Autor Wątek: [PACZKA CAŁOŚCIOWA] Lublinek (projekt ŁKA)  (Przeczytany 7639 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline trichlor

  • Moderator
  • Weteran
  • Konstruktor
  • Sponsor
  • Grupa IX
  • *
  • Wiadomości: 312
  • Siła reputacji: 483
  • trichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezes
  • w sanatorium
Lublinek (projekt ŁKA)
« dnia: 01 Listopada 2020, 21:25:51 »
Lublinek



Lublinek [Lb] (obecnie Łódź Lublinek) to stacja pośrednia położona w granicach miasta Łodzi posiadająca 6 torów głównych. Odgałęzia się tutaj jedna bocznica, prowadząca do punktu rozładunku kruszywa (Eurovia). Na stacji istnieje także nieczynna bocznica do podstacji trakcyjnej. Obsługa podróżnych obydwa się z dwóch niskich, dwukrawędziowych peronów (jeden o długości 255 m a drugi o długości 215 m). Ruch pociągów prowadzony jest z nastawni "Lb" i "Lb1", które posiadają urządzenia mechaniczne scentralizowane z sygnalizacją świetlną. Z nastawni dysponującej obsługuje się również rogatki na przejeździe kolejowym (w km 7.157), a część rozjazdów w tym okręgu posiada napędy elektryczne. Na południe od stacji znajduje się most na rzece Ner.

Stacja Lublinek posiada dwa szlaki dwutorowe Rt - w kierunku podg. Retkinia, oraz Pc - w kierunku Pabianic. Na szlaku Rt znajduje się jeden przejazd kolejowo-drogowy  kat. D (w km 4.885). Na szlaku Pc znajdują się 3 przejazdy kat. B. Pierwszy w km 8.157 uzależniony w przebiegach wyjazdowych ze stacji, w km 9.415 oraz w km 10.225. Powtarzacz (ERP-6) do tych trzech przejazdów znajduje się na nastawni dysponującej.

Na wszystkich semaforach wyjazdowych można wyświetlić sygnał Ms2 oraz sygnał zastępczy. Na całej scenerii obowiązuje prędkość drogowa wynosząca 70 km/h z uwagi na degradację torowiska. Dodatkowo na całym torze stacyjnym nr 7 obowiązuje ograniczenie biegu pociągów do 20 km/h z powodu jego złego stanu.



Linie kolejowe przebiegające przez scenerię:
14 Łódź Kaliska - Tuplice, od km 4.000 do km 11.500

Szlaki zewnętrzne:

   Nazwa      Następny posterunek      Numer linii      Liczba torów      Elektryfikacja       Prędkość maksymalna      Blokada liniowa        Długość      ETCS   
Rt
Retkinia
14
dwutorowy
zelektryfikowany
70km/h
półsamoczynna typu Eap
4900m
brak
Pc
Pabianice
14
dwutorowy
zelektryfikowany
70km/h
półsamoczynna typu Eap
3800m
brak

Spawny:
TOW - semafor B7, zelektryfikowany, 650m
PAS - semafor K, zelektryfikowany, 250m
LOK - Tm7, zelektryfikowany, 45m

Ograniczenia:
Ograniczenie stałe, od km 6.378 do km 7.282, tor nr 7, powodem zły stan toru, prędkość 20km/h w obu kierunkach.

Autorzy:
Ares28 - układ torowy i częściowe ukształtowanie terenu
trichlor - sygnalizacja, wskaźniki, sieć trakcyjna, SRK
NasWille - otoczeniowiec, dzięki któremu projekt ujrzał światło dzienne

Sceneria dostępna w paczce całościowej symulatora od poziomu L.

Sceneria wpisana do SWDR4 z numerem 467bb82c

Schematy oraz opisy posterunków zapożyczone ze strony semaforek.kolej.org.pl.

//Dostosowano do szablonu. ~KMS
« Ostatnia zmiana: 15 Kwietnia 2022, 20:29:15 wysłana przez KMSzczecin »
"znafaca" od SPK wg Matz32