Autor Wątek: [DO POBRANIA] Sufczyn  (Przeczytany 2048 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline NasWille

  • Konstruktor
  • Weteran
  • Grupa I
  • *
  • Wiadomości: 28
  • Siła reputacji: 144
  • NasWille prezesNasWille prezesNasWille prezesNasWille prezesNasWille prezesNasWille prezesNasWille prezesNasWille prezesNasWille prezesNasWille prezesNasWille prezesNasWille prezes
Sufczyn
« dnia: 22 Listopada 2023, 19:45:20 »
Sufczyn




Sufczyn [Su] to niewielka stacja towarowa, położona na linii kolejowej nr 13, na odcinku Mińsk Mazowiecki - Pilawa. Linia ta stanowi wschodnią towarową obwodnicę Warszawy. Kursuje nią także część pociągów pospiesznych z Warszawy w kierunku Lublina. Stacja posiada obecnie 3 tory główne, z których dwa umożliwiają krzyżowanie i wyprzedzanie pociągów. Trzeci tor umożliwia wyjazd jedynie w kierunku Pilawy i nie jest zelektryfikowany. Ruch pociągów na stacji prowadzony jest z nastawni "Su", która posiada urządzenia przekaźnikowe. Z nastawni obsługuje się także rogatki na pobliskim przejeździe kolejowym.

Schemat:


Pulpit kostkowy:


SUP:
Spoiler: pokaż




Linie kolejowe przebiegające przez scenerię:

13 Krusze - Pilawa, od 41.800 do 51.000

Szlaki zewnętrzne:

   Nazwa      Następny posterunek      Numer linii      Liczba torów      Elektryfikacja       Prędkość maksymalna      Blokada liniowa        Długość      ETCS   
Pl
Pilawa
13
jednotorowy
zelektryfikowany
100km/h
półsamoczynna typu Eap
2960m
brak
Gb
13
jednotorowy
zelektryfikowany
100km/h
półsamoczynna typu Eap
4780m
brak


Spawny:
SM-42 - E, niezelektryfikowany, 20m
TOW - H, zelektryfikowany, 610m

Autorzy:
krosyl8 - układ torowy
trichlor - sieć trakcyjna, pulpit kostkowy
NasWille - otoczenie


Sceneria wpisana do SWDR4 pod numerem "b068c3a0 ", dostępna dla wszystkich.

Pobieranie


Schematy oraz opisy posterunków zapożyczone ze strony semaforek.kolej.org.pl.

Spoiler: pokaż



















« Ostatnia zmiana: 25 Listopada 2023, 16:24:22 wysłana przez NasWille »

Offline NasWille

  • Konstruktor
  • Weteran
  • Grupa I
  • *
  • Wiadomości: 28
  • Siła reputacji: 144
  • NasWille prezesNasWille prezesNasWille prezesNasWille prezesNasWille prezesNasWille prezesNasWille prezesNasWille prezesNasWille prezesNasWille prezesNasWille prezesNasWille prezes
Odp: Sufczyn
« Odpowiedź #1 dnia: 25 Listopada 2023, 16:26:41 »
Pliki dotarły. Zapraszam do pobierania. Dziękuję emikowi za wykonanie szaty graficznej miniaturki.

Miłego dyżurowania!

Offline Bordon8

  • User
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Siła reputacji: 29
  • Bordon8 nastawniczyBordon8 nastawniczyBordon8 nastawniczyBordon8 nastawniczyBordon8 nastawniczy
Odp: Sufczyn
« Odpowiedź #2 dnia: 24 Lutego 2024, 13:49:32 »
Zauważyłem, że żeby podać przebieg spod semafora K na tor 3 muszą być przełożone zwrotnice 1 i 10, podobnie, jeśli chcę podać przebieg spod semafora A na tor 3. Czy tak powinno być czy jest to jakaś nieścisłość? Bo logicznie myśląc jeśli chciałbym wpuścić pociąg na tor 3 spod semafora A pod semafor H to muszę mieć tylko zwrotnicę 1 przełożoną a nie 1 i 10...

Offline Ares28

  • Developer
  • Weteran
  • Konstruktor
  • Wiadomości: 934
  • Siła reputacji: 729
  • Ares28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezes
  • Programista systemów SRK
Odp: Sufczyn
« Odpowiedź #3 dnia: 24 Lutego 2024, 14:17:55 »
Zauważyłem, że żeby podać przebieg spod semafora K na tor 3 muszą być przełożone zwrotnice 1 i 10, podobnie, jeśli chcę podać przebieg spod semafora A na tor 3. Czy tak powinno być czy jest to jakaś nieścisłość? Bo logicznie myśląc jeśli chciałbym wpuścić pociąg na tor 3 spod semafora A pod semafor H to muszę mieć tylko zwrotnicę 1 przełożoną a nie 1 i 10...

Zwrotnica 10 znajduje się w drodze ochronnej za semaforem H więc konieczne jest wykluczenie przebiegów przez nią w trakcie realizacji przebiegu z A do H.

Sama iglica tej zwrotnicy co prawda jest poza drogą ochronną, więc według mnie wystarczy kontrolować na niezajętość tylko jej sekcję niezajętości ale program SPK nie oferuje takiej funkcjonalności i stąd wymagane jest przestawienie zwrotnicy.

Analogiczna sytuacja dotyczy przebiegów kończących się na semaforze G, zwrotnicy 1 dla przebiegów kończących się na semaforze C oraz zwrotnic 1 i 2 dla przebiegów kończących się na semaforze D.

Offline Bordon8

  • User
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Siła reputacji: 29
  • Bordon8 nastawniczyBordon8 nastawniczyBordon8 nastawniczyBordon8 nastawniczyBordon8 nastawniczy
Odp: Sufczyn
« Odpowiedź #4 dnia: 24 Lutego 2024, 16:31:48 »
Dziękuję bardzo za odpowiedź!