Autor Wątek: [PACZKA CAŁOŚCIOWA] Karszynek  (Przeczytany 8797 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline UAZownik

  • Global Moderator
  • Pioneer
  • *
  • Supporter
  • *
  • Kontroler scenerii
  • Wiadomości: 423
  • Siła reputacji: 194
  • UAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezes
  • Dobry, sceneria do kontroli!
  • Distance Travelled: 3608 km
  • Trains Routed: 1238
Karszynek
« dnia: 15 Listopad 2016, 20:53:48 »
Przed Państwem Karszynek.

Karszynek to mała stacyjka położona na dwutorowej linii zelektryfikowanej, układ torowy inspirowany jest typową stacją leżąca w ciągu Magistrali Nadodrzańskiej - dwa tory główne zasadnicze, jeden główny dodatkowy i ładownia z rampą. Dodatkowo wprowadziłem tu odnogę linii niezelektryfikowanej - tak dla urozmaicenia. Sygnalizacja świetlna, nieprzystosowana do ruchu dwukierunkowego - wjazd z toru lewego na Sz, brak wyjazdów na tor lewy z torów stacyjnych. Jako ciekawostkę mogę dodać, że semafory odzwierciedlają sygnalizację z okresu 1959-1969 (stary układ komór na pięciokomorowcach, brak komór białych w torach dodatkowych, tarcze manewrowe przed semaforami) po dostosowaniu do dzisiejszych standardów. Stacja posiada działające rogatki przejazdowe - aby je otworzyć/zamknąć należy wyjść z nastawni i kliknąć na wihajster stojący na prawo od drzwi.

ZABRONIONE JEST MODYFIKOWANIE SCENERII BEZ WIEDZY I ZGODY AUTORA

Prędkości drogowe:
- Kw, Stacja, Bd - 100km/h,
- Szlak Us - 50km/h.

Ograniczenia:
- ograniczenie stałe do 50km/h na głowicy od strony szlaku Bd wymuszone geometrią toru.

Spawny:
- Tm1, Tm2 (tor nr 3).

Odradzam dyżurowania na stacji niedoświadczonym dyżurnym - przy dużym ruchu stację jest naprawdę łatwo zakorkować.


EDIT 6.03.2017:
- dostosowanie do 0.9.1,
- drobne poprawki,
- dodane W17 i W13,
- sterowanie przejazdem z nastawni,
- dostosowanie pulpitu SCS.

EDIT 12.03.2017:
- dostosowanie spawnów,
- dodanie rezonatorów SHP,
- poprawka SCSa.

EDIT 06.04.2017:
- dostosowanie roślinności,
- poprawka wpisu szlaku,
- poprawka pulpitu scs.



Sceneria oficjalna - brak plików do pobrania!
Sceneria wpisana do SWDR automatycznie. Wszystkie aktualne pliki znajdują się w paczce całościowej symulatora.

« Ostatnia zmiana: 23 Luty 2019, 20:33:38 wysłana przez inomushis »
„Każdy pracownik kolejowy, którego czynności związane są z ruchem pociągów i wykonywaniem manewrów, powinien znać szczegółowo
»Instrukcję o sygnalizacji«."

Automatyk z zawodu, drogowiec i ruchowiec z zamiłowania.