia 2017, 14:25:27
A ja nie wątpie w to czy ty jesteś dobrym dyżurnym, tylko takie "będę pilnował, baniki się posypią" to ze śmiechu można paść.

Dodano: 07 Grudnia 2017, 14:31:10


Lisiczku, Usiądź na imielin 2015 i zobaczysz że ci się nie będzie chciało przyjmować MPE+.. Sam tydzień temu dyżurowałem sobie na Imielinie i wiem co to znaczy szybko zakorkować, oczywiście sam nie zakorkowałem ale naprawde, łatwo. Do tego skoro jest napisane że może usuwać, to może. Tutaj od tego już zależy twórca a nie regulamin. jak usunie i będzie skarga to ją unieważnią, ponieważ nie ma podstawy by karać takiego użytkownika. Administracja przejrzy raz czy dwa ten wpis i już zamknie jako nieuzasadnione.

A ty wróźbita jesteś? Ty wiesz co admistracja zrobi. Skoro jest napisane to może? Chyba nie. To ja napisze w wątku swojej scenerii że można siedzieć bez Ts3 i SWDR. Wtedy by taka osoba pewno wyleciała szybko z dyżurki, ale przecież "to autor decyduje a nie regulamin". Jak się nie chce przyjmować pociągów, to po co dyżurować? Inną kwestią jest to że pan Ares ma zielony nick, to nikt nie ma "ale". Jakby taki "regulamin" wprowadził zwykły użytkownik to zapewne połowa moderacji wyśmiałaby i kazała to usunąć.

Będzie w SWDR taka funkcja to proszę, a nie tylko na prowizorki lecieć.
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: Aseru w 07 Grudnia 2017, 14:38:51
Proponuję powołać UTT - Urząd Transportu Traindriverowego.
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: LisiczekPL w 07 Grudnia 2017, 14:40:58
Proponuję powołać UTT - Urząd Transportu Traindriverowego.

Nic nie zrobią, developera nie obowiązuje regulamin

Spoiler: pokaż
xD
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: Ares28 w 07 Grudnia 2017, 14:56:57
Nic nie zrobią, developera nie obowiązuje regulamin

Bzdury. Swego czasu nawet mentorius dostał ostrzeżenie i %.

Jak się nie chce przyjmować pociągów, to po co dyżurować?

Jakich jeszcze mam argumentów użyć, żebyś pojął, że nie każda stacja jest w stanie przyjąć każdy pociąg?
Niektóre posterunki się po prostu do tego nie nadają. Poza tym ograniczenie dot. wysyłanych pociągów na Imielinie ma swoje odzwierciedlenie w rzeczywistości. Wyższe kategoria od ROJ pojawiają się tam tylko w sytuacjach awaryjnych. Filmik nawet jest jak jakiś EIP sunie 20 km/h kiedy trzeba było z powodu zamknięcia szlaku awaryjnie wysłać go objazdem po linii 138.

Kwestię wysyłania pośpiechów i ekspresów do Imielina uważam za zamkniętą i tak oczywistą jak kwestie oblotów na p.odg.  ::)

A symulator w ostatnim czasie bardzo prężnie się rozwija, dlatego jestem pewien, że niedługo i tak pojawią się adnotacje obok szlaków dotyczące kategorii pociągów.
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: Stasiu w 07 Grudnia 2017, 15:22:37
Jak się nie chce przyjmować pociągów, to po co dyżurować?

Rozumiem, żeby układać ci kończące ekspresy jak kiedyś będziesz siedział na Buku...
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: LisiczekPL w 07 Grudnia 2017, 16:58:42
Jak się nie chce przyjmować pociągów, to po co dyżurować?

Rozumiem, żeby układać ci kończące ekspresy jak kiedyś będziesz siedział na Buku...

A proszę Ciebie bardzo.
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: Ares28 w 20 Stycznia 2018, 16:08:32
Jeśli ktoś się kiedyś zastanawiał, jak można przedstawić Imielin wszystkie moje scenerie (8)) na jednym obrazku...

(https://img.ttsk.ngo/images/2018/01/20/26814502_183621595562513_679470144646018889_n.png)

źródło: memy-pkp facebook
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: kopergg w 01 Lutego 2018, 19:23:58
Kto dodał tę scenerię do SWDR?
Te prędkości normalnie jak TGV.
Gdzie jest w8 przed w27?
Nie ma.
To jak mogła taka sceneria dodać do SWDR, jeśli szlakowa jest 40, a nie ma w8?!
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: Ryszard-san w 01 Lutego 2018, 19:35:51
Od czego jest rozkład, w dodatku ta sceneria jest oparta (odwzorowaniem) realnej stacji.
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: kopergg w 01 Lutego 2018, 20:04:06
Ale nie magiczny lasek, więc co za problem dać w8.
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: hulek w 01 Lutego 2018, 20:19:38
Ale nie magiczny lasek, więc co za problem dać w8.
Ile tego magicznego lasku jest. Dosyc malo, po drugie jak Ryszard-san powiedzial "Od czego jest rozklad z wykazem predkosci". Po drugie czego sie spodziewales, na realnej scenerii gdzie jest vmax 40 km/h pojedziesz 140km/h ?? heh  ::)
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: Ryszard-san w 01 Lutego 2018, 20:27:35
Odpowiem prosto - z ciężkim towarem (40xEAOS - ładowny), jadąc rozkładową 80 potrafię wjechać do imielina 30-ką, tylko trzeba patrzeć na rozkład po coś te prędkości są tam zapisane. Jak ktoś chce śmigać tylko Vmax 140-160 to troszkę pomylił symulatory.
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: kopergg w 01 Lutego 2018, 22:43:43
Gorzej dla tych co mają EP08, a ja nawet z dwoma kiblami nie wyhamowałem.
Od kiedy jest obowiązek stawiania w8 przed szlakowymi w magicznych laskach, to rzadko zwracam na to uwagę.
Las zawsze można wydłużyć.
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: Matz32 w 02 Lutego 2018, 00:48:24
Serio niema potrzeby nic wydluzac,jak zwykle lezy znajomosc scenerii-wystarczy hamowac na czas.Nawet jak miniesz W27 na wlocie to hamujac zdarzysz przed odcinkiem z wpisanym wykolejeniem
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: Ares28 w 02 Lutego 2018, 01:29:29
Gdzie jest w8 przed w27?
Nie ma.
To jak mogła taka sceneria dodać do SWDR, jeśli szlakowa jest 40, a nie ma w8?!

Primo scenerie realne rządzą się nieco innymi prawami. W rzeczywistości w tym miejscu już znajduje się następny posterunek, bo szlaki są tam bardzo krótkie.
Secundo W8 jest, ale do ograniczenia stałego 30. Więc co to za argument, że wywaliłeś się na 40, skoro minąłeś W8 30?
Tercio Na dobrą sprawę, z racji tego, że jest to sceneria realna i w rzeczywistości nie ma tam nawet W27, to nawet tych wskaźników mógłbym nie wstawiać. Ale stwierdziłem że aż takim prąciem nie będę. 8)

Tak jak Ryszard-san pisał. Magiczny lasek ma długość 700m. Dokładnie tyle ile wynosi droga hamowania z prędkości 100km/h. Zakładając, że na drugiej scenerii jest lasek o podobnej długości, daje nam to 1400m, czyli nawet więcej niż wymagana droga hamowania ze 160. Więc jeśli tylko spojrzysz na rozkład to z każdej prędkości powinieneś dać radę wyhamować.
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: Ares28 w 14 Lutego 2018, 19:29:03
Do czarnej listy dodano użyszkodnika malinczok  8)
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: Wojtas w 01 Kwietnia 2018, 02:51:23
Szkoda że po urealnieniu stacja straciła status "do nauki". Bo pamiętam jak stawiałem pierwsze kroki w TD2 dyżurując na starym Imielinie. Teraz jest to stacja jak Dankowice. Fakt ograniczenia uczą cierpliwości ale to już nie jest to samo.
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: trichlor w 06 Kwietnia 2018, 16:41:34
Uwaga

aktualizacja całości Imielina 2015 w pierwszym poście.

W imieniu redakcji

Judyta
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: sofalse w 06 Kwietnia 2018, 19:46:33
SPK wypluwa:
Cytuj
Linia nr 424: Nieprawidłowy format ciągu wejściowego.
Dla grubo ponad 100 linijek, ponadto czarne kostki w miejscu, gdzie powinny być kostki z zajętością toru i semaforami.
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: trichlor w 06 Kwietnia 2018, 20:22:40
SPK wypluwa:
Cytuj
Linia nr 424: Nieprawidłowy format ciągu wejściowego.
Dla grubo ponad 100 linijek, ponadto czarne kostki w miejscu, gdzie powinny być kostki z zajętością toru i semaforami.

Dam znać co z tym problemem zrobić. Jak znam życie to wina aktualności pliku SPK.exe

Trichlorek
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: trichlor w 06 Kwietnia 2018, 20:39:46
Proszę posłużyć się plikiem SPK. exe wstawionym do pierwszego postu.

Trichlorek
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: IC_MajorWcislo w 06 Kwietnia 2018, 21:54:45
Sprawdzam go właśnie.

I już jedną rzecz mam, Zastępcze się nie podają.
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: trichlor w 06 Kwietnia 2018, 22:07:28
Sprawdzam go właśnie.

I już jedną rzecz mam, Zastępcze się nie podają.

mnie się podawały, proszę sprawdzić porządnie

CM Trichlorek
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: Ares28 w 07 Kwietnia 2018, 00:58:17
Uwaga

aktualizacja całości Imielina 2015 w pierwszym poście.

W imieniu redakcji

Judyta

Wszystko fajnie, ino na Mattermoście inaczej się umawialiśmy.  :( Dostałeś zgodę na edycję pliku .sc jedynie po to aby przetestować nowy SPK. Potem miałeś wysłać swoje zmiany do mnie, żebym mógł je przejrzeć i zadecydować czy je od razu opublikować, zmienić coś jeszcze, a może po prostu zostawić starą wersję. I tak od 0.10.0 Imielin bedzie dostępny tylko z urządzeniami mechanicznymi - tak jak w rzeczywistości.
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: Trepan w 07 Kwietnia 2018, 03:26:34
Czy tak jak w rzeczywistości zostanie podzielony na okręg nastawni wykonawczej i dysponującej? Będzie trzeba dwóch dyżurnych na nastawniach czy jeden ma zasuwać, bo połowa wajch tu, połowa tam?
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: Kacper9 w 07 Kwietnia 2018, 06:57:58
A dlaczego nie zerkniesz w choinkę? tam, już wszystko jest zrobione i nie zasuwać, a użyć F11.
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: trichlor w 07 Kwietnia 2018, 14:36:03
Po wczorajszym zgłoszeniu, że nie działają Sz-y od strony dysponującej pojawili się automatycy i usunęli usterkę. Podmieniony plik Imielin_2015.rar w pierwszym poście z uaktualnionym pulpitem SPK.

W imieniu automatyków

inż. Czesław
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: silence w 27 Maja 2018, 22:02:20
Jest problem z semaforami przy kierowaniu pociągów na tor szlakowy lewy pulpitem kostkowym.
Na pulpicie pojawia się na semaforze podany wyjazd a mechanicy zgłaszają S1.
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: trichlor w 27 Maja 2018, 23:23:02
Jest problem z semaforami przy kierowaniu pociągów na tor szlakowy lewy pulpitem kostkowym.
Na pulpicie pojawia się na semaforze podany wyjazd a mechanicy zgłaszają S1.

Zgłoszenie nie zawiera konkretów. Automatycy nie będą się domyślać, który to tor szlakowy i na jakim semaforze tak się dzieje.

CM Trichlor
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: Kacper9 w 28 Maja 2018, 07:52:35
Zasadniczo każdy i na każdej scenerii, bo to zbyt szybkie wysłanie komend do TD2 przez SPK lub błąd wewnątrz TD2.
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: Ares28 w 17 Czerwca 2018, 02:46:31
Aktualizacja scenerii w pierwszym poście!

W związku z wyjściem nowej wersji sterowanie na Imielinie zastąpiono urządzeniami mechanicznymi zsygnalizowanymi z centralizacją świetlną.
if ju noł łot aj min 8)
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: Ares28 w 23 Czerwca 2018, 18:09:55
Sceneria została dodana do SWDRa. Aktualny plik .zip ze scenerią w załączniku w pierwszym poście.

Dodatkowo z racji nowego sterowania, na ścianie nastawni zawieszono taki o to pulpit:

(https://img.ttsk.ngo/images/2018/06/23/schemat429ddf3e0a03610a.png)

Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: Rivio w 23 Czerwca 2018, 18:52:19
 po wpisaniu do SWDR
ktos musiał zrobic blad

https://img.ttsk.ngo/image/vzj4d (https://img.ttsk.ngo/image/vzj4d)
https://img.ttsk.ngo/image/vzfhW (https://img.ttsk.ngo/image/vzfhW)


po wejsciu jako imielin brak Rj stacji
po wejsciu jako Herby odrazu jest Rj Imielina wraz z Herbami
(mowie ze osobno bez odpalenia dwoch stacji)


Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: Ares28 w 28 Listopada 2018, 16:25:11
Sceneria Imielin jest obecnie przystosowywana do nowej wersji i prawdopodobnie wraz z następną wersją trafi do ogólnodostepnej paczki scenerii. ;)

Lista zmian i poprawek:
- Poprawiona zostaje krzywizna toru, aby już jego oś nie wychodziła poza zasięg ślizgu pantografu.
- Sceneria zostaje przystosowana do dyżurowania na dwa okręgi nastawcze, a odpowiednie urządzenia zostaną podłączone do odpowiednich nastawni.
- Poprawki sieci trakcyjnej i dodanie elementów, których wcześniej nie było w edytorze (wysięgniki niskie, odłączniki sekcyjne, izolatory, itd.)
Tytuł: Odp: [OFICJALNA] Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: Ares28 w 22 Lutego 2019, 21:25:15
Wraz z wersją "Bocian" sceneria zostaje dodana do paczki.

Lista zmian:

Sceneria polecana jest początkującym DR, którzy chcą nauczyć się prowadzenia ruchu na urządzeniach mechanicznych. Z uwagi na niskie prędkości pociągów DR ma sporo czasu na obsługę tychże urządzeń.

Z perspektywy mechanika sceneria jest znacznie trudniejsza i naszpikowana licznymi zwolnieniami. W dodatku stan wskaźników odwzorowano według realiów, a więc brakuje kilku W8 i W9. Aby zmniejszyć liczbę gamoni pochowanych w zbiorowej mogile ofiar Imielina publikuję poniższy schemacik prezentujący prędkości i ograniczenia obowiązujące w torach głównych zasadniczych.

(https://img.ttsk.ngo/images/2019/02/22/Imielin.gif) (https://img.ttsk.ngo/image/ZZKtW)

I na koniec prezentujemy screen przedstawiający wnętrze nastawni dysponującej.

(https://img.ttsk.ngo/images/2019/02/22/Zrzut-ekranu-2019-02-22-21.22.48.png) (https://img.ttsk.ngo/image/ZZuRd)
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: Pepsi2026 w 25 Lutego 2019, 08:48:48
U mnie nastawnia dysponująca wygląda tak:
(https://img.ttsk.ngo/images/2019/02/25/Screenshot_2019-02-25_08-44-05_dispatcherImielin-2015.png)
Brak części wajch, przez co zmuszony byłem pisać rozkazy pisemne na wjazd czy też wyjazd związane ze szlakiem MKs..

Wie ktoś co mam zrobić, by wszystkie "wajchy" się "pojawiły"? :D
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: chudya w 25 Lutego 2019, 09:07:45
... zapytał "dyżurny ruchu", nie wiedząc, że pod sobą też nast. wykonawczą. Przejdź do drugiej F11.
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: Pepsi2026 w 25 Lutego 2019, 09:26:15
Rzecz w tym, że wiem, iż jest wykonawcza i tam, wszystkie potrzebne "wajchy" są. A w dysponującej nie :D
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: robciokielce w 25 Lutego 2019, 09:27:16
Mks wykolejenie tory się skońćzyłuy. mamy winowajcę
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: SzymczoooK w 25 Lutego 2019, 12:25:27
Mks wykolejenie tory się skońćzyłuy. mamy winowajcę

Dlatego wysyła się po lewym nawet tak tylko można zatwierdzić drogę przbeigu

Dodano: 25 Lutego 2019, 12:27:30


Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: Drozda32 w 25 Lutego 2019, 12:39:20
Brawo za spostrzegawczość i niech teraz ktoś powie że te crashe to nie wina tej dziury jak w dawnym aleksandrowie. Zgłaszać takie coś od razu na gitlaba by to szybko poprawić w następnych paczach.
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: Ares28 w 25 Lutego 2019, 12:49:29
Dziwna sprawa, gdyż na wersji developerskiej w przeddzień premiery wszystko działało i generowane były także przebiegi na szlak MKs (widac to po screenie aparatu blokowego). Natomiast w wersji "Bocian" tory są w tym miejscu wyraźnie rozłączone, i to nawet w edytorze.
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: emik w 20 Marca 2019, 23:49:12
Potwierdzam, że na szlak MKs nie da się wysłać pociągu (w nastawni wajchy jedynie na szlak MKs/L). Zaraz za sem K jest przerwa w torach i to pewnie ona powoduje zarówno wykolejenia jak i to, że TDk nie wykrywa szlaku MKs do utworzenia przebiegu.

Co do moich osobistych wrażeń z pierwszego dnia dyżurowania na Imielinie? Sceneria w sam raz na test dla mechaników z rangą L. Chyba tylko jeden dojechał w okolice peronów.
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: Ares28 w 20 Kwietnia 2019, 12:42:30
W związku ze skargą #02861 (https://td2.info.pl/index.php?action=helpdesk;sa=ticket;ticket=2861) użytkownik EN57-002 zostaje wpisany na czarną listę scenerii Imielin, Testowo oraz Arkadia Zdrój. Użytkownik ten niejednokrotnie otwiera scenerie na serwerze EU i od razu ustawia status NK, przez co blokuje scenerie dla innych użytkowników chcących poprowadzić ruch w normalny sposób, a jednocześnie uniemożliwia wystawienie przez nią rozkładu jazdy. Otwarta w ten sposób sceneria jest zupełnie bezużyteczna i nie wpływa na rozładowanie ruchu na innych sceneriach co przekłada się na dłuższe postoje. Z moich obserwacji wynika, że takie zachowanie tego użytkownika jest notoryczne, a teraz zaczęło także przeszkadzać pozostałym użytkownikiem społeczności - stąd moja decyzja o wpisaniu użytkownika na czarną listę.
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: BartekZ0003 w 01 Maja 2019, 23:41:54
Zrobiłem sobie jazdę próbną na Imielinie 2015 i wnioskuję , że MKs zasadniczy działa poprawnie , tylko nie widać ogarnicznika na https://img.ttsk.ngo/image/ZZKtW , MKs jest na rozpisce 20 km/h a jest 40 , później 90 . Jak zostało naprawione i pisze gdzieś wyżej sorki za spam . Tak samo dzisiaj wysłałem na szlak zasadniczy towarka i było "git" więc zasadniczy działa  ;D
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: Rivio w 10 Listopada 2020, 09:21:16
Witam,


Jak wyszła nowa wersja 2020.1.1
to mamy problem z przebiegiem na wprost z CSI na TOR 1


a tutaj mamy winowajcę "tor się rozdzielił":
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: trichlor w 10 Listopada 2020, 11:44:41
Zgłoszone na gicie, poprawione na scenerii, nie jest jeszcze wysłana poprawka do ludu.

Tyle w temacie
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: Patrix_XS w 12 Października 2022, 23:10:14
Gdzie można pobrać tą scenerię bo chyba nie widzę linku?
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: matix78 w 12 Października 2022, 23:14:58
Nie można pobrać ponieważ sceneria znajduje się w paczce całościowej symulatora :)
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: usagi-02808 w 15 Stycznia 2023, 12:28:25
Jadąc od strony szlaku MKs zauważyłem błąd, jeden ze wskaźników W8 zamiast cyfry odpowiadającej prędkości zawierał napis "customizable"
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: OlgowataOlga w 25 Stycznia 2023, 20:13:36
Nie ma możliwości podania przebiegu na tor 1 z obu szlaków.
Tytuł: Odp: Imielin 2015
Wiadomość wysłana przez: Kryszakos w 25 Stycznia 2023, 22:10:31
Coś się stało z imielinem miałem okazje sprawdzić na serwerze ENG a tu wyskoczył komunikat ze tory nie mają numerów. W załączeniu zdjęcie.