Autor Wątek: [PACZKA CAŁOŚCIOWA] Lębork  (Przeczytany 16431 razy)

1 Użytkownik i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline cebula83

  • Weteran
  • Grupa I
  • *
  • Wiadomości: 30
  • Siła reputacji: 40
  • cebula83 starszy dyżurny ruchucebula83 starszy dyżurny ruchucebula83 starszy dyżurny ruchucebula83 starszy dyżurny ruchucebula83 starszy dyżurny ruchucebula83 starszy dyżurny ruchucebula83 starszy dyżurny ruchucebula83 starszy dyżurny ruchu
Lębork
« dnia: 14 Kwietnia 2020, 16:21:08 »
Stacja Lębork linia kolejowa nr 202



Opis :

Lębork jest średniej wielkości stacją węzłową, na której krzyżują się dwie jednotorowe linie: nr 202 z Gdańska do Stargardu a dalej do Szczecina, oraz linia nr 229 Pruszcz Gdański - Łeba (użytkowana tylko w sezonie letnim na odcinku Lębork - Łeba). Na stacji rozpoczyna się również krótka linia do punktu końcowego linii (dawniej stacji) Maszewo Lęborskie, wyremontowana w 2014 r. na potrzeby przewozów wojskowych. Stacja w Lęborku posiada 7 torów głównych, z których 5 znajduje się przy peronach: jednokrawędziowym zlokalizowanym przy budynku dworca oraz dwóch wyspowych dwukrawędziowych. Perony są między sobą połączone przejściem podziemnym. Uzupełnieniem układu torowego są tory boczne, prowadzące do magazynu, placów ładunkowo-składowych, garażu oraz ramp ładunkowych. Od strony Łeby znajduje się także tor wyciągowy. Większość torów stacyjnych, oraz szlakowe linii 202, są zelektryfikowane. Ruch pociągów na stacji prowadzony jest przez nastawnie "Lb", "Lb1" i "Lb2", z których nastawnia "Lb2" posiada urządzenia elektryczne suwakowe (ostatnie tego typu czynne urządzenia na sieci PKP), natomiast nastawnia "Lb1" posiada urządzenia mechaniczne scentralizowane i częściowo Urządzenia elektryczne przekaźnikowe   
Na stacji funkcjonuje sygnalizacja świetlna. W obrębie głowic rozjazdowych znajdują się 3 wiadukty, dzięki którym tory przeprowadzono ponad ul. Zwycięstwa oraz ul. 1 Armii Wojska Polskiego.


Szlaki :


Gt :  Szlak zelektryfikowany w  stronę Godętowa posiada jeden przystanek osobowy Lębork Mosty prędkość szlakowa 120 km/h obsługuje wszystkiego typu rodzaje pociągów rożnica terenu +- 2 promile


Pl  :  Szlak zelektryfikowany w stronę Pogorzelic , prędkość szlakowa 120 km/h obsługuje wszystkiego typu rodzaje pociągów rożnica terenu +- 2 promile


Gz :  Szlak niezelektryfikowany w stronę Garczegorza ( szlak do Łeby ) , prędkość szlakowa 60 km/h z ograniczeniami do 50 km/h i jednym do 20 km/h  na przejeździe kolejowym dla którego brak wskażnika W8 na szlaku , posiada jeden przystanek osobowy Lębork Nowy Świat obsługuje wszystkiego typu rodzaje pociągów
rożnica terenu - 6 promili / + 2 promile


Mo :  Szlak niezelektryfikowany w stronę Maszewa , prędkość szlakowa wynosi 40 km/h z jednym ograniczeniem do 20 km/h obsługuje tylko pociągi towarowe
różnica terenu + 10 promil


Spawny :

Tm 1 "Ezt1"  Tor 12  - Tylko Ezt
Tm 2  "Ezt2" Tor 14  - Tylko Ezt
Semafor J "All" Tor nr 10 Wszystkiego rodzaju składy do max 300 m
Luz - max 80 m  Tor nr 22


Obsługa Stacji :

Sterowanie suwakowe zostało zastąpione sterowaniem przekaźnikowym
Nastawnia Lb w stacji jest pusta nie jest to błąd w rzeczywistości nie posiada urządzeń sterowania ruchem kolejowym
Nastawnia Lb1 posiada urządzenia mechaniczne scentralizowane , a także urządzenia sterowane przekaźnikowo
Nastawnia Lb2 posiada urządzenia mechaniczne scentralizowane , a także urządzenia sterowane przekaźnikowo

W stacji jak i na szlakach są wpisane izolacje torowe w celu awaryjnego usuwania składów pozostawionych przez użytkowników podczas wyjścia

Szlak Gt - Lb_it1Gt
Szlak Pl  - Lb_it1Pl
Szlak Gz - Lb_it1Gz
Szlak Mo -  Lb_it1MO

Tory stacyjne :

Lb_It1 i adekwatnie do numeru toru Lb_It2 itd.

Ważną sprawą podczas prowadzenia  , a nawet przed przystąpieniem do prowadzenia dyżuru jest zapoznanie się z przebiegami opisanymi na aparatach blokowych,  ponieważ nie z każdego toru można wysłać skład  na wybrany szlak .


Schemat stacji :

Schemat nie jest spójny jeżeli chodzi o napędy zwrotnicowe.

http://semaforek.kolej.org.pl/wiki/images/9/9d/Lebork_2015.png
Dziękuje za pomoc wszystkim zaangażowanym w projekt , tym którzy pomogli mi wyłapać błędy i służyli pomocą merytoryczną  podczas budowy scenerii   Trichlor - sieć  Uaz - Sterowanie  i inni , o których zapomniałem wasze uwagi nie poszły na marne .

Poziom obsługi Stacji ustawiam na 8

Dzięki temu , że udało się odtworzyć stacje Lębork w stanie rzeczywistym  sceneria wzorowana na niej Lęborg zostaje usunięta z paczki

Życzę spokojnych dyżurów


Sceneria oficjalna - brak plików do pobrania!
Sceneria wpisana do SWDR automatycznie. Wszystkie aktualne pliki znajdują się w paczce całościowej symulatora.

« Ostatnia zmiana: 18 Kwietnia 2020, 23:56:45 wysłana przez inomushis »