Autor Wątek: [DO POBRANIA] Ligota Grabowska - Projekt 1001  (Przeczytany 16260 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline MaciejakS

  • Sponsor
  • Weteran
  • Grupa III
  • *
  • Wiadomości: 353
  • Siła reputacji: 405
  • MaciejakS prezesMaciejakS prezesMaciejakS prezesMaciejakS prezesMaciejakS prezesMaciejakS prezesMaciejakS prezesMaciejakS prezesMaciejakS prezesMaciejakS prezesMaciejakS prezesMaciejakS prezes
  • Tekst osobisty
    • MaciejakS
Ligota Grabowska - Projekt 1001
« dnia: 14 Maja 2021, 10:16:18 »
Ligota Grabowska



Ligota Grabowska to pierwsza w kolejności sceneria na której rozpoczyna się fikcyjna linia kolejowa nr 1001 Ligota Grabowska - Kamiel Wschód - () oraz fikcyjna linia kolejowa nr 1039 do Czystoboru i linia kolejowa nr 1038 do Ligoty Centralnej.
Na scenerii znajdują się 2 stacje - stacja czołowa Ligota Grabowska [LG] oraz "węzłowa" stacja pośrednia Ligota Trzeszcze [LT]. Na scenerii znajduje się także przystanek z ładownią Czystobór czyli uzdrowiska do którego dojeżdżają osobowe i przyspieszone pociągi realizowane przez EZT w ramach uzupełnienia ruchu aglomeracyjnego w Ligocie. Na obu posterunkach na scenerii znajdziemy urządzenia przekaźnikowe, a na trzytorowym szlaku pomiędzy posterunkami zainstalowana jest blokada typu C. Pulpity są dwa, więc w ramach potrzeby na scenerii mogą prowadzić ruch dwie osoby.
Na scenerii znajdują się 2 szlaki zewnętrzne - dwutor i jednotor, dwa równoległe szlaki wewnętrzne tworzące trzytor pomiędzy LG a LT oraz odnoga do Czystoboru realizowana jako szlak wewnętrzny (wjazd tylko EZT, w SWDRze będzie to przebieg LC-CS-Sr).

Na scenerię kategoryczny zakaz wjazdu mają pociągi towarowe.

POSTERUNKI:
-Ligota Grabowska (LG) – Stacja węzłowa czołowa
-Ligota Trzeszcze (LT) – Stacja węzłowa pośrednia, 2 perony, trzy krawędzie peronowe, postój dla osobowych
-Ligota Stadion – przystanek, jeden jednokrawędziowy peron
-Czystobór – przystanek osobowy, jeden jednokrawędziowy peron, tylko EZT.

SZLAKI:
Szlaki zewnętrzne:

   Nazwa      Liczba torów      Elektryfikacja       Prędkość maksymalna      Blokada liniowa        Długość      ETCS   
Sr
dwutorowy
100 km/h
Półsamoczynna typu Eap
2960m
brak
LC
jednotorowy
60 km/h
Półsamoczynna typu Eap
1800m
brak

Szlaki wewnętrzne:

   Nazwa      Liczba torów      Elektryfikacja       Prędkość maksymalna      Blokada liniowa        Długość      ETCS   
LG - LT
dwutorowy
100 km/h
Półsamoczynna typu C
2100m
brak
LG - LT (1)
jednotorowy (tor 3)
100 km/h
Półsamoczynna typu C
2100m
brak
LT - CS
jednotorowy
100 km/h
brak
1600m
brak

*Przebiegi LC-CS-Sr w relacjach Ligota Grabowska - Czystobór - Ligota Grabowska należy realizować po szlaku LG - LT (1). W razie wątpliwości odsyłam do schematu.

LC - Ligota Grabowska
Sr - Sroka


SCHEMATY:
Spoiler: pokaż





Autorzy:
MaciejakS - układ torowy, sygnalizacja, otoczenie, sieć trakcyjna
DeathPlanet99 - otoczenie
Rybson - SPK, sieć trakcyjna
Leon78053 - SPK, sieć trakcyjna
JoloPL - sieć trakcyjna
Zawodowiec - hektometryzacja
Kierownik_z_ulicy - RASP
Oraz inni poprawiający pulpit i scenerię w ramach sprawdzania w SSS.

Poziom dostępności:


Sceneria wpisana do SWDR4 z numerem ddf3076a


ZASADY PROWADZENIA RUCHU I MANEWRÓW NA POSTERUNKACH LIGOTA GRABOWSKA ORAZ LIGOTA TRZESZCZE.

 >:( Hola hola, mi amigo!  >:(
Już tak o chciałeś sobie siąść na tą szkarłatną scenerię? Doskonale zdaję sobie sprawę że dyżur na początkowej stacji w dużym mieście wiąże się z tym że można pomanewrować wagonami, lokomotywami itd., ale muszę z pełną odpowiedzialnością ciebie poinformować że jest to najbardziej skomplikowana sceneria pod względem prowadzenia ruchu. Ponieważ poziom dyżurowania nic de facto nie znaczy, to od CIEBIE zależy czy sceneria pozostanie od poziomu 10, czy poziom zostanie zmniejszony, czy zostanie zwiększony, czy odleci do Afryki*. Odpal sobie plik w edytorze, odpal scenerię na innym serwerze nawet na PL2, popoprzestawiaj sobie wszystkie wichajstry jak tylko chcesz, ale jeżeli ma ci to pomóc w przekonaniu się o tym czy dasz sobie radę z prowadzeniem ruchu na tej scenerii na PL1, to zrób to zanim się na PL1 w ogóle zalogujesz, bo chętnych w kolejce na takie ciasteczko będzie zawsze.

Kliknij w spoiler dopiero gdy będziesz miał pewność że wszystko przed dyżurem przeczytasz.
Spoiler: pokaż

0. Wyraźny brak włączonego SUPa = blacklista
1. Manewry - STONKA PRAWEM NIE OBLIGATORYJNYM ROZWIĄZANIEM!

Najtrudniejszą rzeczą którą będziesz musiał wykonywać podczas swojego dyżuru jest ocena tego czy dany pociąg ma koniec rozkładu, czy kontynuuje jazdę dalej na inny szlak, czy to skład wagonowy czy ezt - przede wszystkim musisz ocenić sytuację znacznie wcześniej niż w momencie w którym podasz mu wjazd na tor zakończony kozłem. Wpisany czas wykonania prac manewrowych dla składów wagonowych to minimum 17/18 minut.

W przypadku gdy do stacji zbliża się pociąg EZT, najlepszą opcją będzie wpuszczenie go na tor 11/13 (ze szlaku LC) lub na tory 1/2 (ze szlaku/na szlak Sr)
W przypadku gdy do stacji zbliża się pociąg wagonowy kontynuujący rozkład jazdy, masz do wyboru opcje 1, 2 i 3.

Opcja 1. Wjazd pociągu na tor 5 przy peronie 2 i samodzielny oblot wykonywany przez gracza. Jest to opcja nadrzędna nad opcjami 2 i 3, ponieważ jest najszybsza, najmniej tamująca ruch oraz najwygodniejsza dla ciebie jak i gracza.
Opcja 2. Wykonanie oblotu przy pomocy lokomotywy manewrowej (nie musi to być lokomotywa SM42, może to być nawet EP07/EP08) którą może być inny gracz, albo ten sam który dyżuruje. Opcję tą wykorzystuje się w sytuacji gdy tor 5 jest zajęty a na stacji pokrywają się nam 2< obloty. Do tej opcji zalecam wpuszczać pociągi na tory 1, 2 oraz 9.
Opcja 3.[Nie nadużywać]Po wjeździe pociągu na stację pociąg jest spychany na tor 104/105/106/107/108, lokomotywa skład oblatuje, podłącza się do składu czołem w kierunku szlaku wyjazdowego po czym spycha skład ponownie w peron gdzie odczekuje resztę postoju handlowego.

Co do opcji 2 jest mały schemacik jak powinno to wyglądać z lokomotywą manewrową. Manewr ten zalecam wykonywać na najbardziej skrajnych torach dodatkowych 10X:


2. Realizowanie połączeń do Czystoboru.

Czystobór jest to przystanek zakończony koziołkiem na końcu jednotorowej odnogi w Ligocie Trzeszcze. W momencie przyjazdu EZT jadącego ze szlaku LC po zatrzymaniu się w Ligocie Grabowskiej pociąg zrobi "kurs aglomeracyjny", czyli w ramach wycieczki krajoznawczej po torze nr 3 szlaku trzytorowym skieruje się do Ligoty Trzeszcze, w której dalej prosto wyjedzie na mozolny szlak 30km/h aby dojechać do przystanku w lasku z ładownią. Po krótkim postoju pociąg zmienia kabinę i udaje się w drogę powrotną. W tej sytuacji możesz dogadać się z graczem żeby poinformował cię o tym wywołaniem selektywnym jak będzie wracał spowrotem, bowiem odcinek pomiędzy LT a Czystoborem jest na tyle krótki że ewentualnego ruszenia pociągu w drogę powrotną nie będziemy w stanie zaobserwować nawet po zajętości toru. Dalszy przebieg pociągu może być dowolny, ale pamiętaj że najłatwiej puścić go tym samym torem co przyjechał, chociaż ze względu na układ torowy wygodnie też jest go puścić na szlakowy tor 1 albo 2 tak aby wygodniej mu było wyjechać na szlak Sr.

To, że jeden z torów szlakowych jest odpowiedzialny za ruch do Czystoboru nie znaczy że nie możemy nim puszczać pociągów w stronę szlaku Sr. Po to też stoi rozjazd umożliwiający ruch z prędkością 60km/h w kierunku na ostrze w LT aby szybciej pokonywać ten odcinek. To właśnie ruch w stronę szlaku Sr posiada największy priorytet.

Inne:
- Do odwołania zakaz stosowania autoexec.cm, ale jest dopuszczalna sytuacja pozostawienie jednego składu wagonowego osobowego do 300m na torach odstawczych po skończonym biegu dowolnego pociągu. Na razie polecam spawnować skład w peronach albo na torach odstawczych dopiero jak będzie lokomotywa która pojedzie z nimi z jakimś rjtem. ZAKAZ ODWOŁANY, MOŻNA PONOWNIE KORZYSTAĆ z autoexec.cm
- Do dyspozycji dla graczy jest lokomotywownia
- Spawny: POSP1 na torze 9 peron 3, nowy spawn OSOB na torze 108 dla wszystkich pasażerskich oraz EZT w torach 11 p. 3 i 13 p. 4
- SKP znajduje się na LG na schemacie przy Tm203
- Proszę pamiętać o prawidłowym użytkowaniu blokady typu C pomiędzy posterunkami
- Jeżeli nie ma ruchu jak na Warszawskiej Średnicy to proszę mimo wszystko o odpalenie spawnów żeby nie zmuszać graczy do rozpoczynania pociągiem pośpiesznym czy Expressowym na Blaszkach czy Witonii.
- W przypadku wpisania na czarną listę wypisanie z niej będzie opcjonalne (powtarzam, opcjonalne, nie konieczne) dopiero po dogadaniu się ze mną poprzez pw.
- Wskazany brak "MK" w nicku gracza
- Wielki brat patrzy
- Wielki brat patrzy
- Prowadzenie dyżuru wbrew tym zasadom i wbrew regulaminu symulatora/instrukcjom Ir-1 == Wielki brat patrzy == blacklist
- Zastrzegam sobie z bliżej nieokreślonych powodów ograniczenie liczby osób które mogą zasiąść na tej scenerii (czyt. to samo co na górze, czyli blacklist).

Tyle, jeżeli mi się coś jeszcze przypomni to napiszę o tym w wątku w nowej wiadomości. Mam nadzieję że postraszyłem, życzę wam miłej zabawy ;)

Więc jak przeczytałeś to dopiero otrzymasz pliki:

https://up.td2.info.pl/d/0d2814bc2d4740e5903f/




Sceneria należy do Projektu 1001, która zakłada budowę jednej linii składającej się z kilku dwutorowych stacji. Link do projektu: https://td2.info.pl/w-trakcie-prac/projekt-1001.

Pozdrawiam, MaciejakS

SCREENY
Spoiler: pokaż









Blacklist:
Spoiler: pokaż

DJ_Tomek
RUSKI_HACZYK
Kuba6396
Pawlox450x - warunki usunięcia z bl uzgodnione z użytkownikiem.
POCIONk2137 - sprawa do wyjaśnienia w wiadomości prywatnej.
Serb - https://td2.info.pl/index.php?action=helpdesk;sa=ticket;ticket=12465
Mkm - ticket=12556
//btw mówiłem że czarna lista to nie tylko za akcje z dyżuru z samej Ligoty
TheKacperOne - Mimo poziomu doświadczenia lvl 11 nieumiejętne prowadzenie zamknięcia ruchowego i przedstawiania rozkazów pisemnych na scenerii Wielichowo.
Bortelek456 - za wyjście sobie ze scenerii z rozkładem :/
Anlo204 - Włączony autoexec mimo zaleceń jego wyłączania na scenerii Wielichowo.


* - taki kontynent pod nami
« Ostatnia zmiana: 27 Stycznia 2024, 20:26:35 wysłana przez MaciejakS »
Priorytet kolejności instalacji wskaźników pod latarnią sygnałową jest następujący:
W21, W24, W20, W19, W26a lub W26b. ~ Ie117

Offline Dor_Leon

  • Sponsor
  • Grupa II
  • *
  • Wiadomości: 4
  • Siła reputacji: 363
  • Dor_Leon prezesDor_Leon prezesDor_Leon prezesDor_Leon prezesDor_Leon prezesDor_Leon prezesDor_Leon prezesDor_Leon prezesDor_Leon prezesDor_Leon prezesDor_Leon prezesDor_Leon prezes
  • sometimes my genius its... almost frightening
Odp: Ligota Grabowska - Projekt 1001
« Odpowiedź #1 dnia: 15 Maja 2021, 23:38:08 »
Very nice Station, the idea with the shunting is just clever and changes it up a bit to the usual pm.
Really looking forward to this scenerie to be released  8)

Best regards

Offline marbas83

  • Naczelnik moderatorów
  • Global Moderator
  • Weteran
  • Sponsor
  • *
  • Wiadomości: 148
  • Siła reputacji: 667
  • marbas83 prezesmarbas83 prezesmarbas83 prezesmarbas83 prezesmarbas83 prezesmarbas83 prezesmarbas83 prezesmarbas83 prezesmarbas83 prezesmarbas83 prezesmarbas83 prezesmarbas83 prezes
Odp: Ligota Grabowska - Projekt 1001
« Odpowiedź #2 dnia: 16 Maja 2021, 12:02:17 »
Bardzo fajna sceneria, piękne w otocznie ale przede wszystkim wymagająca od Dr myślenia a nie tylko podawania przebiegów.
Marbas – w tradycji okultystycznej, demon, przywódca piekła. Rozporządza 666 stadami niedźwiedzic.
Ukazuje się pod postacią wielkiego niedźwiedzia.

Offline MaciejakS

  • Sponsor
  • Weteran
  • Grupa III
  • *
  • Wiadomości: 353
  • Siła reputacji: 405
  • MaciejakS prezesMaciejakS prezesMaciejakS prezesMaciejakS prezesMaciejakS prezesMaciejakS prezesMaciejakS prezesMaciejakS prezesMaciejakS prezesMaciejakS prezesMaciejakS prezesMaciejakS prezes
  • Tekst osobisty
    • MaciejakS
Odp: Ligota Grabowska - Projekt 1001
« Odpowiedź #3 dnia: 18 Maja 2021, 21:45:30 »
Odnośnie Autoryzacji
Przed ogłoszeniem komunikatu chciałbym podziękować za wysoki odzew nad scenerią. Bardzo mnie cieszy, że wyjątkowy układ torowy stacji bardzo się spodobał innym użytkownikom.

Na obecną chwilę zgłosił się już komplet osób, które poprosiły o autoryzację, oraz te którym autoryzacja była obiecana. Z racji iż obecnie sceneria jest odpalana dosyć regularnie, na obecną chwilę się wstrzymuję z przyznawaniem autoryzacji. Osoby które zgłosiły się do tej pory proszę o cierpliwość - sceneria w swoim kształcie potrzebuje moim zdaniem trochę czasu obserwacji i tego, czy jest sens ją po prostu opublikować, czy też zasadne jest utrzymywanie jej na etapie przyznawania przez autorów. Co do kryteriów, niezmiennie zgodnie z obyczajem - Powyżej 10 lvl, dobra opinia w społeczności oraz zgoda moja i współautora DeathPlanet99 z którym mam kontakt (Tak wspomnę jeszcze, że na Ligocie się nie skończy i planujemy jeszcze kilka innych fikcyjnych scenerii, ale też przydałoby się trochę realnych, cnie?).

Miłego i bezpiecznego podróżowania po szlakach linii 1001!


Priorytet kolejności instalacji wskaźników pod latarnią sygnałową jest następujący:
W21, W24, W20, W19, W26a lub W26b. ~ Ie117

Offline MaciejakS

  • Sponsor
  • Weteran
  • Grupa III
  • *
  • Wiadomości: 353
  • Siła reputacji: 405
  • MaciejakS prezesMaciejakS prezesMaciejakS prezesMaciejakS prezesMaciejakS prezesMaciejakS prezesMaciejakS prezesMaciejakS prezesMaciejakS prezesMaciejakS prezesMaciejakS prezesMaciejakS prezes
  • Tekst osobisty
    • MaciejakS
Odp: Ligota Grabowska - Projekt 1001
« Odpowiedź #4 dnia: 11 Czerwca 2021, 16:24:01 »
Od powyższej informacji dostałem już kilkadziesiąt propozycji o autoryzację. O ile rozumiem, że sceneria jest o tyle fajna że jest tyle chętnych na autoryzację, to jednak zauważam że zwyczajnie komunikaty w tym poście piszę chyba tylko dla siebie.

Do 28.06 wszelkie zapytania odnośnie autoryzacji będą z góry odmawiane. Od tego okresu, zgoda na autoryzacje odbywać się będzie po rozmowie ze mną i z użytkownikiem DeathPlanet99. Osobom, które się do tej pory w ostatnich dniach pytały, odpiszę co i jak na pw w nieokreślonym bliżej czasie.
Priorytet kolejności instalacji wskaźników pod latarnią sygnałową jest następujący:
W21, W24, W20, W19, W26a lub W26b. ~ Ie117

Offline MaciejakS

  • Sponsor
  • Weteran
  • Grupa III
  • *
  • Wiadomości: 353
  • Siła reputacji: 405
  • MaciejakS prezesMaciejakS prezesMaciejakS prezesMaciejakS prezesMaciejakS prezesMaciejakS prezesMaciejakS prezesMaciejakS prezesMaciejakS prezesMaciejakS prezesMaciejakS prezesMaciejakS prezes
  • Tekst osobisty
    • MaciejakS
Odp: Ligota Grabowska - Projekt 1001
« Odpowiedź #5 dnia: 26 Stycznia 2022, 15:57:16 »
Sceneria wróciła z odświeżoną siecią trakcyjną, przystosowaniem do obecnych standardów oraz zostały zmodyfikowane przebiegi pociągowe. Od teraz przystanek Czystobór nie jest ujęty w przebiegach SWDR (inaczej mówiąc wycofałem niepotrzebne przebiegi z zawrotką do Czystoboru z uwagi na ograniczenia obecnego systemu SWDR).

Sceneria natomiast do odwołania będzie uruchamiana tylko w kręgu prywatnym (aktualnie jest to 7 osób) Powód:

Podczas wcześniejszych dyżurów innych użytkowników najczęstszym problemem było to, że składy wagonowe potrzebowały lokomotywy manewrowej do dokonania oblotu. Trwało to naprawdę długo, a jednocześnie instruowani Dyżurni nie zawsze byli w stanie dokonać oblotu w normalnych warunkach ze względu na zajęcie toru 5 przy peronie 2. Dopóki nie powstanie regulamin stacyjny (lub prosty instruktaż który byłby swego rodzaju dokumentem rozwiązującym problemy w razie ich wystąpienia) to nawet dla osób autoryzowanych którzy niestety nie zawsze są w stanie zapanować nad tym co się dzieje na obecnie jedynej czołowej stacji w symulatorze w sytuacji z załadowanymi rozkładami nad nią zapanować. A że nie będę miał teraz zbytnio czasu i chęci na to, żeby się tym zająć to nie jestem w stanie powiedzieć na jak długo ten stan rzeczy się będzie utrzymywać. Uważam że łatwiej będzie na razie jak będę miał kontrolę nad tym co się dzieje na scenerii kiedy będę miał bezpośredni kontakt jak będą się działy jakieś problemy. Jeżeli oczywiście jesteście chętni dyżurować sobie wspólnie za zgodą dyżurnego np. na Trzeszczach, to uważam że z dostępem do TeamSpeaka i wolnym czasem nikt nie będzie miał z tym problemu. Jak zawsze oczywiście będzie mile widziana pomoc w postaci manewrówki, dla którego też zalecam korzystanie z Teamspeaka.
 
« Ostatnia zmiana: 26 Stycznia 2022, 18:09:37 wysłana przez MaciejakS »
Priorytet kolejności instalacji wskaźników pod latarnią sygnałową jest następujący:
W21, W24, W20, W19, W26a lub W26b. ~ Ie117

Offline MaNoWaTy

  • User
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Siła reputacji: 23
  • MaNoWaTy dróżnik przejazdowyMaNoWaTy dróżnik przejazdowyMaNoWaTy dróżnik przejazdowyMaNoWaTy dróżnik przejazdowy
  • Lubię Pociągi
Odp: Ligota Grabowska - Projekt 1001
« Odpowiedź #6 dnia: 30 Maja 2022, 20:45:25 »
Fajna sceneria kiedy będą pliki dla wszystkich? jestem ciekawy ponieważ sam bym chciał tam dyżurować :)

Offline JayGino

  • User
  • Wiadomości: 1
  • Siła reputacji: 49
  • JayGino dyspozytorJayGino dyspozytorJayGino dyspozytorJayGino dyspozytorJayGino dyspozytorJayGino dyspozytorJayGino dyspozytorJayGino dyspozytorJayGino dyspozytor
Odp: Ligota Grabowska - Projekt 1001
« Odpowiedź #7 dnia: 30 Maja 2022, 21:25:39 »
Wszystko masz napisane post wyżej, przeczytanie nie zaboli…

Offline Markus_GamerHD

  • User
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Siła reputacji: 29
  • Markus_GamerHD nastawniczyMarkus_GamerHD nastawniczyMarkus_GamerHD nastawniczyMarkus_GamerHD nastawniczyMarkus_GamerHD nastawniczy
Odp: Ligota Grabowska - Projekt 1001
« Odpowiedź #8 dnia: 03 Sierpnia 2022, 12:11:01 »
Hi! Is there an way to download this scenery? It is very cool and I'd like to be on duty on this station, specially because of the terminus station. Would be very awesome to get it.

Online Jolopl

  • Sponsor
  • Weteran
  • Grupa III
  • *
  • Wiadomości: 9
  • Siła reputacji: 332
  • Jolopl prezesJolopl prezesJolopl prezesJolopl prezesJolopl prezesJolopl prezesJolopl prezesJolopl prezesJolopl prezesJolopl prezesJolopl prezesJolopl prezes
  • Nie wiem... Chociaż?
Odp: Ligota Grabowska - Projekt 1001
« Odpowiedź #9 dnia: 03 Sierpnia 2022, 13:39:31 »
Hey, the scenery is private and it is not possible to be on duty on it. There is only a select group that can be on duty on this scenery.

Sceneria natomiast do odwołania będzie uruchamiana tylko w kręgu prywatnym (aktualnie jest to 7 osób)

//Usunięto zbędny tekst z cytatu, by nie rozciągał strony. ~KMS
« Ostatnia zmiana: 04 Sierpnia 2022, 07:31:38 wysłana przez KMSzczecin »

Offline Tankict_zapasa

  • User
  • Wiadomości: 19
  • Siła reputacji: 101
  • Tankict_zapasa prezesTankict_zapasa prezesTankict_zapasa prezesTankict_zapasa prezesTankict_zapasa prezesTankict_zapasa prezesTankict_zapasa prezesTankict_zapasa prezesTankict_zapasa prezesTankict_zapasa prezesTankict_zapasa prezesTankict_zapasa prezes
Odp: Ligota Grabowska - Projekt 1001
« Odpowiedź #10 dnia: 16 Listopada 2022, 14:36:26 »
Listen, i look screenshots Ligota Grabowska, looks nice, can you tell me an approximate release date? Just intersting how difficult works on this station.

Offline MaciejakS

  • Sponsor
  • Weteran
  • Grupa III
  • *
  • Wiadomości: 353
  • Siła reputacji: 405
  • MaciejakS prezesMaciejakS prezesMaciejakS prezesMaciejakS prezesMaciejakS prezesMaciejakS prezesMaciejakS prezesMaciejakS prezesMaciejakS prezesMaciejakS prezesMaciejakS prezesMaciejakS prezes
  • Tekst osobisty
    • MaciejakS
Odp: Ligota Grabowska - Projekt 1001
« Odpowiedź #11 dnia: 29 Stycznia 2023, 16:33:58 »
Moi drodzy gracze i ci którzy może nimi nie są ale to czytają

Co prawda sceneria nie wymaga wielu poprawek, jednakże potrzebuje kilku uzupełnień i rzeczy aby była dostosowana pod nową wersję m. in. dodanie SUPa czy poprawa oświetlenia głowic rozjazdowych i stacji (ze względu na to iż to teren miejski to także ulice place itp itd). Wiele z tych poprawek muszę wykonać samodzielnie lub przynajmniej skontrolować pomocną dłoń kogoś innego, co niestety nie będzie możliwe do co najmniej 13.02 (sesja I roku studiów).

Plan odnośnie publikacji scenerii od wysokiego poziomu doświadczenia zostaje taki sam (od 10 poziomu w górę lub wyżej). Proszę jednak nie spodziewać się aktualizacji scenerii na tej wersji w najbliższym czasie. Najwcześniejszy termin to początek Marca 2023.

Przepraszam za utrudnienia i proszę o cierpliwość.
Priorytet kolejności instalacji wskaźników pod latarnią sygnałową jest następujący:
W21, W24, W20, W19, W26a lub W26b. ~ Ie117

Offline Zugfanatiker

  • Sponsor
  • Weteran
  • Grupa VI
  • *
  • Wiadomości: 41
  • Siła reputacji: 362
  • Zugfanatiker prezesZugfanatiker prezesZugfanatiker prezesZugfanatiker prezesZugfanatiker prezesZugfanatiker prezesZugfanatiker prezesZugfanatiker prezesZugfanatiker prezesZugfanatiker prezesZugfanatiker prezesZugfanatiker prezes
    • Instagram
Odp: Ligota Grabowska - Projekt 1001
« Odpowiedź #12 dnia: 12 Marca 2023, 17:45:24 »
Bardzo dziękuję za wydanie tej stacji!

Offline Darek007

  • User
  • Wiadomości: 6
  • Siła reputacji: 847
  • Darek007 prezesDarek007 prezesDarek007 prezesDarek007 prezesDarek007 prezesDarek007 prezesDarek007 prezesDarek007 prezesDarek007 prezesDarek007 prezesDarek007 prezesDarek007 prezes
  • Siema🕶️😃
Odp: Ligota Grabowska - Projekt 1001
« Odpowiedź #13 dnia: 12 Marca 2023, 18:54:45 »
Nie mogę się doczekać dyżurki na owej scenerii! Odpaliłem na PL2 i wygląda zacnie. Wielkie brawa dla twórców scenerii za zrobienie kapitalnej roboty! ;D

Offline robsonista

  • User
  • *
  • Wiadomości: 97
  • Siła reputacji: 40
  • robsonista starszy dyżurny ruchurobsonista starszy dyżurny ruchurobsonista starszy dyżurny ruchurobsonista starszy dyżurny ruchurobsonista starszy dyżurny ruchurobsonista starszy dyżurny ruchurobsonista starszy dyżurny ruchurobsonista starszy dyżurny ruchu
  • Miłość ponad wszystko!💕
Odp: Ligota Grabowska - Projekt 1001
« Odpowiedź #14 dnia: 30 Marca 2023, 15:45:23 »
Widać, że ta sceneria jest tylko dla specjalistów. Świetne miejsce do sprawdzenia się na dyżurce! Nie mogę się już doczekać dyżurów! Szkoda tylko, że towarów tu nie będzie :o. Ale ogólnie to super! :)

Kiedy tam patrzyłem ogólnie na ten cały projekt, to to w sumie chyba coś takiego jak CPK w TD2. Co nie? ;D
« Ostatnia zmiana: 31 Marca 2023, 10:55:55 wysłana przez robsonista »
🚂 Coś się klei, ale raczej nie dojdzie nawet do SSS. Jeśli masz jakieś problemy w TD2(naprawdę wiem coś o tym) i chciałbyś się komuś wyżalić, ale nie masz komu, zgłoś się do mnie, z chęcią cię wysłucham :). Kompletna eLka w edytorze. Mogę jednak spróbować zrobić schemat na wajchy. Pisz PW na forum.
Największy fan Edzia w TD2 😘https://youtu.be/ZOB8shXLKM4
Przeczytaj to koniecznie! https://ntpd.eu/epXlz